Показати схожі тендери

Закупівля Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля" від Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-006940-a
Id Tender 9a2f4ebf88ec4f93a2b9ef803ed16f79
План UA-P-2025-02-10-004004-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 14:06
Остання зміна 17.06.2025 09:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 932 259.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
339 661.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 14:04 до 21.05.2025 15:10
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 14:04
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 14:04
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 13:58
до 03.06.2025 10:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 11:36
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 10:23
до 17.06.2025 09:40
Період уточнень
з 29.04.2025 14:04 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 14:04 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 13:58 до 03.06.2025 10:23
Період кваліфікації
з 22.05.2025 13:58 до 03.06.2025 10:23
Основні параметри
Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
67 932 259.2 грн.
Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля")
Назва предмета закупівлі
Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля")
Очікувана вартість
67 932 259.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
339661,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
339 661
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 13:17
Закінчення аукціону
22.05.2025 13:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля"
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
28022, Україна, Кіровоградська область, с. Новоселівка
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує Підряднику ціну цього Договору шляхом проміжних платежів за виконані Роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після посвідчення підписами та печатками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних за цим Договором будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) та по мірі надходження відповідних бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ"
Пропозиція:
42 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
56 899 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ"
Пропозиція:
48 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ"
Пропозиція:
48 910 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
48 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 13:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Яковлєв
Електронна пошта
Телефон
+0443931790
Замовник
ЄДРПОУ
39244468
Повна назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Поштовий індекс
03142
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
пров. Приладний, 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля")
Період вимог/скарг з 26.05.2025 11:36 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 13:58 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
26.05.2025 11:36
Повідомлення про рішення
22.05.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:23 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 11:36 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:23
Повідомлення про рішення
26.05.2025 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У складі тендерної пропозиції учасника у якості підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» наданий договір №01-10 СП від 01.10.2024 з ТОВ «АГРОМИН» предметом якого є «Капітальний ремонт офісних приміщень в Адміністративній будівлі (Літ. А-10). Заміна металопластикових вікон з улаштуванням укосів за адресою м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна , буд. 29А Згідно з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.04 № 150 - «Ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків» (підпункт 1.2.8.1 пункту 1.2.8 глави 1.2 розділу 1 наведеного переліку) відноситься до поточного ремонту. Відповідно до пункту 21 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт відноситься до категорії «послуги». Таким чином, наданий учасником договір№01-10 СП від 01.10.2024 з ТОВ «Агромин» не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити інформацію, щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», згідно із пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Предметом закупівлі є: «Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля"». Замовником встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій), необхідній для виконання робіт. Тобто, кваліфікація працівників учасника, їх знання та досвід повинні дозволяти ним виконувати обсяги робіт, передбачених Позиційним списком (технічним завданням), наведеним у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка щодо працівників робітничих спеціальностей, відповідно до якої у штаті учасника є: електрогазозварник 4р. - 1 особа; електромонтажник силових мереж та електроустаткування 4р. - 1 особа; монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 4р. - 1 особа; підсобний робочий 4р. - 1 особа. Кваліфікація працівників таких робочих спеціальностей, їх знання та досвід не дозволяють виконувати обсяги робіт, передбачених Позиційним списком (технічним завданням), наведеним у Додатку 1 до тендерної документації. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити інформацію, щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно із підпунктом 2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. У наданому учасником протоколі узгодження цін на матеріальні ресурси ціни не відповідають цінам, зазначених в аналізі цін по основним матеріалам. Вимога: учасник повинен привести у відповідність ціни, зазначені в протоколі узгодження цін на матеріальні ресурси, з цінами в аналізі цін по основним матеріалам, та розмістити відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Створено
28.05.2025 13:22
Надати до
29.05.2025 13:22
Період вимог/скарг з 03.06.2025 10:23 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:23 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 10:23
Довідка НАЗК
03.06.2025 10:23
Повідомлення про рішення
02.06.2025 11:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-29-006940-a-a1
Підписаний і діє
Номер
7/ОР-25
48 800 000 грн.
48 800 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля"
Номенклатура
Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Повна назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39244468

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35580450

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 09:40
-
17.06.2025 09:39
Додатки до договору
17.06.2025 09:39
Додатки до договору
17.06.2025 09:39
Додатки до договору
17.06.2025 09:39
Додатки до договору
Підписаний договір
17.06.2025 09:38
Додатки до договору
17.06.2025 09:38
Додатки до договору
17.06.2025 09:38
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000013
Дата створення проекту
01.07.2025 10:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 15:05
Дата публікації висновку про результати
17.07.2025 17:34
Дата завершення усунення порушень
01.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2025 № 246 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-29-006940-a 29.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 15:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №25/04/2025-Лкв/Бур-ЗТД зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.05.2025, тендерні пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» та ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» від 26.05.2025 № 26/05/25–ЛДП Бур (відх.МБЮ), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «БІЛД ЛІДЕР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» від 02.06.2025 №02/06/25 –ЛДП Бур (відх. БЛ), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ від 03.06.2025 №03/06/25-ЛДП Бур (пер) та повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025, договір підряду на виконання робіт від 16.06.2025 №7/ОР-25, пояснення та документи надані Замовником від 07.07.2025 та від 14.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 26.05.2025 № 26/05/25 – ЛДП Бур (відх.МБЮ)) на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» зазначених в протоколі від 26.05.2025 № 26/05/25 – ЛДП Бур (відх.МБЮ), порушень не встановлено. Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 02.06.2025 №02/06/25 – ЛДП Бур (відх. БЛ)) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» зазначених в протоколі від 02.06.2025 №02/06/25 – ЛДП Бур (відх. БЛ), порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 48 800 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір підряду на виконання робіт від 16.06.2025 №7/ОР-25. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Моніторингом установлено, що Замовником 01.05.2025 розміщено та відображено в електронній системі закупівель тендерну документацію зі змінами. Поруч з тим, Замовником разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі не було оприлюднено перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 09.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником 14.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема «...Оскільки в тендерній документації була допущена технічна помилка, а саме: в пункті 1.4.4 строк виконання робіт був вказаний як «грудень 2025 року (включно)», то 01.05.2025 уповноваженою особою було прийняте протокольне рішення (протокол) №01/05/2025-Лкв/Бур-ЗмТД щодо виправлення цієї помилки… Однак, технічний функціонал авторизованого майданчика zakupivli.pro дозволяє замовнику тільки виконати функцію «замінити файл», та не дає можливості одночасного завантаження додаткових файлів замовника до зміненого файлу, у тому числі файлу з переліком змін до тендерної документації...» та Замовником до пояснень долучено протокол щодо внесення змін до ТД від 01.05.2025 №01/05/2025-Лкв/Бур-ЗмТД. Таким чином, надані пояснення Замовника від 14.07.2025 не спростовують наявність порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. Крім того, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Водночас, під час публікації Договору Замовник не оприлюднив договір підряду на виконання робіт від 16.06.2025 №7/ОР-25 та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. З огляду на вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби 09.07.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з метою отримання додаткових пояснень/ інформації щодо вищезазначеного. Однак, надані пояснення Замовником 14.07.2025 не спростовують встановленого порушення в частині не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності внесення змін до тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій: ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» та ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.07.2025 00:00
Дата публікації
17.07.2025 17:34
Документи висновку
17.07.2025 17:34
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП «Бурвугілля» (за кодом ДК 021:2015 -  45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-29-006940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.07.2025 17:18
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 17:18
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація»
1. Ліквідація ДП «Бурвугілля», до складу якого входив розріз «Морозівський», проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2021 №1205 «Про затвердження Програми "Українське вугілля"». Додатком 10 до Програми визначений Перелік вугледобувних та вуглепереробних підприємств, які передаються для закриття (Постанова КМУ та Додаток 10 додаються). До складу ДП «Бурвугілля» входили: - розріз «Морозівський» - дільниця РЕУ №1 - дільниця РЕУ №2 - дільниця УРЗ - дільниця РБД - ПС «Морозівська» - ПС «Технологічна» - Ставки - відстійники Згідно наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 09.08.2012 року №596 Про утворення ліквідаційної комісії та здійснення заходів з ліквідації ДП «Бурвугілля», підприємство припинило свою діяльність і було прийнято ДП «ЦЗК «Вуглеторфреструктуризація» для виконання робіт та заходів, передбачених проектом ліквідації ДП «Бурвугілля» (Наказ додається). Відповідно до наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2014 №358 «Про реорганізацію державних підприємств з ліквідації вугледобувних, торфодобувних та вуглепереробних підприємств» ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» є правонаступником усіх майнових прав та обов’язків, у тому числі, ДП «ЦЗК «Вуглеторфреструктуризація» (Наказ додається). Розробка проєкту ліквідації ДП «Бурвугілля» була виконана Державним підприємством «Державний науково - дослідний, проектно - конструкторський і проектний інститут вугільної промисловості «Укрндіпроект». Проект ліквідації ДП «Бурвугілля» був затверджений наказом Міненерговугілля України від 19.09.2012 р. №723 (Наказ додається). Загальна вартість проєкту у цінах 2012 року склала 258 901 279,0 грн. Експертний звіт щодо проекту був виконаний Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» - «Укрвугледержбудекспертиза» від 20.06.2012 №29-00037-12 (Звіт додається). Проєкт ліквідації ДП «Бурвугілля» складається з восьми книг. Зокрема, Книга 7 частина 1 «Работы по физическому закрытию. Сводный сметный расчет стоимости ликвидации» та Книга 7 частина 2 «Работы по обеспечению охраны окружающей среды. Сводный сметный расчет стоимости строительства» містять розрахунки вартості робіт з ліквідації (Книга 7 частина1 та частина 2 додається). 2. На сторінці власного веб-сайту ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» https://www.uvr.org.ua/2025/05/03/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-po-rozrizu-morozivskyj-14-03-2025/оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Переліком робіт (послуг) і витрат за проектамі ліквідації вугледобувних підприємств та їх відокремлених підрозділів, що фінансуються у 2025 році за бюджетною програмою «Заходи з ліквідації неперспективних вугледобувних підприємств», затвердженого Міністерством енергетики України 03.02.2025 року, вартість робіт (послуг) і витрат за кошторисами до проекту, що підлягають виконанню (наданню) у 2025 році і обсяг їх бюджетного фінансування, витрати по ДП «Бурвугілля» складають 89 405,3 тис. грн., у тому числі за напрямком «Витрати на охорону довкілля» - 72 220,4 тис. грн. (Перелік додається). КПКВК бюджетної програми 2401070. Виходячи з розміру бюджетних призначень на ліквідацію ДП «Бурвугілля», керуючись: - Стандартом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту» (СОУ 10.1.05400632.1:2004, у редакції згідно наказу від 16.12.2024 року №648); - Проєктом ліквідації ДП «Бурвугілля», для проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля") ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» розрахувало орієнтовну вартість робіт на суму 67 932 259,20 грн грн. (Розрахунок додається).
Рішеня
07.07.2025 14:33
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
1. Просимо пояснити, з яких причин, Замовником не виконано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178 та не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі. Крім того, надати перелік змін які були внесені до тендерної документації. 2. Просимо пояснити з яких причин, Замовником не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»). 3.  Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.1 Розділу 3 Додатка 2 в частині надання оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника) або його копію, посвідчену підписом, печаткою учасника (або нотаріально завірена копія), у якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів, суму договору відповідно до цінової пропозиції та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору з урахуванням пункту 15 Розділу 8.4 Статуту ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.07.2025 15:26
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 15:27
-
Відповідь
Відповідь ДП "ОК "Укрвуглерструктуризація" на звернення
ПОЯСНЕННЯ ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» 1. ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» 29.05.2025 розмістило в електронній системі закупівель, через авторизований майданчик zakupivli.pro, оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз "Морозівський") з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП "Бурвугілля"), тендерну документацію (з додатками №1, №2), проєкт договору на закупівлю (з додатками №1, №2, №2.1, №2.2, №3, №4, №4а). Оскільки в тендерній документації була допущена технічна помилка, а саме: в пункті 1.4.4 строк виконання робіт був вказаний як «грудень 2025 року (включно)», то 01.05.2025 уповноваженою особою було прийняте протокольне рішення (протокол) №01/05/2025-Лкв/Бур-ЗмТД щодо виправлення цієї помилки шляхом викладення пункту 1.4.4 у наступній редакції: «строк виконання робіт – жовтень 2026 року (включно)» та, відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, про розміщення в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у новій редакції зазначеної документації, та оприлюднення переліку змін, що вносяться. Однак, технічний функціонал авторизованого майданчика zakupivli.pro дозволяє замовнику тільки виконати функцію «замінити файл», та не дає можливості одночасного завантаження додаткових файлів замовника до зміненого файлу, у тому числі файлу з переліком змін до тендерної документації. Заміна файлу у форматі word «ТД розріз Морозівський 2025» (тендерна документація щодо закупівлі) на файл форматі word з аналогічної назвою, з виправленою помилкою у пункті 1.4.4, була виконана замовником 01.05.2025 Заміна файлу відображається у функціоналі авторизованого майданчику zakupivli.pro як «Показати історію змін». Слід зазначити, що виправлення замовником технічної помилки у тендерній документації не порушило принципи здійснення публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежило коло учасників, не встановило жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що участь у закупівлі 5-ти учасників, відсутність скарг учасників стосовно тендерної документації, врахування учасниками у складі своїх тендерних пропозицій змін до пункту 1.4.4 тендерної документації, засвідчує відсутність порушень з боку замовника на вільний доступ усіх учасників до інформацію про закупівлю, передбачену Законом України «Про публічні закупівлі». (протокольне рішення (протокол) від 01.05.2025 №01/05/2025-Лкв/Бур-ЗмТД – додається) 2. ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» 17.06.2025 розмістило в електронній системі закупівель, через авторизований майданчик zakupivli.pro на сторінці https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/24281554 у форматі pdf: - Договір №7/ОР-25 від 16.06.2025 на 15 арк.; - Додаток №1 до договору «Позиційний список» на 1 арк.; - Додаток №2 до договору «Договірна ціна» на 5 арк.; - Додаток №2.1 до договору «Об’єктний кошторис №2-1» на 13 арк.; - Додаток №2.2 до договору «Об’єктний кошторис №7-1» на 11 арк.; - Додаток №3 до договору «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси» на 1 арк.; - Додаток №4 до договору «Графік виконання залишкових робіт з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проектом ліквідації ДП «Бурвугілля» - на 1 арк.; - Додаток №4а до договору «Графік фінансування роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проектом ліквідації ДП «Бурвугілля» - на 1 арк.; Таким чином, ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» виконало вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. 3. Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ» після визнання його 03.06.2025 переможцем процедури закупівлі (електронний протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-04-29-006940-a) засобами поштового зв’язку направив на адресу ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» оригінал Протоколу від 05.05.2025 №05/05/25 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ» відповідно до якого учасники товариства вирішили: - прийняти участь у відкритих торгах з особливостями відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2025-04-29-006940-a, замовник - Державне підприємство «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація»; - уповноважити директора ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ» на вчинення правочину відповідно закупівлі щодо підписання всіх документів тендерної документації, договору та додатків до нього за результатами торгів та інших супутніх документів; - підтверджено повноваження директора ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ» на вчинення правочину відповідно закупівлі UA-2025-04-29-006940-a із Державним підприємством «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» протягом 2025-2026 роках без обмежень стосовно суми зобов’язань. (скан – копія оригіналу протоколу додається)
Рішеня
14.07.2025 14:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
67 932 259.2 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 15:10
Замовник:
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Контактний телефон:
+0443931790
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
67 932 259.2 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 15:10
Замовник:
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Контактний телефон:
+0443931790
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності