Показати схожі тендери

Закупівля Зубці ріжучі від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-011373-a
Id Tender 2288898047664a14ab1cebc566436138
План UA-P-2025-04-29-013523-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 16:51
Остання зміна 16.05.2025 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
599 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 995 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 16:50 до 07.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 16:50
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 16:50
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 18:00
до 09.05.2025 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 14:24
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 14:24
до 16.05.2025 15:04
Період уточнень
з 29.04.2025 16:50 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 16:50 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 18:00 до 09.05.2025 14:24
Період кваліфікації
з 07.05.2025 18:00 до 09.05.2025 14:24
Основні параметри
Зубці ріжучі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
599 000 грн.
Зубці ріжучі
Назва предмета закупівлі
Зубці ріжучі
Очікувана вартість
599 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2995,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Зубці ріжучі
Код ДК 021:2015
39241130-3 - Багатофункціональні ножі
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович"
Пропозиція:
585 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Запорожченко Тетяна Юріївна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
03332033
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Зубці ріжучі
Період вимог/скарг з 09.05.2025 14:24 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 18:00 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
09.05.2025 14:26
Довідка НАЗК
09.05.2025 14:24
Повідомлення про рішення
07.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 4 Додатку №6 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист-погодження з умовами виконання договору, проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №4 до цієї тендерної документації (У проєкті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору, ціни за одиницю товару та загальної суми) Учасником не було завантажено лист-погодження з умовами виконання договору, що вимагається Замовником у цій тендерній документації Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити лист-погодження з умовами виконання договору. 2) відповідно до п.9 Додатку 6 ДОДАТОК 6 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Установчі документи учасника: - Рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ) (положення) суб'єкта господарювання). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи. Якщо в зазначених документах встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників), яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції; - Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії. - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або Витяг з реєстру платників ПДВ, або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку Учасником не було завантажено копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Створено
08.05.2025 14:12
Надати до
09.05.2025 14:12
Договір
UA-2025-04-29-011373-a-a1
Підписаний і діє
Номер
285
585 000 грн.
487 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (штуки)
Зубці ріжучі
Номенклатура
Зубці ріжучі
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03332033

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович"
Повна назва
ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2993214017

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 15:04
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000059
Дата створення проекту
19.05.2025 16:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:42
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 18:13
Дата завершення усунення порушень
11.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21. UA-2025-04-29-011373-a, 29.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору та його оприлюднення; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-29-013523-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 № 180; тендерну пропозицію учасника ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» до 09 травня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.05.2025 № 192; повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025; договір про закупівлю від 16.05.2025 № 285, укладений з ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» на суму 585000,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 23.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Так, в Додатку 6 до тендерної документації замовника міститься перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: «Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації». Разом з цим, замовником в Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено вимогу, що «кожен Учасник повинен представити в технічній частині своєї пропозиції таблицю відповідності вимог Замовника (загальних, технічних та організаційних положень) з коментарем кожного пункту, що пропонується Учасником в наступній формі». Учасником ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» в складі тендерної пропозиції надано довідку про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні характеристики.pdf), яка не містить коментарів щодо кожного пункту, що пропонується Учасником відповідно до форми зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації. Разом учасником в довідці про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні характеристики.pdf) учасник зазначив: - 1.1. Найменування товару: Зубці ріжучі BSH258 W6/20X2 (або еквівалент) для фрези Wirtgen W100 F; - Ідентифікаційний номер: 2642523 або еквівалент; - Технічні вимоги: Універсальний різець з круглим хвостовиком BSH258 W6/20X2 (або еквівалент) для фрезWirtgen W100F, W200, середнього та великого класу. Таким чином зазначена інформація учасником ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» в довідці Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не визначає, який саме товар буде учасник поставляти замовнику та не підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що не забезпечено Замовником. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Відповідно до пункту «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником. В системі Прозорро учасником ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі надано сканований та підписаний керівником підприємства-учасника Додаток №3 тендерної документації, що свідчить про повне погодження пропонованого ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" товару необхідним характеристикам предмету закупівлі. Завантажені документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на відповідність пропозиції технічним вимогам». Вказане твердження є безпідставним оскільки учасником надано технічну частину у вигляді таблиці, яка не підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, оскільки учасником зазначено «або еквівалент» біля пунктів найменування товару, ідентифікаційний номер, технічні вимоги, що не дає можливості визначити який саме товар буде постачатись учасником та не містить коментарів по кожному пункту таблиці, як це передбачено Додатком 3 до тендерної документації замовника. Таким чином, замовником в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович». Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником в ході моніторингу розірвано договір про закупівлю від 16.05.2025 № 285.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 18:13
Документи висновку
27.05.2025 18:13
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 599000,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-29-011373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - Згідно вимог тендерної документації замовника, а саме Додатоку 3 до тендерної документації «учасник повинен надати, на бланку учасника (за наявності), технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Кожен Учасник повинен представити в технічній частині своєї пропозиції таблицю відповідності вимог Замовника (загальних, технічних та організаційних положень) з коментарем кожного пункту, що пропонується Учасником в наступній формі..». Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" в складі тендерної пропозиції надано документ на фірмовому бланку учасника про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який не містить коментарів до кожного пункту, що пропонується учасником та зазначено: - Найменування товару : Зубці ріжучі BSH258 W6/20X2 (або еквівалент) для фрези Wirtgen W100 F; - Універсальний різець з круглим хвостовиком BSH258 W6/20X2 (або еквівалент) для фрезWirtgen W100F, W200, середнього та великого класу; - Ідентифікаційний номер: 2642523 або еквівалент. Таким чином учасником ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" не підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документаці, зокрема технічнічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" на відповідність вимогам тендерної документації замовника? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 12:46
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 12:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
Пояснення на запит Держаудитслужби від 20.05.2025 Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 20.05.2025 р. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі трьох комерційних пропозицій. (комерційні пропозиції додаються в окремому файлі). Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Додатком 3 документації передбачено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та детальна інформація щодо цього. Відповідно до пункту «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником. В системі Прозорро учасником ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі надано сканований та підписаний керівником підприємства-учасника Додаток №3 тендерної документації, що свідчить про повне погодження пропонованого ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" товару необхідним характеристикам предмету закупівлі. Завантажені документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на відповідність пропозиції технічним вимогам.
Рішеня
23.05.2025 13:31
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
599 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
599 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності