Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». від Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об"єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-011531-a
Id Tender 11b663c9efad484b9882f5231c9c5e5b
План UA-P-2025-04-28-008257-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 17:44
Остання зміна 12.06.2025 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 415 588.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
152 077.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 17:43 до 13.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 17:43
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 17:43
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 11:54
до 06.06.2025 11:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 13:10
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 11:18
до 12.06.2025 11:46
Період уточнень
з 28.04.2025 17:43 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 17:43 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 11:54 до 06.06.2025 11:18
Період кваліфікації
з 14.05.2025 11:54 до 06.06.2025 11:18
Основні параметри
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 415 588.8 грн.
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Очікувана вартість
30 415 588.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
152077,94
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
150 000
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 11:31
Закінчення аукціону
14.05.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Героїв УПА, 35
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
29 686 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
29 643 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 11:31
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Деренівська
Електронна пошта
Телефон
+380322385880
Замовник
ЄДРПОУ
44625774
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
Поштовий індекс
79013
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул Коновальця, 26
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Період вимог/скарг з 03.06.2025 13:10 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 11:54 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.06.2025 13:10
Повідомлення про рішення
21.05.2025 17:46
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у даній довідці Учасник зазначає невірну дату договору про оренду вантажного автотранспорту, що свідчить про невідповідність . 1.2. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. п до тендерної на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає довідку згідно до визначеної замовником форми. Учасники повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залученні до виконання робіт. На підтвердження наявності працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників; - або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника). Здійснивши перевірку наданих документів встановлено, що учасник у п.6 та п.7 довідки не зазначає посади на яких працівники перебувають на підставі суміщення, відповідно до наданих сканованих копій наказів, що свідчить про невідповідність та необхідність привести документи до виявлених зауважень. 1.3. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 п.9 Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 9.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 9.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. Перевіривши наданні Учасником документи, було виявлено, що зміст банківської гарантії не відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а саме звертаємо увагу Учасника на зміст гарантії у п. 3-4. « 3) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей); ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі 4) (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. ненадання принципалом, який став переможцем тендеру…..», «2) укладення договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); учасником, який став переможцем 3) до закінчення строку її подання; відкликання принципалом тендерної пропозиції…». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до виявлених зауважень у п.1.3 повідомлення. 2.2. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність працівників відповілної кваліфікації, з інформацією відповідно до виявлених зауважень у п. 1.2. повідомлення. 2.3. Привести документи у відповідність та надати забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
19.05.2025 17:45
Надати до
20.05.2025 17:45
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником по закупівлі «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». , поданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" У зв’язку з великою кількістю документів, інформації які необхідно розглянути, складністю предмета закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 17:45
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.06.2025 11:18 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 13:10 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 11:18
Довідка НАЗК
06.06.2025 11:18
Повідомлення про рішення
03.06.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того , такі виявлені невідповідності не відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно вимог Додатку №1 до Тендерної документації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б. Учасник при поданні документів відступив від форми Таблиці Б, оскільки в другій колонці згідно форми повинні були бути зазначеними ім’я ПРІЗВИЩЕ., учасник змінив назву колонки та зазначив в ній ПІП. 2. Згідно п. 2.4. Додатку №1 На підтвердження наявності працівників надати штатний розпис. Учасником в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено працівників згідно пунктів 3, 6, , однак в штатному розписі таких посад не міститься. Також згідно наданої довідки вказано 6 монтажників систем утеплення будівель, а згідно штатного розпису їх 5. 3. Згідно п. 9.5. Розділу 3 Додатку №1 д Тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Учасником надано банківську гарантію, однак банк відступив від форми яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 в тому числі в частині заміни найменувань поняття принципал на учасник. 4. Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів(не менше двох), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір, подібний за змістом та правовою природою на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування. Учасником подано як аналогічний договір №26 від 17 .01.2023 року. Однак, згідно інформації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-23-019264-a 31 грудня 2024 року укладено додаткову угоду якою продовжено строк дії договору до кінця 2025 року. Відтак даний договір не відповідає критерію повністю виконаний. Учасником в поданій довідці про виконання аналогічних договорів вказано договір №481 від 06.12.2022 ро та вказано ціну договору 25177022.37, тоді як згідно положень договору ціна договору складає - 29 787 469,42 5. Згідно вимог розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації : Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежобезпечних зонах; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - верхолазні роботи та промисловий альпінізм. В поданих учасником документах не міститься інформації щодо реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та промисловий альпінізм. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність згідно виявлених зауважень та надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Привести у відповідність згідно виявлених зауважень та надати штатний розпис 2.3. Привести у відповідність формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. та надати Банківську гарантію. 2.4. надати аналогічний договір, подібний за змістом та правовою природою на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування. надати Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г». Кожен відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. Надати Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка/довідки форми КБ-3). Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно виправленої інформації та вказаних зауважень. 2.5. Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, РЕКОНСТРУКЦІЯ МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, УСТАТКУВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ верхолазні роботи ТА ПРОМИСЛОВИЙ АЛЬПІНІЗМ. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.06.2025 13:53
Надати до
04.06.2025 13:53
Договір
UA-2025-04-28-011531-a-b1
Підписаний і діє
Номер
200-Б
29 686 000 грн.
24 738 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Номенклатура
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44625774

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 11:46
-
12.06.2025 11:45
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000016
Дата створення проекту
13.06.2025 15:27
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:35
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-04-28-011531-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 415 588.8 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
Контактний телефон:
+380322385880
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 415 588.8 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
Контактний телефон:
+380322385880
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності