Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору та його оприлюднення; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-29-013523-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 № 180; тендерну пропозицію учасника ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» до 09 травня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.05.2025 № 192; повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025; договір про закупівлю від 16.05.2025 № 285, укладений з ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» на суму 585000,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 23.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Так, в Додатку 6 до тендерної документації замовника міститься перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: «Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації». Разом з цим, замовником в Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено вимогу, що «кожен Учасник повинен представити в технічній частині своєї пропозиції таблицю відповідності вимог Замовника (загальних, технічних та організаційних положень) з коментарем кожного пункту, що пропонується Учасником в наступній формі».
Учасником ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» в складі тендерної пропозиції надано довідку про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні характеристики.pdf), яка не містить коментарів щодо кожного пункту, що пропонується Учасником відповідно до форми зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації. Разом учасником в довідці про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні характеристики.pdf) учасник зазначив:
- 1.1. Найменування товару: Зубці ріжучі BSH258 W6/20X2 (або еквівалент) для фрези Wirtgen W100 F;
- Ідентифікаційний номер: 2642523 або еквівалент;
- Технічні вимоги: Універсальний різець з круглим хвостовиком BSH258 W6/20X2 (або еквівалент) для фрезWirtgen W100F, W200, середнього та великого класу.
Таким чином зазначена інформація учасником ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович» в довідці Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не визначає, який саме товар буде учасник поставляти замовнику та не підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що не забезпечено Замовником.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Відповідно до пункту «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником.
В системі Прозорро учасником ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі надано сканований та підписаний керівником підприємства-учасника Додаток №3 тендерної документації, що свідчить про повне погодження пропонованого ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" товару необхідним характеристикам предмету закупівлі. Завантажені документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на відповідність пропозиції технічним вимогам».
Вказане твердження є безпідставним оскільки учасником надано технічну частину у вигляді таблиці, яка не підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, оскільки учасником зазначено «або еквівалент» біля пунктів найменування товару, ідентифікаційний номер, технічні вимоги, що не дає можливості визначити який саме товар буде постачатись учасником та не містить коментарів по кожному пункту таблиці, як це передбачено Додатком 3 до тендерної документації замовника.
Таким чином, замовником в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Панкратьєв Олександр Юрійович».
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником в ході моніторингу розірвано договір про закупівлю від 16.05.2025 № 285.