Показати схожі тендери

Закупівля Лист оцинкований , ДК 021:2015 –– 44170000-2 – «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріали». Єдиного закупівельного словника від Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-001866-a
Id Tender 4c4c682880794372851fca09e76b9ad3
План UA-P-2025-04-29-002264-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 10:10
Остання зміна 12.06.2025 16:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
592 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 10:09 до 07.05.2025 10:02
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 10:09
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 10:09
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:29
до 02.06.2025 11:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:50
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 11:50
до 12.06.2025 16:41
Період уточнень
з 29.04.2025 10:09 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 10:09 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:29 до 02.06.2025 11:50
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:29 до 02.06.2025 11:50
Основні параметри
Лист оцинкований , ДК 021:2015 –– 44170000-2 – «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріали». Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
59 200 грн.
Лист оцинкований , ДК 021:2015 –– 44170000-2 – «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріали». Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Лист оцинкований , ДК 021:2015 –– 44170000-2 – «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріали». Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
59 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
592,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 13:48
Закінчення аукціону
08.05.2025 14:29
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 30 (штуки)
Лист оцинкований 1000*2000*0,3 мм
Опис предмета закупівлі
Лист оцинкований 1000*2000*0,3 мм
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сінна 36
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
Лист оцинкований 1000*2000*0,5 мм
Опис предмета закупівлі
Лист оцинкований 1000*2000*0,5 мм
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сінна 36
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Пропозиція:
37 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
38 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "А ПЛЮС ТРЕЙД"
Пропозиція:
58 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
44 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
47 235.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 13:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
29.04.2025 10:09
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Лутченко
Електронна пошта
Телефон
+380532608236
Замовник
ЄДРПОУ
08377170
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Сінна, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Лист оцинкований , ДК 021:2015 –– 44170000-2 – «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріали». Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:50 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 14:29 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:50
Довідка НАЗК
02.06.2025 11:50
Повідомлення про рішення
13.05.2025 11:17
Електроний протокол про продовження строку
08.05.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду тендерної ТОВ РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП, у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції
Дата продовження строку розгляду
13.05.2025 11:17
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд( П.3 П.п 12) Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження у довільній формі з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації, та з тим, що допущення інших помилок в документах вимоги, щодо наявності яких передбачені законодавством та вимогу про наявність яких замовник включив до тендерної документації буде розцінюватися як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд (П.4 П.п 4.3). У складі тендерної пропозиції учасник гарантує те, що він не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій 1. Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій п.п 7 Заповнений та підписаний проект договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації. Та інші документи передбачені тендерною документацією;
Створено
29.05.2025 10:18
Надати до
30.05.2025 10:18
Договір
UA-2025-04-29-001866-a-a1
Підписаний і діє
Номер
222
37 999 грн.
37 999 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Лист оцинкований 1000*2000*0,3 мм
Номенклатура
Лист оцинкований 1000*2000*0,3 мм
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Лист оцинкований 1000*2000*0,5 мм
Номенклатура
Лист оцинкований 1000*2000*0,5 мм
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08377170

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40172470

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 16:41
-
12.06.2025 16:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 10:02
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 10:02
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності