Показати схожі тендери

Закупівля Стільці та крісла від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-001460-a
Id Tender 24a0a9158c554881970b56f884e48bb7
План UA-P-2024-12-02-008493-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.04.2025 09:53
Остання зміна 13.06.2025 12:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 399 654.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 09:51 до 07.05.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 09:51
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 09:51
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:40
до 09.06.2025 12:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 15:08
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 12:31
-
Період уточнень
з 29.04.2025 09:51 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 09:51 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:40 до 09.06.2025 12:31
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:40 до 09.06.2025 12:31
Основні параметри
Стільці та крісла
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 399 654.8 грн.
Стільці та крісла
Назва предмета закупівлі
Стільці та крісла
Очікувана вартість
1 399 654.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 14:11
Закінчення аукціону
08.05.2025 14:40
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 131 (штуки)
Стілець металевий (тип 1)
Опис предмета закупівлі
Стілець металевий (тип 1)
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
131
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-А (Головний матеріальний склад)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 88 (штуки)
Стілець металевий (тип 2)
Опис предмета закупівлі
Стілець металевий (тип 2)
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
88
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-А (Головний матеріальний склад)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 195 (штуки)
Крісло поворотне офісне (тип 1)
Опис предмета закупівлі
Крісло поворотне офісне (тип 1)
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
195
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-А (Головний матеріальний склад)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 109 (штуки)
Крісло поворотне офісне (тип 2)
Опис предмета закупівлі
Крісло поворотне офісне (тип 2)
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
109
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-А (Головний матеріальний склад)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 67 (штуки)
Крісло поворотне офісне (тип 3)
Опис предмета закупівлі
Крісло поворотне офісне (тип 3)
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
67
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-А (Головний матеріальний склад)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар (партії товару) здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленого товару (замовленої партії товару) на склад Покупця на підставі видаткової(их) накладної(их).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Пропозиція:
1 266 252 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
1 259 664.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
1 084 551.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 14:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 09:53
Оголошення про проведення закупівлі
29.04.2025 09:51
Тендерна документація
29.04.2025 09:51
-
29.04.2025 09:51
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.04.2025 09:51
Проект договору
29.04.2025 09:51
-
29.04.2025 09:51
-
29.04.2025 09:51
-
29.04.2025 09:51
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олена
Електронна пошта
Телефон
0442385936
Замовник
ЄДРПОУ
03328913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Поштовий індекс
03056
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Стільці та крісла
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:08 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 14:40 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОНОМТОЧКА» відхилити, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
09.05.2025 15:07
Повідомлення про рішення
08.05.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 09:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 09:51
Період вимог/скарг з 13.05.2025 17:23 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 15:08 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕПІЦЕНТР К» відхилити, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
13.05.2025 17:23
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 09:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕПІЦЕНТР К» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено таке. 1. В електронній системі закупівель Учасником під час самостійного декларування відсутності передбачених Особливостями підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей (крім пунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), УЧАСНИКОМ, ЯКИЙ Є ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, повинно було бути підтверджено відсутність підстави відповідно до підпунктів 6 та 12 пункту 47 Особливостей, як для юридичної особи (керівника учасника). Натомість, УЧАСНИКОМ ПІДТВЕРДЖЕНО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВИ, ПЕРЕДБАЧЕНОЇ ПІДПУНКТАМИ 5 та 12 ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ЯК ДЛЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (учасника процедури закупівлі). 2. Тендерною документацією встановлено вимоги: згідно з абзацом 16 пункту 47 Особливостей: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». На виконання даної вимоги Замовником в підпункті 5.2.1 пункту 5.2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей» підрозділу 5 «….підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством ….» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено: «Підтвердження відсутності передбачених Особливостями підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей здійснюється учасником через підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей) в електронній системі закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕПІЦЕНТР К» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3.3 підрозділу 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель: відсутності підстав, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей, як для ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ.
Створено
12.05.2025 16:21
Надати до
13.05.2025 16:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 17:23 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 17:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.06.2025 12:31 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 11:40 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:18
Довідка НАЗК
09.06.2025 12:31
Повідомлення про рішення
09.06.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-29-001460-a-a1
Очікує підписання
1 259 664.6 грн.
1 259 664.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
131 (штуки)
Стілець металевий (тип 1)
Номенклатура
Стілець металевий (тип 1)
Кількість
131
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
88 (штуки)
Стілець металевий (тип 2)
Номенклатура
Стілець металевий (тип 2)
Кількість
88
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
195 (штуки)
Крісло поворотне офісне (тип 1)
Номенклатура
Крісло поворотне офісне (тип 1)
Кількість
195
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
109 (штуки)
Крісло поворотне офісне (тип 2)
Номенклатура
Крісло поворотне офісне (тип 2)
Кількість
109
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
67 (штуки)
Крісло поворотне офісне (тип 3)
Номенклатура
Крісло поворотне офісне (тип 3)
Кількість
67
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328913

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 399 654.8 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
0442385936
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 399 654.8 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
0442385936
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності