Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих в Івано-Франківській області від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-012168-a
Id Tender 3ad5248d9219405ca0c1c963e1b21a1e
План UA-P-2025-03-26-014903-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 22:43
Остання зміна 13.06.2025 10:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
583 200 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 832 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 22:42 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 22:42
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 22:42
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:31
до 04.06.2025 17:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 13:33
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 17:21
до 13.06.2025 10:12
Період уточнень
з 28.04.2025 22:42 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 22:42 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:31 до 04.06.2025 17:21
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:31 до 04.06.2025 17:21
Основні параметри
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих в Івано-Франківській області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
583 200 грн.
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих в Івано-Франківській області
Назва предмета закупівлі
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих в Івано-Франківській області
Очікувана вартість
583 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5832,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 12:56
Закінчення аукціону
06.05.2025 13:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Путівки на оздоровлення та відпочинок
Код ДК 021:2015
55243000-5 - Послуги дитячих таборів
Кількість
27
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунок за надані послуги здійснюється на умовах п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 7-ми (семи) робочих днів з моменту отримання путівок на підставі видаткової (-их) накладної (-их). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОРНЕЛЮК ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
607 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Пропозиція:
563 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ"
Пропозиція:
485 998.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПЕТРОС НЕКСТ"
Пропозиція:
486 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 22:43
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих в Івано-Франківській області
Період вимог/скарг з 13.05.2025 13:33 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 13:31 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником 09.05.2025 було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
13.05.2025 13:31
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.05.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 22:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 22:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: «1. Відповідно до положень пункту 4 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, зокрема щодо e-mail. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «13 Інформація про учасника.pdf» (надалі – Документ_1), датою та міткою часу «02 травня 2025 14:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_1 Учасником не зазначено інформацію щодо e-mail. 2. Відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати, зокрема статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «15 Статут.pdf» (надалі – Документ_2), датою та міткою часу «02 травня 2025 14:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_2 відсутній опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 3. Відповідно до положень підпункту 1.1.1 пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема довідку в довільній формі, з інформацією про дату та номер аналогічного (-их) договору (-ів), назву замовника, номер оголошення про проведення закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний (-і) договір (-ори) щодо виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію документу (файлу) з назвою «17 Довідка наявність досвіду.pdf» (надалі – Документ_3), датою та міткою часу «02 травня 2025 14:28»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «17 Довідка наявність досвіду.pdf» (надалі – Документ_4), датою та міткою часу «02 травня 2025 14:31». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_3 та/або Документі_4 не зазначено, зокрема номер оголошення про проведення закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний (-і) договір (-ори) щодо виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). 4. Відповідно до положень пункту 7 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати інформаційну довідку в довільній формі, в якій необхідно зазначити маршрут слідування від найближчої залізничної /автобусної станції/ станції метро до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «7 Довідка марштрут.pdf» (надалі – Документ_5), датою та міткою часу «02 травня 2025 14:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_5 серед всього іншого, зокрема не зазначено маршрут слідування від найближчої залізничної /автобусної станції/ станції метро до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. 5. Відповідно до положень пункту 12 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати фотоматеріали про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, зокрема щодо медичного забезпечення (медпункт та/або ізолятор) та дозвілля (гуртки та/або студії). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «12Фото_Бук.pdf» (надалі – Документ_6), датою та міткою часу «02 травня 2025 14:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_6 серед всього іншого, зокрема не надано фотоматеріали відповідно до вищезазначених вимог. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. Надати у строк, визначений Особливостями, довідку відповідно до положень пункту 4 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації, яка міститиме інформацію про Учасника закупівлі, зокрема e-mail. Подається уточнений або новий документ з інформацією. 2. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Подається уточнений або новий документ з інформацією. 3. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень підпункту 1.1.1 пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації довідку в довільній формі з інформацією, що міститиме номер оголошення про проведення закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний (-і) договір (-ори) щодо виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). Подається уточнений або новий документ з інформацією. 4. Надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі з інформацією, що вимагається відповідно до положень пункту 7 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник має привести у відповідність документи з інформацією тендерної пропозиції, усунувши помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Подається уточнений або новий документ з інформацією. 5. Надати у строк, визначений Особливостями, документи з інформацією (фотоматеріали) відповідно до положень пункту 12 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник має привести у відповідність документи з інформацією (фотоматеріали) тендерної пропозиції, усунувши помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Подається уточнений або новий документ з інформацією.».
Створено
09.05.2025 23:04
Надати до
10.05.2025 23:04
Період вимог/скарг з 20.05.2025 21:25 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 13:33 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником 16.05.2025 було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
20.05.2025 21:24
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
13.05.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 22:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 22:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: «1. Відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати, зокрема статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «Дод1.Статут.PDF» (надалі – Документ_1), датою та міткою часу «05 травня 2025 13:59». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_1 відсутній опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 2. Відповідно до положень пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне: «1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про дату та номер аналогічного (-их) договору (-ів), назву замовника, номер оголошення про проведення закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний (-і) договір (-ори) щодо виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором у розумінні предмета закупівлі слід вважати договір про закупівлю послуг (путівок) на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, з кодом та назвою за ДК 021:2015 – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. Також аналогічним може вважатися договір на закупівлю послуг з подібними або схожими характеристиками, з аналогічним видом послуг з глибиною за кодом ДК не більше, ніж до 4 знаку, що відповідає даному виду послуг. 1.1.2 не менше 1 копії (-й) договору (-ів), зазначеного (-их) в довідці, в повному обсязі; 1.1.3 копію (-ї) документа (-ів) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. …». Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію документу (файлу) з назвою «Дод1.1.Досвід виконання аналогічного договору.PDF» (надалі – Документ_2), датою та міткою часу «05 травня 2025 13:59». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_2 не зазначено, зокрема дату та номер аналогічного (-их) договору (-ів), номер оголошення про проведення закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний (-і) договір (-ори) щодо виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). Також, Документ_2 не містить зазначеного коду та назви ДК в частині наданої скан-копії аналогічного договору (стор. 2-13). 3. Відповідно до положень пункту 12 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати фотоматеріали про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, зокрема щодо дозвілля (гуртки та/або студії), умов харчування (харчоблок) та укриття (захисної споруди цивільного захисту). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «12.Фото.PDF» (надалі – Документ_3), датою та міткою часу «05 травня 2025 13:59». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_3 серед всього іншого, зокрема не надано фотоматеріали відповідно до вищезазначених вимог. 4. Відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» встановлено наступні вимоги: «…Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.» Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію документу (файлу) з назвою «ГЛ. Не пов'яз. з РФ.PDF» (надалі – Документ_4), датою та міткою часу «05 травня 2025 13:59»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «Місце проведення госп.д-сті.PDF» (надалі – Документ_5), датою та міткою часу «05 травня 2025 13:59». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником в Документі_4 та/або Документі_5 не зазначено інформацію в повному обсязі відповідно до вищезазначених вимог. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією. 2. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень підпункту пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією. 3. Надати у строк, визначений Особливостями, документи з інформацією (фотоматеріали) відповідно до положень пункту 12 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник має привести у відповідність документи з інформацією (фотоматеріали) тендерної пропозиції, усунувши помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією. 4. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією.»
Створено
16.05.2025 14:55
Надати до
17.05.2025 14:55
Період вимог/скарг з 04.06.2025 17:21 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 21:25 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 17:21
Довідка НАЗК
04.06.2025 17:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
27.05.2025 23:09
Електроний протокол про продовження строку
20.05.2025 21:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 22:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 22:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: «1. Відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося надати, зокрема статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «5_Статут.pdf» (надалі – Документ_1), датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_1 відсутній опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 2. Відповідно до положень пункту 12 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати: «12. Фотоматеріали про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, а саме: ? умови проживання (спальні кімнати); ? побутові умови (санітарні вузли: вбиральні, душові кабіни); ? умови харчування (харчоблок, зала для прийому їжі); ? медичне забезпечення (медпункт та/або ізолятор); ? дозвілля (гуртки та/або студії); ? наявність фізкультурно-оздоровчої зони (майданчики для занять спортом: футбольне поле та/або баскетбольне тощо), або посилання на вебсайт закладу, який містить відповідні фото- та/або відеоматеріали; ? укриття (захисної споруди цивільного захисту). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку з назвою «21_сайт_соц_мережі.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28» та скан-копії файлів (документів з інформацією) з назвами: «32_Територія_та_умови_проживання.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28», «33_Повний_санвузол_в_кожній_кімнаті.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28», «34_Умови_харчувння.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28», «35_Гуртки.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28», «36_Медичне_забезпечення.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28», «39_Фізкультурно_охдоровчі_зони_compressed.pdf», датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником, серед всього іншого, зокрема не надано фотоматеріали щодо дозвілля (гуртки та/або студії) та укриття (захисної споруди цивільного захисту) відповідно до вищезазначених вимог. 3. Відповідно до положень пункту 2 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати: «2. Орієнтовний графік заїздів*, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок. *Кількість заїздів повинна бути розрахована з урахуванням строку надання послуг. Графік заїздів підлягає уточненню після/під час укладання договору про закупівлю.» Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію файлу (документу з інформацією) з назвою «9_Орієнтовний_графік_2025.pdf» (надалі – Документ_2), датою та міткою часу «30 квітня 2025 12:28». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником в Документі_2 не зазначено конкретно інформацію щодо кількості путівок замовника відповідно до графіку (-ів) заїзду (-ів), в якому (-их) надаватимуться послуги з оздоровлення та відпочинку дітей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією. 2. Надати у строк, визначений Особливостями, документи з інформацією (фотоматеріали) відповідно до положень пункту 12 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник має привести у відповідність документи з інформацією (фотоматеріали) тендерної пропозиції, усунувши помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією. 3. Надати у строк, визначений Особливостями, документи з інформацією (орієнтовний графік заїздів) відповідно до положень пункту 2 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Учасник має привести у відповідність документи з інформацією (орієнтовний графік заїздів) тендерної пропозиції, усунувши помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією.»
Створено
23.05.2025 23:33
Надати до
24.05.2025 23:33
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною (третьою) найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що Замовником надіслано лист від 27.05.2025 № 02-33/3371 на електронний майданчик E-Tender для отримання інформації, що стосується розміщення (завантаження) Учасником файлів (документів з інформацією) тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, яка є суттєвою та може вплинути на розгляд та оцінку тендерної пропозиції Учасника, а також є необхідність детального розгляду документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 17.06.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
27.05.2025 23:08
Дата кінця розгляду
18.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-28-012168-a-b1
Підписаний і діє
Номер
132-ВС-ВТ
563 976 грн.
563 976 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (Людей)
Путівки на оздоровлення та відпочинок
Номенклатура
Путівки на оздоровлення та відпочинок
Кількість
27
Одиниця виміру
Людей
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19398301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
583 200 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
583 200 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності