Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі від Сквирська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-010353-a
Id Tender c6d5936c67bd4f89a5b0ea66f5035248
План UA-P-2025-04-29-009197-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.04.2025 16:55
Остання зміна 12.06.2025 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 16:55 до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 16:55
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 16:55
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:59
до 26.05.2025 21:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 21:43
до 01.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.05.2025 21:43
-
Період уточнень
з 29.04.2025 16:55 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 16:55 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:59 до 26.05.2025 21:43
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:59 до 26.05.2025 21:43
Основні параметри
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 650 000 грн.
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Назва предмета закупівлі
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
49 500
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 14:36
Закінчення аукціону
20.05.2025 14:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Код ДК 021:2015
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
09000, Україна, Київська область, Білоцерківський район, Київська область, Сквирська міська територіальна громада
Дата постачання по
30.06.2025 16:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Оплата наданих послуг здійснюється за фактом наданих послуг в цілому після підписання Сторонами відповідного акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 15-ти банківських днів з дня його підписання. У разі затримки оплати, що пов’язана з дією «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою КМУ від 09.06.2021 року № 590, Замовник звільняється від відповідальності за порушення строків оплати
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
Пропозиція:
989 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ПЛАНУВАЛЬНА АРХІТЕКТУРА"
Пропозиція:
1 490 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2025 14:43
-
Тендерна документація
Проект договору
07.05.2025 10:57
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руцька Марія Ростиславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380456856098
Факс
+380456856098
Сайт:
http://skvira-rada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04054961
Повна назва
Сквирська міська рада
Поштовий індекс
09001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Сквира
Адреса
вулиця Карла Болсуновського, 28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Період вимог/скарг з 26.05.2025 21:43 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 14:59 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 21:43
Довідка НАЗК
26.05.2025 21:42
Повідомлення про рішення
26.05.2025 21:41
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 14:01
Електроний протокол про продовження строку
20.05.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 16:06
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.05.2025 14:59
Надати до
22.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – Комунальним підприємством «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН», код ЄДРПОУ- 32348604. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 13:59
Дата кінця розгляду
18.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду пропозиції Учасника КП "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" на відповідність вимогам тендерної документації замовником виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до вимог розділу 1 до Додатку №3 Тендерної документації: «У випадку використання власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, Учасник має надати документи, що підтверджують право володіння власника, а саме: скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії видаткових накладних та ( або) договору (договорів) купівлі-продажу із відповідним актом (актами) передачі-приймання обладнання або рахунками (рахунками-фактури) з підтвердженням факту оплати.» Учасником КП "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" надано документ «2_1_0_довідка МТБ.pdf», в якому КП "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" надає інформацію Учасник має в користуванні: плотер HP DJ 500ps (3004737); Плотер з сканером Canon imagePROGRAF iPF770 MFP L36; Багатофункціональний пристрій (копір, принтер, сканер) KONICA-MINOLTA bizhub C250i (арт.АА2М2021);Персональний комп?ютер Expert PC Ultimate (19700K.64.S25.P4000/1107). Однак, серед наданих документів учасник КП "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" не надав скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії видаткових накладних та ( або) договору (договорів) купівлі-продажу із відповідним актом (актами) передачі-приймання обладнання або рахунками (рахунками-фактури) з підтвердженням факту оплати на плотер HP DJ 500ps (3004737); Плотер з сканером Canon imagePROGRAF iPF770 MFP L36; Багатофункціональний пристрій (копір, принтер, сканер) KONICA-MINOLTA bizhub C250i (арт.АА2М2021); Персональний комп’ютер Expert PC Ultimate (19700K.64.S25.P4000/1107). Учаснику надати скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії видаткових накладних та ( або) договору (договорів) купівлі-продажу із відповідним актом (актами) передачі-приймання обладнання або рахунками (рахунками-фактури) з підтвердженням факту оплати, відповідно до розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації. 2. Вимогами тендерної документації для участі в процедурі закупівлі, для виконання робіт/послуг Учасник повинен мати в користуванні: …- програмного забезпечення GIS 6 (або «еквівалент») із наданням копій відповідних ліцензій або інших документів, що підтверджують наявність діючого такого програмного забезпечення. В наданій довідці «2_1_0_довідка МТБ.pdf» в переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсуне програмне забезпечення GIS 6. Учаснику КП "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" надати Довідку (Таблиця 1) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених відповідно до технічного завдання із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування та документи згідно до Розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації. 3. Згідно з п.6 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації учасник повинен копію чинного сертифіката відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ. У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи. Учасником надано файл «6_2_ISO 9001.pdf», якій який містить Сертифікат, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки сертифікат виданий органом сертифікації не акредитованим НААУ. Учаснику КП «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН» надати сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ згідно з вимогами тендерної документації. 4. Відповідно до п.9 розділу 1 Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Учасником в складі документів пропозиції наданий файл «Підписаний G0525-1242-GL_tender.pdf». В документі Банківська гарантія «Інформація щодо тендерної документації», зазначено, що тендерна документація затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол №31 від 29.04. 2025 року. Учаснику КП «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН» надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту згідно з тендерною документацією із змінами. 5. Згідно з п.6 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до Таблиці 3 нижче. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори: виконаний аналогічний договір що відповідає предмету закупівлі з аналогічними послугами відповідно до технічного завдання даної закупівлі. Для підтвердження виконання Учасник процедури закупівлі повинен надати скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій виконаного(их) договору(-ів) (включно з його Додатками, невід’ємними частинами; скан-копію технічного завдання, актом(ами) наданих послуг; листи-відгуки від Замовників, до кожного договору, що вказані у довідці. Учасником надано «2_3_7_Договір МЦП 1.3. з додатками.pdf». Однак, учасником не надано лист-відгук до зазначеного Договору МЦП, також в складі документів надано Додаток 3 до договору, який не містить реквізитів, якого саме Договору цей Додаток є невід’ємною частиною. Учаснику КП «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН» надати договір, що відповідає предмету закупівлі з аналогічними послугами відповідно до технічного завдання даної закупівлі, відповідно до розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності.
Створено
23.05.2025 16:18
Надати до
24.05.2025 16:18
Договір
UA-2025-04-29-010353-a-b1
Очікує підписання
989 000 грн.
989 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Номенклатура
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області із розміщенням в геоінформаційній системі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сквирська міська рада
Повна назва
Сквирська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054961

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
Повна назва
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32348604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Сквирська міська рада
Контактний телефон:
+380456856098
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Сквирська міська рада
Контактний телефон:
+380456856098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності