Показати схожі тендери

Закупівля Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади від Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-012107-a
Id Tender 98a1353741aa4bd8bf18000309b1fbd5
План UA-P-2025-04-28-014251-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 28.04.2025 22:03
Остання зміна 06.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 875 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 377 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 22:03 до 06.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 22:03
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 22:03
до 03.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.05.2025 15:47
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 20:46
до 21.05.2025 00:00
Період уточнень
з 28.04.2025 22:03 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 22:03 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 15:47
Основні параметри
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 875 200 грн.
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Очікувана вартість
5 875 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29377,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2025 15:18
Закінчення аукціону
07.05.2025 15:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
14 688
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
23210, Україна, Вінницька область, смт. Стрижавка, Державна установа «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку ім.. Юлії Рябчинскої (Вінницька обл.) Національної поліції України»).
Дата постачання по
03.10.2025 21:58
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги буде проводитися за фактично надані послуги, протягом 15 календарних днів з моменту надання Послуги на підставі належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Валютою тендерної пропозиції є гривня.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
4 229 907.36 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КП "Меридіан"
Пропозиція:
5 500 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
4 229 997.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2025 15:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 22:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
06.06.2025 00:00
Відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
26.05.2025 21:46
Повідомлення про рішення
26.05.2025 19:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потічна Ганна Ярославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380983896631
Замовник
ЄДРПОУ
42815794
Повна назва
Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
Поштовий індекс
87500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
пр.Миру, б.70
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Період вимог/скарг з 15.05.2025 20:46 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 15:47 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
Підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей
Документи кваліфікації
15.05.2025 20:46
Повідомлення про рішення
15.05.2025 20:05
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 20:56
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 21:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 21:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ№ 135 Рішення уповноваженої особи Комунального комерційного підприємства «м.ЄХАБ» Маріупольської міської ради Донецької області 14.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-04-28-012107-a, щодо закупівлі «Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади» (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.  Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (далі – Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 11.06.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ККП ММР «м.ЄХАБ» [підписано з використанням КЕП] Ганна ПОТІЧНА
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 20:51
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 20:46 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 20:48
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 20:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 21:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 21:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-012107-a), ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом першим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності).». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «3. довідка про працівників.pdf» було виявлено наступні невідповідності: довідка містить орфографічну помилку в написанні Імені співробітника, також довідка не містить інформацію про достатню кількість співробітників, а саме: 8 кухарів 5 розряду та 2 мийників посуду. 2. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво);». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «4. накази 1.pdf», «4. накази 2.pdf», «4. накази 3.pdf» було виявлено наступні невідповідності: файли не містять трудову книжку або наказ про призначення на посаду. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду;…» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «5. Медичні книжки працівників.pdf», «5. Медичні книжки працівників. 2pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли не містять медичних книжок персоналу зазначеного в довідці та є невідповідність в найменуванні суб’єкта господарювання в деяких медичних книжках. 4. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).». Згідно файлу «3. довідка про працівників.pdf» учасником зазначено розряд кухарів п’ятий, однак не надані файли підтверджуючі вказаний розряд. 5. Згідно з пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок…». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «1. Довідка МТБ.pdf». було виявлено наступну невідповідність, а саме в написанні слів разом та/або окремо. ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності).; 2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво) працівників зазначених в довідці; 3. Копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду зазначених в довідці; 4. Копії документів які підтверджують розряд кухарів зазначених в довідці. 5. Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
16.05.2025 17:36
Надати до
17.05.2025 17:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ№ 157 Рішення уповноваженої особи Комунального комерційного підприємства «м.ЄХАБ» Маріупольської міської ради Донецької області 22.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-04-28-012107-a, щодо закупівлі «Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади» (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.  Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" (далі – Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 19.06.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 20:42
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
5 875 200 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
Контактний телефон:
+380983896631
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
5 875 200 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
Контактний телефон:
+380983896631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності