Показати схожі тендери

Закупівля Соки фруктово-ягідні, сік томатний від Санаторій "Трускавець" СБУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-012133-a
Id Tender 7787290e2f7c4ee68e2454c3732f136b
План UA-P-2025-04-28-014141-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 19:58
Остання зміна 05.06.2025 18:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
294 825 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 474.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 19:51 до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 19:51
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 19:51
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:59
до 28.05.2025 09:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 19:26
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 09:47
до 05.06.2025 18:09
Період уточнень
з 29.04.2025 19:51 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 19:51 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:59 до 28.05.2025 09:47
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:59 до 28.05.2025 09:47
Основні параметри
Соки фруктово-ягідні, сік томатний
Публікується відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
294 825 грн.
Соки фруктово-ягідні, сік томатний
Назва предмета закупівлі
Соки фруктово-ягідні, сік томатний
Очікувана вартість
294 825 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1474,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 844.75
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 14:30
Закінчення аукціону
09.05.2025 14:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 500 (кілограми)
Соки фруктово - ягідні
Опис предмета закупівлі
Соки фруктово - ягідні
Код ДК 021:2015
15321000-4 - Фруктові соки
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 500 (кілограми)
Соки фруктово – ягідні 1/200гр.
Опис предмета закупівлі
Соки фруктово – ягідні 1/200гр.
Код ДК 021:2015
15321000-4 - Фруктові соки
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 600 (кілограми)
Сік томатний
Опис предмета закупівлі
Сік томатний
Код ДК 021:2015
15322100-2 - Томатний сік
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Покупцем на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – оплата за Товар здійснюється лише за фактично отриманий Товар протягом 10 робочих днів на підставі належним чином оформлених документів Постачальника (рахунку, видаткової накладної) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Фегецин Андрій Олегович
Пропозиція:
250 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВІМПОРТ"
Пропозиція:
236 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Козацький Шлях Україна"
Пропозиція:
209 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 14:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 19:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Федак
Електронна пошта
Телефон
+380677433958
Сайт:
http://santruskavec.com.ua/uk
Замовник
ЄДРПОУ
20000060
Повна назва
Санаторій "Трускавець" СБУ
Поштовий індекс
82200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м Трускавець
Адреса
вул. Шевченка, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Соки фруктово-ягідні, сік томатний
Період вимог/скарг з 14.05.2025 19:26 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 14:59 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 19:26
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 19:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 19:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 21.05.2025 23:49 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 19:26 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.05.2025 23:49
Повідомлення про рішення
14.05.2025 19:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 19:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 19:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«ПОВІДОМЛЕННЯ щодо усунення невідповідностей щодо процедури UA-2025-04-29-012133-a Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВІМПОРТ" 1. Не надав Код доступу до адміністративної послуги для перегляду Статуту (для юридичних осіб, які створені після 01.01.2016 р.) або іншого установчого документу в останній редакції. 2. Надав Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 замість сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 на систему управління якістю. 3. В документах тендерної пропозиції учасника міститься доручення, згідно з яким учасник уповноважив на підпис документів керівника відділу тендерних закупівель Коваль Марину Василівну. При перевірці накладеного підпису встановлено. що тендерну пропозицію підписано електронним підписом особи: Живиляк Віталій Андрійович. Вимоги тендерної документації: Підпунктом 3.10 пункту 3 Додатку 5 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено подання учасником: - Копії актуальної на дату подання редакції Статуту або Положення або інших установчих документів. - Коду доступу до адміністративної послуги для перегляду Статуту (для юридичних осіб, які створені після 01.01.2016 р.) або іншого установчого документу в останній редакції. Підпунктом 3.18 пункту 3 Додатку 5 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено, що Учасник надає Копію чинного на весь строк поставки товару сертифікату на систему управління якістю виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT). Пунктом 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що під час перевірки КЕП/ УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Для усунення невідповідностей Учасник повинен: Надати - Копії актуальної на дату подання редакції Статуту або Положення або інших установчих документів. - Коду доступу до адміністративної послуги для перегляду Статуту (для юридичних осіб, які створені після 01.01.2016 р.) або іншого установчого документу в останній редакції. - Копію чинного на весь строк поставки товару сертифікату на систему управління якістю виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT). -Підписати документи тендерної пропозиції КЕП/ УЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).»
Створено
19.05.2025 18:01
Надати до
20.05.2025 18:01
Період вимог/скарг з 28.05.2025 09:47 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 23:49 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 09:47
Довідка НАЗК
28.05.2025 09:47
Повідомлення про рішення
21.05.2025 23:49
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-29-012133-a-a1
Підписаний і діє
Номер
150
250 500 грн.
250 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (кілограми)
Соки фруктово - ягідні
Номенклатура
Соки фруктово - ягідні
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 500 (кілограми)
Соки фруктово – ягідні 1/200гр.
Номенклатура
Соки фруктово – ягідні 1/200гр.
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
600 (кілограми)
Сік томатний
Номенклатура
Сік томатний
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Санаторій "Трускавець" СБУ
Повна назва
Санаторій "Трускавець" СБУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20000060

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Фегецин Андрій Олегович
Повна назва
ФОП Фегецин Андрій Олегович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3565507158

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.06.2025 18:09
-
05.06.2025 18:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
294 825 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
Санаторій "Трускавець" СБУ
Контактний телефон:
+380677433958
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
294 825 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
Санаторій "Трускавець" СБУ
Контактний телефон:
+380677433958
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності