Показати схожі тендери

Закупівля Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт) від Виконавчий комітет Хустської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-010497-a
Id Tender b92d1bfb890649eeb30d9fad7c549b2b
План UA-P-2025-04-29-010530-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 16:26
Остання зміна 09.06.2025 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
638 762 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 193.81 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 16:26 до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 16:26
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 16:26
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 00:00
до 02.06.2025 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 15:45
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 15:45
до 09.06.2025 16:58
Період уточнень
з 29.04.2025 16:26 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 16:26 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 00:00 до 02.06.2025 15:45
Період кваліфікації
з 07.05.2025 00:00 до 02.06.2025 15:45
Основні параметри
Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
638 762 грн.
Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Назва предмета закупівлі
Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Очікувана вартість
638 762 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3193,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
90400, Україна, Закарпатська область, Хустська територіальна громада, населені пункти Хустської територіальнаої громади згідно Додатку 3
Дата постачання по
31.12.2025 16:16
Документи позиції
Тендерна документація
Проект договору
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або для поетапної оплати Замовником фактично наданих послуг. Представник Замовника протягом трьох робочих днів перевіряє надання послуг згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, та в межах виділених бюджетних асигнувань здійснює оплату.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або для поетапної оплати Замовником фактично наданих послуг. Представник Замовника протягом трьох робочих днів перевіряє надання послуг згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, та в межах виділених бюджетних асигнувань здійснює оплату.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
619 956.62 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ГІОРГОБІАНІ СОФІКО ДЖОННІВНА
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380314243706
Замовник
ЄДРПОУ
04053714
Повна назва
Виконавчий комітет Хустської міської ради
Поштовий індекс
90400
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Хуст
Адреса
900- річчя Хуста, 27
Кваліфікація
Лот № 1 Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:45 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 00:00 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:45
Довідка НАЗК
02.06.2025 15:45
Повідомлення про рішення
14.05.2025 12:37
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 12:36
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Додатку №4 до тендерної документації Замовника проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками, що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc. Вказаний документ відсутній в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС". 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проєкт договору заповнений разом з усіма Додатками, що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 11 Додатку №7 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати заповнені, підписані та пропечатані Додатки 3, 4, 5 та 6 до цієї тендерної документації та документи, передбачені Додатком 1 та 3 до цієї тендерної документації. На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало Проект договору (файл «100. Проект договору згідно Додатку 4 ТД.pdf») не заповнений в частині ціни та без заповнених додатків, які є його невід’ємною частиною, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 11 Додатку №7 до тендерної документації. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнений, підписаний та пропечатаний Проект договору згідно Додатку 4 до ТД разом з додатками, що є його невід’ємною частиною. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 9 Додатку №7 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати копію свідоцтва/виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не пізніше 30-денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції). Копія свідоцтва/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" відсутня. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 9 Додатку №7 до тендерної документації Замовника. 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копія свідоцтва/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 5 Додатку №7 до тендерної документації Замовника для учасників Товариств з обмеженою відповідальністю та учасників Товариств з додатковою відповідальністю учасник повинен надати документи, які підтверджують правомочність особи на укладання договору про закупівлю (копія протоколу/виписки з протоколу засновників) відповідно до ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало Рішення єдиного учасника № 02052025 від 02.05.2025 року (файл: «111. Рішення ЄУ про участь у закупівлі копія.pdf») згідно якого згоду на вчинення правочину надано директору Пастернаку О.С., що не відповідає іншим документам учасника, позаяк, згідно останніх директором ТОВ «ПБС» є Мельничук В.В. Окрім того, всі документи тендерної пропозиції учасника підписані директором Мельничуком В.В., що не відповідає змісту Рішення єдиного учасника № 02052025 від 02.05.2025 року. Проте, додатково, в складі тендерної пропозиції учасника також міститься Виписка з Рішення єдиного учасника № 10/02/2025 від 10.02.2025 року (файл «112. Виписка з рішення Єдиного Учасника.pdf»), яким надано згоду на здійснення правочинів без обмеження максимальної вартості договорів директору Мельничуку В.В. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 Додатку №7 до тендерної документації Замовника. 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, які підтверджують правомочність особи на укладання договору про закупівлю (копія протоколу/виписки з протоколу засновників) відповідно до ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або лист – пояснення з приводу Рішення єдиного учасника № 02052025 від 02.05.2025 року. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Розділу 1.3. Додатку №1 до тендерної документації Замовника для підтвердження відомостей, що зазначені в Інформації про виконання аналогічного договору, учасник надає: оригінали або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами договору. Під терміном «аналогічний договір» слід розуміти договір, який підтверджує досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, капітального ремонту, поточного середнього ремонту, реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг/вулиць/дорожнього покриття, а також експлуатаційне утримання автомобільних доріг тощо, який містить виконання наступних видів робіт/послуг: виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу. На виконання цієї вимоги учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" надано Договір № 1 від 05.01.2023 року (файл «67. Договір №1 від 05.01.2023 року копія.pdf»), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 та Акти приймання виконаних будівельних робіт № 2 КБ-2в, проте, зазначений договір не містить виконання наступних видів робіт/послуг: виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 1.3. Додатку №1 до тендерної документації Замовника. 5.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену Інформацію про виконання аналогічного договору, оригінали або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами договору які (ий) містить виконання наступних видів робіт/послуг: виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу, оригінали або посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним договором, позитивний лист-відгук від замовника (контрагента), з яким було укладено договір (договори), із зазначенням дати і номеру договору (договорів) (на який(і) надано відгук), та інформації про належне виконання договору(ів). 6.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 11 Додатку №7 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати заповнені, підписані та пропечатані Додатки 3, 4, 5 та 6 до цієї тендерної документації та документи, передбачені Додатком 1 та 3 до цієї тендерної документації. На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» вих. № 02/05-10-а від 02.05.2025 року (файл «102. Тендерна пропозиція згідно Додатку 5 ТД.pdf»), зміст якого не відповідає змісту Додатку 5 до тендерної документації, та іншим документам тендерної пропозиції учасника в частині строку дії тендерної пропозиції учасника. 6.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 11 Додатку №7 до тендерної документації. 6.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку 5 до тендерної документації.
Створено
30.05.2025 16:50
Надати до
31.05.2025 16:50
Договір
UA-2025-04-29-010497-a-b1
Підписаний і діє
Номер
117
619 956.62 грн.
516 630.52 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Номенклатура
Вирівнювання профілю з додаванням нового матеріалу вулиць Хустської територіальної громади (поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
619 956.62
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Хустської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Хустської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04053714

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32872788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 16:58
Повідомлення про договір
09.06.2025 16:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
638 762 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хустської міської ради
Контактний телефон:
+380314243706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
638 762 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хустської міської ради
Контактний телефон:
+380314243706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності