Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями від Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-008803-a
Id Tender f718a474dd2548dea81b7ad60f527fb4
План UA-P-2025-04-29-009161-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 15:14
Остання зміна 20.05.2025 13:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 006 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 15:12 до 07.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 15:12
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 15:12
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 18:00
до 09.05.2025 15:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 15:23
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 15:23
до 20.05.2025 13:08
Період уточнень
з 29.04.2025 15:12 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 15:12 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 18:00 до 09.05.2025 15:23
Період кваліфікації
з 07.05.2025 18:00 до 09.05.2025 15:23
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 006 грн.
«Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями»
Назва предмета закупівлі
«Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями»
Очікувана вартість
450 006 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 500
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями
Код ДК 021:2015
77211500-7 - Послуги з догляду за деревами
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Писаржевського; парк ім. Богдана Хмельницького
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДСЛП "Харківлісозахист"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 15:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Олександрівна Зіменко
Електронна пошта
Телефон
+380567670336
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
39754779
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, 75
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями»
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:23 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 18:00 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 15:26
Довідка НАЗК
09.05.2025 15:23
Повідомлення про рішення
07.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Постанови від 12.10.2022 № 1178, якщо Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у Тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду Тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція ДСЛП "Харківлісозахист" (код ЄДРПОУ 21205388) не відповідає наступним вимогам Тендерної документації Замовника: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про чисельність персоналу, що планується до залучення виконання договору відповідно до предмета закупівлі із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові. На підтвердження наявності працівників у складі Тендерної пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу. Учасник надає довідку від 06.05.2025 № 06-09/92/21 де в пункті 5 зазначає інформацію, що Попов Юрій Олексійович прийнятий на посаду - водій спеціального автомобілю УРАЛ, на підтвердження зазначеної інформації Учасник надає Наказ від 15.04.2025 № 9-к, в якому зазначено, що Попов Юрій Олексійович прийнятий на роботу водієм автомобілю УРАЛ, без зазначення «спеціального». Для виправлення невідповідностей привести інформацію у відповідність. Замовником в п. 5 розділу V Додатку 3 Тендерної документації зазначена вимога надання інформаційної довідки відповідно до Додатку 5, Учасник в Тендерній пропозиції надає відомості про учасника від 06.05.2025 № 06-09/96/18, але довідка не містить інформації про контактний телефон Учасника, що передбачено формою наданою Замовником. Для виправлення невідповідностей надати інформаційну довідку відповідно до Додатку 5, із зазначенням інформації по всім пунктам або надати лист – пояснення відмови зазначення контактного телефону. Замовник на підставі положень статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Постанови від 12.10.2022 № 1178 вимагає надання Учасником забезпечення Тендерної пропозиції. На підтвердження Учасник в Тендерній пропозиції має надати документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. На виконання зазначених вимог Учасник надає виписку по особовим рахункам сформовану 05.05.2025 о 16:03, де в призначені платежу зазначає – «Платіж не підпадає під дію ЗУ «Про публ.закупівлі». Оскільки вимоги щодо застосування тендерного забезпечення, при проведені закупівель за державні кошти, розмір тендерного забезпечення, умови повернення або не повернення тендерного забезпечення регламентуються імперативними нормами Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику необхідно надати документ що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії та не суперечить діючому законодавству.
Створено
08.05.2025 13:43
Надати до
09.05.2025 13:43
Договір
UA-2025-04-29-008803-a-a1
Підписаний і діє
Номер
19/05
450 000 грн.
375 000 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (послуга)
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями
Номенклатура
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з догляду за зеленими насадженнями
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39754779

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДСЛП "Харківлісозахист"
Повна назва
ДСЛП "Харківлісозахист"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21205388

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 13:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 006 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 006 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності