Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій від КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-011311-a
Id Tender 57953ae71ea64048b8568972c4c4aa6e
План UA-P-2025-04-29-013649-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 17:04
Остання зміна 07.07.2025 10:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 818 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 554.09 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 17:03 до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 17:03
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 17:03
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:52
до 01.07.2025 12:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 18:51
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 12:33
до 07.07.2025 10:09
Період уточнень
з 29.04.2025 17:03 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 17:03 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:52 до 01.07.2025 12:33
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:52 до 01.07.2025 12:33
Основні параметри
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
310 818 грн.
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Назва предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Очікувана вартість
310 818 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1554,09
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 000
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:23
Закінчення аукціону
21.05.2025 11:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
32162, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, село Солобківці, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 25
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
207 945.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ"
Пропозиція:
208 445.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
Пропозиція:
128 337.7 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Жолобняк
Електронна пошта
Телефон
+380688617836
Замовник
ЄДРПОУ
23563467
Повна назва
КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Поштовий індекс
32162
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Ярмолинецький район, с. Солобківці
Адреса
вул. Грушевського, 25
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Період вимог/скарг з 05.06.2025 18:51 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 11:52 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 18:51
Повідомлення про рішення
28.05.2025 14:44
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.05.2025 11:52
Надати до
23.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю проведення додаткового аналізу та перевірки документів, наданих учасником, а також для з’ясування окремих аспектів, що потребують уточнення, Замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853) до 20 робочих днів, відповідно до протокольного рішення (протоколу) від 28.05.2025 р. № 41 уповноваженої особи Комунальної установи "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради".
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 14:42
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, яка виконана згідно Таблиці 1 Додатку №1. Підпунктом 1.1.3.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, видаткова накладна, тощо). Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853), на підтвердження вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №08.05-7 від 08.05.2025 р. (файл - мтб.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 1 Додатку №1. Однак, Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853) не надано інформацію, що підтверджує право власності на обладнання (транспортний засіб), що зазначене у пункті 3 даної довідки, а саме: автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 319 CDI, згідно вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.1. пункту 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853), на підтвердження вимоги підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №08.05-10 від 08.05.2025 р. (файл - працівнки.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. Згідно інформації, що зазначена у Довідці №08.05-10 від 08.05.2025 р. (файл - працівнки.pdf), такі працівники, як Литвинюк Андрій Орестович (керівник робіт, виконавчий директор) та Литвинюк Сергій Орестович (генеральний директор, маляр) – є штатними працівниками (основне місце роботи). Підпунктом 2.1.3.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1, встановлено, що для підтвердження наявності трудових відносин із власними працівниками, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник надати для працівників за основним місцем роботи повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення. Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853), на підтвердження вимоги підпункту 2.1.3.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано повідомлення про прийняття Литвинюка Сергія Орестовича на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення (файл - повідомлення про прийняття на роботу.pdf) та повідомлення про прийняття Литвинюка Андрія Орестовича на роботу/укладення контракту (файл - повідомлення про прийняття на роботу.pdf). Квитанція від контролюючого органу про прийняття повідомлення про прийняття Литвинюка Андрія Орестовича на роботу/укладення контракту – відсутня. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 2. Підпункт 2.1.3.1. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджують право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо), а саме автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 319 CDI, що зазначене у пункті 3 довідки №08.05-7 від 08.05.2025 р. (файл - мтб.pdf), відповідно до вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати квитанцію від контролюючого органу про прийняття повідомлення про прийняття Литвинюка Андрія Орестовича на роботу/укладення контракту, відповідно до вимоги підпункту 2.1.3.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації
Створено
03.06.2025 16:01
Надати до
04.06.2025 16:01
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:38 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 18:51 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.06.2025 15:38
Повідомлення про рішення
05.06.2025 18:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, яка виконана згідно Таблиці 1 Додатку №1. Підпунктом 1.1.3.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, видаткова накладна, тощо). Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №1 від 30.04.2025 р. (файл - 1. Довідка наявність обладнання.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 1 Додатку №1. Однак, Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189) не надано інформацію, що підтверджує право власності на обладнання, що зазначене у пунктах 10 та 11 даної довідки, а саме щодо електронного товщиноміра та мікрометра, згідно вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.1. пункту 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №11 від 30.04.2025 р. (файл - 11. Довідка працівники.pdf), яка не виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. 3. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.1.2. пункту 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен підтвердити залучення до виконання робіт (надання послуг) наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи (надавати послуги), а саме: Інженерно – технічні працівник: - Виконавець робіт або інша особа, яка виконує ці функції - не менше 1 особи Робітники: - Маляр - не менше 1 особи. Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189) не підтверджено залучення до виконання робіт (надання послуг) виконавця робіт або іншої особи, яка виконує ці функції в кількості не менше 1 особи. 4. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 3.1. пункту 3 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник в складі пропозиції повинен подати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка наведена у Таблиці 4 Додатку №1. Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №18 від 30.04.2025 р. (файл - 18. Довідка аналогічний договір.pdf), яка не виконана згідно форми Таблиці 4 Додатку №1, а саме Учасником не зазначено інформацію у колонці 5 «Номер, дата підписання акту приймання виконаних робіт (послуг), яким підтверджується відповідний обсяг» Таблиці 4 Додатку 1. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 2. Підпункт 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 3. Підпункт 2.1.2. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 4. Підпункт 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджують право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо), а саме електронного товщиноміра та мікрометра, що зазначені у пунктах 10 та 11 довідки №1 від 30.04.2025 р. (файл - 1. Довідка наявність обладнання.pdf), відповідно до вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1, відповідно до вимоги підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3. Підтвердити залучення до виконання робіт (надання послуг) виконавця робіт або іншої особи, яка виконує ці функції в кількості не менше 1 особи, відповідно до вимоги підпункту 2.1.2 пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 4. Надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка наведена у Таблиці 4 Додатку №1 із зазначенням усієї інформації, що вимагається Замовником.
Створено
06.06.2025 13:14
Надати до
07.06.2025 13:14
Період вимог/скарг з 01.07.2025 12:33 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:38 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 12:33
Довідка НАЗК
01.07.2025 12:33
Повідомлення про рішення
25.06.2025 14:43
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно рішення уповноваженої особи №47 від 25.06.2025 р., у зв’язку з необхідністю проведення додаткового аналізу та перевірки документів, наданих учасником, а також для з’ясування окремих аспектів, що потребують уточнення, Замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" (42651509) до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
25.06.2025 14:42
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, яка виконана згідно Таблиці 1 Додатку №1. Учасником Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" (42651509), на підтвердження вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №4 від 09.05.2025 р. (файл - Довідки кваліфікація.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 1 Додатку №1. Однак, Учасником Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" (42651509) некоректно вказано інформацію, щодо пункту 2 довідки №4 від 09.05.2025 р. (файл - Довідки кваліфікація.pdf), а саме у колонці «Тип/марка/модель» мікрометра. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 3.1. пункту 3 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник в складі пропозиції повинен подати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка наведена у Таблиці 4 Додатку №1. Учасником Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" (42651509), на підтвердження вимоги підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №7 від 09.05.2025 р. (файл - Довідки кваліфікація.pdf), яка не виконана згідно форми Таблиці 4 Додатку №1, а саме Учасником не у повному обсязі зазначено інформацію у колонці 4 «Найменування робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) та кількість виконаних робіт (наданих послуг)» Таблиці 4 Додатку 1. 3. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 3.1. пункту 3 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник в складі пропозиції повинен подати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка наведена у Таблиці 4 Додатку №1. Підпунктом 3.1.1. встановлено, що у таблиці 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання аналогічного договору* (не менше 1-го договору), який укладено не раніше ніж 2023 року, із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме: - копiї аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), або акт(-ти) здачі - приймання наданих послуг або інші документи, які підтверджують приймання - передавання наданих послуг (виконаних робіт); Учасником Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" (42651509), на підтвердження вимоги підпункту 3.1.1. пункту 3 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, не надано копiю аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них, а саме щодо договору №20 від 25.09.2023 року (файл - Аналогічний договір Кінот. Шевченка 2023р.pdf). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 2. Підпункт 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 3. Підпункт 3.1.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Коректно зазначити інформацію у колонці «Тип/марка/модель» мікрометра, відповідно до вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. У повному обсязі зазначити інформацію у колонці 4 «Найменування робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) та кількість виконаних робіт (наданих послуг)» Таблиці 4 Додатку 1, відповідно до вимоги підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Надати копiю аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них, а саме щодо договору №20 від 25.09.2023 року (файл - Аналогічний договір Кінот. Шевченка 2023р.pdf), відповідно до вимоги підпункту 3.1.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації.
Створено
30.06.2025 11:51
Надати до
01.07.2025 11:51
Договір
UA-2025-04-29-011311-a-a1
Підписаний і діє
Номер
62
208 445.91 грн.
208 445.91 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Номенклатура
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Повна назва
КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23563467

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ"
Повна назва
Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42651509

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 10:07
-
07.07.2025 10:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 818 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Контактний телефон:
+380688617836
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 818 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Контактний телефон:
+380688617836
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності