Показати схожі тендери

Закупівля Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS від Військова частина А4608.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-000803-a
Id Tender 44e1b0bf2e7f468d99e6de9255c25f57
План UA-P-2025-04-28-010648-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 10:33
Остання зміна 13.06.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 640 016 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 200.08 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 10:32 до 15.05.2025 10:46
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 10:32
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 10:32
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 10:46
до 19.05.2025 10:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 10:06
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 10:06
до 13.06.2025 14:20
Період уточнень
з 30.04.2025 10:32 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 10:32 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 10:46 до 19.05.2025 10:06
Період кваліфікації
з 15.05.2025 10:46 до 19.05.2025 10:06
Основні параметри
Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 640 016 грн.
Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
Назва предмета закупівлі
Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
Очікувана вартість
1 640 016 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8200,08
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЕТ"
Пропозиція:
1 640 016 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Кулешов
Електронна пошта
Телефон
+380665714225
Замовник
ЄДРПОУ
08414149
Повна назва
Військова частина А4608
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
Період вимог/скарг з 19.05.2025 10:06 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 10:46 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 10:07
Довідка НАЗК
19.05.2025 10:06
Повідомлення про рішення
15.05.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-29-000803-a-b1
Підписаний і діє
Номер
50
1 640 016 грн.
1 640 016 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
Номенклатура
Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4608
Повна назва
Військова частина А4608
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08414149

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕЕТ"
Повна назва
ТОВ "ЕЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42700765

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 14:20
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000046
Дата створення проекту
16.06.2025 16:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 16:48
Дата публікації висновку про результати
25.06.2025 12:22
Дата завершення усунення порушень
10.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.06.2025 № 32-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 16.06.2025 № 32-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Військова частина А4608 UA-2025-04-29-000803-a 29.04.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 16:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А4608 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи №1/БП від 26.04.2025 із змінами , реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЕТ» (далі – ТОВ «ЕЕТ»), протокол уповноваженої особи від 19.05.2025 № 3/БП про визнання переможцем ТОВ «ЕЕТ», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене від 19.05.2025, договір №50 від 06.06.2025 про закупівлю товарів за державні кошти на загальну суму 1 640 016,00 грн. з ПДВ, пояснення з додатками на запит Управління надане Замовником через електронну систему закупівель від 02.06.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій, як для переможця, встановлено наступне: Вимогами пункту 47 Особливостей зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Умовами Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (для юридичних осіб)» до тендерної документації Замовника зазначено щодо надання: інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі; повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Дата видачі документа не раніше ніж за 30 діб до подання. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Однак, Переможцем - ТОВ «ЕЕТ», документи, що підтверджують відповідність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей та щодо яких зазначено у Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (для юридичних осіб)» до тендерної документації, надано у термін, який перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю,зокрема: документи подані 28.05.2025, які повинні бути надані до 22.05.2025. На запит органу державного фінансового контролю з відповідних питань, Замовником надано пояснення від 20.06.2025, в якому факт встановлених порушень ним не спростовується та зазначено, що довідки надані із запізненням, через нагальну потребу в постачанні товару до військової частини та проведення навчання (безпосереднього інструктажу) з експлуатації обладнання відповідальними представниками ТОВ «ЕТТ». Слід зазначити, що документи стосовно підтвердження відсутності підстав зазначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕТТ», як учасника. Умовами пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Вимогами підпункту третього пункту 44 Особливостей зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, на порушення вимог підпункту третього пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕЕТ», яким надано документи що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з перевищенням встановленого законодавством терміну.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства при розгляді тендерної пропозиції, як переможця встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливості, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із врахуванням часу/терміну отримання переможцем документів визначених пункту 47 Особливостей), Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, недопущення їх у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.06.2025 00:00
Дата публікації
25.06.2025 12:22
Документи висновку
25.06.2025 12:22
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Навчальний комплекс «ПЗРК STINGER» UNITS за кодом ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-29-000803-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Вимогами пункту 47 передбечено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Прошу пояснити чому переможцем ТОВ «ЕЕТ» перевищено строки надання документів, що підтверджують відповідність підстав зазначених у у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункта 47 Особливостей. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.06.2025 12:08
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 12:08
-
Відповідь
Поясненя (інформація та документи) з поставлених питань
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо? Пошук вказаного виду товару та подальший аналіз ринку щодо цін здійснено на підставі витягу з Каталогу предметів постачання з призначеними номенклатурними номерами НАТО та тимчасовими кодами за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України ВК 001-2000, наданого Головним управлінням забезпечення супроводження життєвого циклу озброєння та військової техніки (додаток 1), згідно рішення державного замовника за актом 505/2/14 від 06.10.2023 засідання тимчасово діючої комісії (за напрямком засоби ближнього бою) з перевірки достатності проведених розробниками випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик зразків та за результатами уточнення технічних даних здійснено кодифікацію обладнання, та згідно якого Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛОДЖІКС 7 УКРАЇНА” є безпосереднім виробником товару, а відповідно інформації, наявної на момент проведення аналізу у відкритих джерелах, Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ” є уповноваженим авторизованим постачальником, що підтверджується авторизаційним листом (додаток 2). Уточнення вартості товару та подальше формування розміру бюджетного призначення організовувалось засобами зв?язку, виходячи з наявних умов виконання завдань військовою частиною. З метою пошуку можливих учасників ринку, які також спроможні надати відповідну продукцію Товариства з обмеженою відповідальністю “ЛОДЖІКС 7 УКРАЇНА”, проведено процедуру закупівлі в системі Prozorro. 2. Вимогами пункту 47 передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Прошу пояснити чому переможцем ТОВ «ЕЕТ» перевищено строки надання документів, що підтверджують відповідність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до завантажених 28.05.2025 року Товариством з обмеженою відповідальністю “ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, із порушенням встановлених строків (намір про укладання договору сформовано 19.05.2025 року), документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в укладанні договору, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, встановлено, що довідки від 20.05.2025 року (додаток 3), витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (08.05.2025) оформлені вчасно, але надані із запізненням, через нагальну потребу в постачанні товару до військової частини та проведення навчання (безпосереднього інструктажу) з експлуатації обладнання відповідальними представниками ТОВ “ЕТТ”. Військова частина А4608 виконує спеціальні (бойові) завдання, які передбачають необхідність в наявності вказаного товару для ефективного навчання залученого особового складу, при здійсненні охорони повітряного простору під час відсічі відкритої збройної агресії російської федерації проти України.
Рішеня
20.06.2025 22:36
Замовник
Відповідь
Пояснення (інформація та документи) з поставлених питань
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо? Пошук вказаного виду товару та подальший аналіз ринку щодо цін здійснено на підставі витягу з Каталогу предметів постачання з призначеними номенклатурними номерами НАТО та тимчасовими кодами за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України ВК 001-2000, наданого Головним управлінням забезпечення супроводження життєвого циклу озброєння та військової техніки (додаток 1), згідно рішення державного замовника за актом 505/2/14 від 06.10.2023 засідання тимчасово діючої комісії (за напрямком засоби ближнього бою) з перевірки достатності проведених розробниками випробувань для підтвердження заявлених тактико-технічних характеристик зразків та за результатами уточнення технічних даних здійснено кодифікацію обладнання, та згідно якого Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛОДЖІКС 7 УКРАЇНА” є безпосереднім виробником товару, а відповідно інформації, наявної на момент проведення аналізу у відкритих джерелах, Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ” є уповноваженим авторизованим постачальником, що підтверджується авторизаційним листом (додаток 2). Уточнення вартості товару та подальше формування розміру бюджетного призначення організовувалось засобами зв?язку, виходячи з наявних умов виконання завдань військовою частиною. З метою пошуку можливих учасників ринку, які також спроможні надати відповідну продукцію Товариства з обмеженою відповідальністю “ЛОДЖІКС 7 УКРАЇНА”, проведено процедуру закупівлі в системі Prozorro. 2. Вимогами пункту 47 передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Прошу пояснити чому переможцем ТОВ «ЕЕТ» перевищено строки надання документів, що підтверджують відповідність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до завантажених 28.05.2025 року Товариством з обмеженою відповідальністю “ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, із порушенням встановлених строків (намір про укладання договору сформовано 19.05.2025 року), документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в укладанні договору, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, встановлено, що довідки від 20.05.2025 року (додаток 3), витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (08.05.2025) оформлені вчасно, але надані із запізненням, через нагальну потребу в постачанні товару до військової частини та проведення навчання (безпосереднього інструктажу) з експлуатації обладнання відповідальними представниками ТОВ “ЕТТ”. Військова частина А4608 виконує спеціальні (бойові) завдання, які передбачають необхідність в наявності вказаного товару для ефективного навчання залученого особового складу, при здійсненні охорони повітряного простору під час відсічі відкритої збройної агресії російської федерації проти України.
Рішеня
20.06.2025 22:41
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 640 016 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:46
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 640 016 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:46
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності