Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м.Умань Черкаської області (КОД ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) від Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-009680-a
Id Tender 622adfbcf73649b88c9c644769c4ab72
План UA-P-2025-04-29-010629-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 15:43
Остання зміна 23.05.2025 13:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
547 273 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 472.73 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 15:42 до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 15:42
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 15:42
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 14:30
до 16.05.2025 17:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 17:03
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 17:03
до 23.05.2025 13:10
Період уточнень
з 29.04.2025 15:42 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 15:42 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 14:30 до 16.05.2025 17:03
Період кваліфікації
з 14.05.2025 14:30 до 16.05.2025 17:03
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м.Умань Черкаської області (КОД ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
547 273 грн.
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м.Умань Черкаської області (КОД ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м.Умань Черкаської області (КОД ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
547 273 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5472,73
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 14:07
Закінчення аукціону
14.05.2025 14:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул. Садова, 2
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі рахунку та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються офіційно Замовнику. Після отримання документів, Замовник перевiряє такі документи, та якщо вони повністю відповідають об’ємам виконаних робіт на ділянці будівництва, i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх, в іншому випадку акти повертаються Підряднику для усунення зауважень та коригування. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 30 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"
Пропозиція:
449 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМУ № 7"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 14:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Вікторівна Юрченко
Електронна пошта
Телефон
+380474436097
Сайт:
https://udpu.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02125639
Повна назва
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Поштовий індекс
20300
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Умань
Адреса
вул. Садова, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м.Умань Черкаської області (КОД ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 16.05.2025 17:03 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 14:30 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 17:03
Довідка НАЗК
16.05.2025 17:03
Повідомлення про рішення
14.05.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано документи на повноваження щодо підпису директора (Статут), в якому сказано, що «Директор від імені та в інтересах Товариства зокрема (але не виключно) Укладає без довіреності угоди, договори, контракти і забезпечує їх виконання». Також у складі тендерної пропозиції Учасник надав копії Наказу на директора та Рішення Засновника №1. З даних документів не вбачається можливим оцінити інформацію щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису). 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не заповнена учасником належним чином, в тому числі спосіб зазначення інформації щодо форми зайнятості (графа 4)(основна чи за сумісництвом), не дає можливості оцінити таку інформацію, не прописані документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (наказ про призначення на посаду, тощо), також в графі 5 Довідки - Інформація щодо освіти, не вказані документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 1 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису)* підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції наступних документів: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені від імені учасника на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису)*, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. Згідно п. 2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену учасником за формою 1, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посади, інформації щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) , інформації щодо освіти кожного з працівників, наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації; - копії документів, що передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) - документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у новій редакції, що має бути заповнена учасником належним чином із зазначенням: а) в гр.4 таблиці форми 1 - документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо); б) в гр.5 таблиці форми 1 - документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо); - оформлений належним чином документ або інформацію щодо повноважень директора на підпис документів тендерної пропозиції. як учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису); Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо.
Створено
15.05.2025 16:57
Надати до
16.05.2025 16:57
Договір
UA-2025-04-29-009680-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 96
449 999.99 грн.
374 999.99 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Повна назва
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125639

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42994511

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 13:10
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Розклад та етапи
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
547 273 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Контактний телефон:
+380474436097
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
547 273 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Контактний телефон:
+380474436097
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності