Показати схожі тендери

Закупівля 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-009608-a
Id Tender 0028e3cba75f4f1eb4409c4ced6bce19
План UA-P-2025-04-29-011134-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 15:47
Остання зміна 02.07.2025 16:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
87 196 674 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
435 983.37 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 15:46 до 14.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 15:46
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 15:46
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00
до 19.05.2025 16:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 16:22
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 16:22
до 02.07.2025 16:48
Період уточнень
з 29.04.2025 15:46 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 15:46 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00 до 19.05.2025 16:22
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00 до 19.05.2025 16:22
Основні параметри
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
87 196 674 грн.
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
87 196 674 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
435983,37
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
435 983
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень центру термічної травми та пластичної хірургії 6 поверху лікувально-палатного корпусу №1 (частина) літера "ДIV" КНП "КМКЛ №1", м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР"
Пропозиція:
82 988 866.98 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
-
Критерії оцінки
29.04.2025 15:46
-
29.04.2025 15:46
-
29.04.2025 15:46
Критерії прийнятності
29.04.2025 15:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.04.2025 15:46
Критерії прийнятності
29.04.2025 15:46
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хмельницька Наталя Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380445633879
Замовник
ЄДРПОУ
01981738
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska miska klinichna likarnya №1" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Харківське шоссе 121
Кваліфікація
Лот № 1 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 19.05.2025 16:22 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 10:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 16:22
Довідка НАЗК
19.05.2025 16:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-29-009608-a-b1
Підписаний і діє
Номер
218
82 988 866.98 грн.
69 157 389.15 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень центру термічної травми та пластичної хірургії 6 поверху лікувально-палатного корпусу №1 (частина) літера "ДIV" КНП "КМКЛ №1", м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень центру термічної травми та пластичної хірургії 6 поверху лікувально-палатного корпусу №1 (частина) літера "ДIV" КНП "КМКЛ №1", м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
82 988 866.98
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01981738

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43560780

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 16:48
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
02.07.2025 16:47
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
02.07.2025 16:47
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
02.07.2025 16:47
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
documentType.contract.contractNotice
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000048
Дата створення проекту
13.06.2025 15:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 16:00
Дата публікації висновку про результати
01.07.2025 17:58
Дата завершення усунення порушень
05.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2025-04-29-009608-a 29.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 16:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09 травня 2025 року № 153 (зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» (далі – ТОВ «БК СТАТУС ЛІДЕР»), протокол уповноваженої особи Замовника від 19 травня 2025 року № 155, повідомлення про намір укласти договір від 19 травня 2025 року, пояснення Замовника, надані 19 червня 2025 року та 27 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК СТАТУС ЛІДЕР» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
01.07.2025 17:58
Документи висновку
01.07.2025 17:58
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-009608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.06.2025 11:21
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 11:21
-
Відповідь
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-29-009608-a), замовник надає наступну інформацію та пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону). Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Замовник визначив технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно кошторисної частини проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт № 24-К/25-РБК/ЕЗ від 10.03.2025 р.). Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 06 березня 2025 року склала 88847.321 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 71439.348 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 824.687 тис. грн.; інші витрати – 16583.286 тис. грн. Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі на підставі кошторисної частини проектної документації, що пройшла експертизу, в розмірі 87196,674 тис. грн. з ПДВ. Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
Рішеня
19.06.2025 11:02
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-009608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1) Щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів; 2) Яким чином переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» (далі - переможець) буде забезпечено виконання обсягу робіт, відповідно до додатку 6 до тендерної документації, зважаючи на те, що тендерна пропозиція переможця містить «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.05.2025 № 03/40/03 у якій зазначено три інженерно-технічні працівники та три підсобних робітники та «Лист про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців» від 12.05.2025 № 03/16/26 у якому переможець інформує, «що не планує залучати до виконання робіт спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 11:59
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 12:00
-
Відповідь
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-29-009608-a), замовник надає наступну інформацію та пояснення. Щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів. Згідно додатка 3 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику: - електронну версію (IMD файл) кошторисної документації; - підписані уповноваженою особою переможця закупівлі: -договірну ціну (згідно форми додатку 30 до Настанови); - пояснювальну записку до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до локальних кошторисів. - календарний графік виконання робіт; - розрахунок середньомісячної заробітної плати по підприємству на поточний рік. Оскільки, надана переможцем закупівлі кошторисна документація потребує перевірки на відповідність найменуванню робіт та витрат, одиниці виміру та кількості обсягів робіт, а також ресурсів необхідних на їх виконання, тому, з огляду на обсяг робіт та ресурсів, що підлягають закупівлі згідно додатка 6 до тендерної документації, замовник потребував більше часу для укладання договору. Відповідно до абз. 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, пункту 2 розділу VІ тендерної документації замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. З огляду на вищевикладене у замовника виникла обєктивна необхідність для продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів. Щодо забезпечення виконання обсягу робіт переможцем закупівлі. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації та пункту 14 у додатку 7 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації єдиний учасник закупівлі надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.05.2025 року № 03/40/03. Водночас, учасник закупівлі, згідно з законодавством про публічні закупівлі може залучати інших осіб для виконання робіт. Зокрема, умовами тендерної документації (пункт 7 розділу ІІІ) передбачена можливість для залучення субпідрядників. Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції інформацією про субпідрядника (-ів), якого (-их) учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, інформація про залучення субпідрядників до виконання робіт в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається виключно за бажанням учасника закупівлі. Переможець закупівлі має право залучати субпідрядні організації до виконання робіт на етапі виконання договору, згідно підпункті 5.3.1 пункту 5.3 та розділі 6 проекту договору підряду у додатку 4 до тендерної документації. Крім того, переможець закупівлі має право залучати працівників відповідної кваліфікації по мірі виникнення необхідності у виконанні певного виду робіт на підставі трудового або цивільно-правового договору згідно діючого законодавства. Тобто, після укладання договору про закупівлю із замовником переможець закупівлі не обмежений у своєму праві збільшувати штат своїх співробітників. Водночас, за порушення умов договору про закупівлі передбачена відповідальність, а гарантія дотримання вимог щодо якості та строків виконання робіт підкріплюється грошовим забезпеченням виконання умов договору.
Рішеня
27.06.2025 09:00
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2025 09:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
87 196 674 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445633879
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
87 196 674 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445633879
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності