Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-002953-a
Id Tender d1d28fb6dc89488d850e70612efa95e6
План UA-P-2025-04-16-007613-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.04.2025 11:09
Остання зміна 17.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 328 750 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 643.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 11:08 до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 11:08
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 11:08
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 13:08
до 11.06.2025 23:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 17:07
до 17.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.06.2025 23:16
-
Період уточнень
з 29.04.2025 11:08 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 11:08 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 13:08 до 11.06.2025 23:16
Період кваліфікації
з 07.05.2025 13:08 до 11.06.2025 23:16
Основні параметри
ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 328 750 грн.
ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року)
Очікувана вартість
5 328 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26643,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2025 12:45
Закінчення аукціону
07.05.2025 13:08
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 26 250 (комплект)
Послуги з організації харчування (Нормотрофічне (дорослі) (сніданок, обід, вечеря))
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування (Нормотрофічне (дорослі) (сніданок, обід, вечеря))
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
26 250
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 200 (комплект)
Послуги з організації харчування (Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) (сніданок, обід, вечеря))
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування (Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) (сніданок, обід, вечеря))
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
4 200
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
3 699 675 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
3 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2025 12:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 11:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Редченко
Електронна пошта
Телефон
+380965491146
Сайт:
http://kremenchuk-crl.pl.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01999342
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39627
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Кременчук
Адреса
пр.Полтавський, будинок 40
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року)
Період вимог/скарг з 15.05.2025 17:07 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 13:08 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 17:07
Довідка НАЗК
15.05.2025 17:07
Повідомлення про рішення
07.05.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи №108 від 13.05.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" було виявлено: 1. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції надано: 1.1. Лист вих. №17 від 06.05.2025 р, в якому на вимогу п.7 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) наведено: - середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв хворого за дієтичним харчуванням: нормотрофічне (дорослі) згідно наказу МОЗ №931 від 29.10.2013 з визначенням нормхарчових продуктів з розрахунку на одного хворого на добу та калорійності комплекту на добу на суму 159 грн. - середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв хворого за дієтичним харчуванням: Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) згідно наказу МОЗ №931 від 29.10.2013 з визначенням норм харчових продуктів з розрахунку на одного хворого на добу та калорійності комплекту на добу на суму 154 грн. 1.2. Тендерну пропозицію (вих. № 2/2 від 01.05.2025 р), в якій зазначено вартість комплекту харчування на добу для дієтичного харчування нормотрофічне (дорослі) та Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) № з/п Найменування дієтичного харчування Одиниця виміру Кількість комплектів Вартість одиниці виміру, грн. (без ПДВ) Сума, грн., (без ПДВ 1 Нормотрофічне (дорослі) (сніданок, обід, вечеря) Комплект харчування однієї особи на добу відповідно до меню-розкладу (скорочено – комплект) 26 250 159,00 4 173 750 2 Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) (сніданок, обід, вечеря) 4 200 154,0 646 800 РАЗОМ 4 820 550 та яка відповідає вартості визначеній в середньо-розрахунковій вартості продуктових наборів нормотрофічне (дорослі) та Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) – 159 грн та 154 грн відповідно. При цьому вартість продуктів, яка зазначена в середньо-розрахунковій вартості продуктових наборів нормотрофічне (дорослі) та Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі), в розрахунку за 1 кг (1 десяток для яєць) по окремих продуктах перевищує середньостатистичні ціни по Україні, а по окремих продуктах нижче середньостатистичних цін по Україні. Для аналізу цін взято останні дані, що висвітлено на сайті Державної служби статистики України (https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) за березень 2025 року. Пунктом 21 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що ціни на послуги щодо забезпечення харчуванням повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування готових страв, усіх витрат на їх приготування, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним триразовим харчуванням пацієнтів Замовника. Рівень цін повинен відповідати вимогам чинного законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" для усунення виявлених невідповідностей: Середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв хворого за дієтичним харчуванням: Нормотрофічне (дорослі) та окремо Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) згідно наказу МОЗ №931 від 29.10.2013 з визначенням норм харчових продуктів з розрахунку на одного хворого на добу та калорійності комплекту на добу з урахуванням середньостатистичних цін на продукти харчування по Україні. 2. В Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та перелік документів, які необхідно надати Учаснику на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, а саме: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*** 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Довідка довільної форми, в якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини) *; 2) приміщень для приготування готової їжі/готових страв **; Примітка: приміщення для приготування готової їжі/готових страв та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем. 3) електромеханічного, холодильного, морозильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. 5) про наявність (термосів, та/або контейнерів, та/або термовідер, та/або термобоксів, та/або термоконтейнерів, та/або порційних герметичних пластикових контейнерів) для постачання гарячих готових страв. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначена Учасником у Довідці, Учасник документально підтверджує правові підстави такого користування. * Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); ** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування приміщеннями для приготування готової їжі/готових страв: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; *** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу/позички транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу/позички та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано «Довідку, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень» (вих. № 5 від 01.05.2025 р), із зазначенням у розділах довідки: Розділ 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору; - наявність технологічного обладнання**» - переліку електромеханічного, теплового, морозильного, холодильного, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо) Розділ 2. «Наявність автотранспорту, у випадку, коли суб'єкт господарювання буде здійснювати доставку продукції для приготування страв самостійно **» - переліку автотранспорту. Розділ 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» - переліку складських приміщень для зберігання асортименту товару. При цьому, Учасником у вищезазначеній довідці не відображено інформацію про наявність приміщень для приготування готової їжі/готових страв та не надано Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування на приміщення для приготування готової їжі/готових страв. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано: а) Договір №2-Ор суборенди нежитлового приміщення від 24 березня 2025 року з ПП «КОРОВАЙ» предметом якого є передача орендарем ПП «КОРОВАЙ» Суборендарю ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" в тимчасове платне користування нежитлових приміщень : склада (№2) площею 23,2 кв.м., що знаходиться в будівлі складу літера В та холодильник літера Д, загальною площею 18 кв.м. для зберігання продуктів харчування. При цьому в Розділі 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» Довідки, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень (вих. № 5 від 01.05.2025 р) позицією №3 внесено наступну інформацію: холодильний склад: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Профспілкова, буд. 1-А, площа - 41,2 кв.м., договір №2-Ор суборенди нежитлового приміщення від 24 березня 2025 року. Тобто, інформація про об’єкти суборенди у Довідці (вих. № 5 від 01.05.2025 р) - холодильний склад не відповідає даним про об’єкти суборенди по договору №2-Ор від 24 березня 2025 року - склад (№2) площею 23,2 кв.м. та холодильник площею 18 кв.м. б) Договір оренди нepyxoмого майна, що належить до комунальної власності №3539 від 06 січня 2022 року та акт приймання передачі нерухомого майна від 06.01.2022 (додаток до договору № 3539 від 06.01.2022) відповідно до яких Балансоутримувач передає Орендарю ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" в орендне користування нежитлові приміщення за адресою м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3 площею 1288 кв.м., у т.ч. харчоблок - 647,3 кв.м, пральня - 549,3 кв.м. При цьому в Розділі 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» Довідки, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень (вих. № 5 від 01.05.2025 р) позицією №2 внесено наступну інформацію: «2. Нежитлове приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3, площа 1288 кв.м., договір оренди №3539 від 06 січня 2022 року» при тому, що орендоване приміщення пральні не належить до приміщень, які відносяться до об’єктів матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року). Учасник в тендерній документації надає повідомлення про державну реєстрацію потужностей, видане Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області за адресою вул. Велика Набережна,33 м. Кременчук, Полтавська обл. для збергіання харчових продуктів, при цьому дане приміщення в довідці, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень не зазначене. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку в якій зазначити актуальну інформацію щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) об’єктів матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: - складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини), - приміщень для приготування готової їжі/готових страв 2. Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування на приміщення для приготування готової їжі/готових страв.
Створено
13.05.2025 15:31
Надати до
14.05.2025 15:31
Період вимог/скарг з 04.06.2025 09:00 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 08:55 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
Учасник-переможець ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у зазначені вище строки та спосіб через електронну систему закупівель надав тільки ПОВНИЙ ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" виданий про те, що громадянин(ка) України РИМАР БОРИС ЛЕОНІДОВИЧ 21.02.1973 року народження уродженець(ка) УКРАЇНА, М. КИЇВ на території України станом на 08.05.2025 є особою, стосовно якої: Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ Відомості про розшук: ВІДСУТНІ Витяг надано для ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ / СПРОЩЕНОЇ ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ При цьому, учасник/переможець ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у зазначені вище строки через електронну систему закупівель не надав документи, які вимагалися Додатком 6 до тендерної документації Замовника, а саме: 1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації стосовно керівника учасника процедури закупівлі про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей. 2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми згідно підпункту 12 пункту 47 Особливостей. 3. Інформацію про право підписання договору про закупівлю. 4. Довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 11.06.2025 23:16 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 09:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
За результатами перевірки інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, у т.ч. даних Державного реєстру суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів (https://reyestr.amcu.gov.ua/?page=1&dateFrom=&dateTo=&number=&code=&name=&counter=) та Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу стосовно інформації про наявність або відсутність учасника торгів ТОВ «Понтем.уа» у переліку порушників законодавства про захист економічної конкуренції, виявлено інформацію щодо вчинення ТОВ "ПОНТЕМ.УА" порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, а саме: до суб'єкта господарювання ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (код суб'єкта господарювання 40665499) Адмінколегією Західного МТВ АМКУ прийняті рішення у справах 63/58-р/к від 12.05.2025 та 63/67-р/к від 15.05.2025 за вчинення порушення, яке передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Інформацію про прийняті рішення у справах 63/58-р/к від 12.05.2025 та 63/67-р/к від 15.05.2025 внесено до Зведених відомостей про рішення органів АМКУ про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (ЄДРПОУ 40665499) підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 328 750 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380965491146
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 328 750 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380965491146
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності