Показати схожі тендери

Закупівля «ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри) від Головне управління Національної поліції у Волинській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-007587-a
Id Tender 94f4143f144a4edb84e6d12445c960f4
План UA-P-2025-04-29-009727-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.04.2025 14:33
Остання зміна 31.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
690 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 450 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 14:33 до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 14:33
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 14:33
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:40
до 25.07.2025 13:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 18:19
до 31.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 25.07.2025 13:02
-
Період уточнень
з 29.04.2025 14:33 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 14:33 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:40 до 25.07.2025 13:02
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:40 до 25.07.2025 13:02
Основні параметри
«ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
690 000 грн.
«ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)
Назва предмета закупівлі
«ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)
Очікувана вартість
690 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 13:11
Закінчення аукціону
12.05.2025 13:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фільтри автомобільні
Код ДК 021:2015
42913000-9 - Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри
Кількість
2 183
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Волинська область, Луцьк
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
504 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОТАЙРС"
Пропозиція:
505 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬ-АВТО"
Пропозиція:
646 686 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 13:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельничук Марія Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380332742488
Замовник
ЄДРПОУ
40108604
Назва (англійською мовою)
Main Department of the National Police in Volyn oblast
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Волинській області
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the National Police in Volyn oblast
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вулиця Винниченка, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 «ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)
Період вимог/скарг з 19.05.2025 18:19 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:40 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
19.05.2025 18:17
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.05.2025 13:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Вимогою пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до наведеної в Додатку 1 Таблиці 1. Разом з тим на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасник не дав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та копію(ї) договору(ів) (далі – Довідка), а також не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та копії/ю документів/а, та (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. 2.Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 ТД пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. 3. Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» у вигляді, наведеному у Додатку №4 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 07.05.2025 №04/9, про те не зазначив – ціну за одиницю, загальну вартість в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів та транспортування до місця визначеного замовником торгів та загальну вартість тендерної пропозиції. 4. Вимогою пункту 10 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 07.05.2025 №18, що не відповідає зазначеній вимозі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 3. Копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). 4. Підписану Учасником тендерну пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). 5. Приведену у відповідність форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №4 до тендерної документації. 6. Приведений у відповідність Гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі.
Створено
14.05.2025 19:40
Надати до
15.05.2025 19:40
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:00 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 18:19 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 17:00
Довідка НАЗК
21.05.2025 17:00
Повідомлення про рішення
19.05.2025 18:20
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:47 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Скарги та рішення
09.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.06.2025 12:12 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:54 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 12:12
Довідка НАЗК
11.06.2025 12:12
Повідомлення про рішення
09.06.2025 16:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.06.2025 18:45 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 18:42 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
23.06.2025 18:44
Повідомлення про рішення
23.06.2025 18:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.07.2025 14:11 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 18:45 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
21.07.2025 14:10
Повідомлення про рішення
10.07.2025 17:32
Електроний протокол про продовження строку
23.06.2025 18:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.07.2025 17:32
Дата кінця розгляду
22.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 25.07.2025 13:02 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 14:11 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-26-000002
Дата створення проекту
26.06.2025 14:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.06.2025 15:57
Дата публікації висновку про результати
23.07.2025 16:37
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 НАКАЗ№ 31-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.06.2025 №31-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-04-29-007587-a 29.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
26.06.2025 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Головного управління Національної поліції у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 29.04.2025 №177 із змінами та доповненнями від 05.05.2025 № 183 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО») та Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОТАЙРС» (далі – ТОВ «АВТОТАЙРС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 травня 2025 у тендерній пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольні рішення від 19.05.2025 № 200, від 21.05.2025 № 203, від 09.06.2025 № 216, від 11.06.2025 № 218, від 23.06.2025 № 226, від 21.07.2025 №253; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2025 №8838-р/пк-пз та від 08.07.2025 № 10730-р/пк-пз, пояснення надані від 27.06.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.06.2025. Моніторинг процедури закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» та ТОВ «АВТОТАЙРС», своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.07.2025 00:00
Дата публікації
23.07.2025 16:37
Документи висновку
23.07.2025 16:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ««ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-007587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.06.2025 14:32
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 14:33
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-06-26-000002 (UA-2025-04-29-007587-a)
На Ваш запит від 27.06.2025 надаємо наступні пояснення: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі комерційних пропозицій від потенційних учасників (додається) відповідно до потреби замовника. 2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Головного управління Національної поліції у Волинській області (розділ «Державні закупівлі» - «Обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості закупівель») за посиланням: https://vl.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli_8 Додаток: 1. Комерційні пропозиції потенційних учасників.
Рішеня
30.06.2025 19:04
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.07.2025 № 33-з Луцьк Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2025-04-29-007587-a НАКАЗУЮ: 1. 1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2025-04-29-007587-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 26 травня 2025 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25 травня 2025 року №31-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігоря ГІРКА. В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ
Рішеня
04.07.2025 13:59
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 14:00
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-06-26-000002 (UA-2025-04-29-007587-a)
На Ваш запит від 04.07.2025 року повідомляємо, що наказ Управління Західного офісу Державної аудиторської служби у Волинській області від 04.07.2025 № 33-з «Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі» за процедурою закупівлі за ідентифікатором UA-2025-04-29-007587-a взято до відома та буде враховано при подальших діях у рамках процедури закупівлі.
Рішеня
07.07.2025 15:28
Замовник
Документи повідомлення
07.07.2025 15:29
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Волинській області
Контактний телефон:
380332742488
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Волинській області
Контактний телефон:
380332742488
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності