Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-009577-a
Id Tender cc032bc627cd48de9f36d4268834b514
План UA-P-2025-04-07-002948-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 15:55
Остання зміна 12.06.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
730 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 300 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 15:54 до 06.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 15:54
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 15:54
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 11:37
до 04.06.2025 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 15:41
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 15:41
до 12.06.2025 14:44
Період уточнень
з 28.04.2025 15:54 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 15:54 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 11:37 до 04.06.2025 15:41
Період кваліфікації
з 07.05.2025 11:37 до 04.06.2025 15:41
Основні параметри
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Номенклатура: Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності, 1 посл., 79212300-6 Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій вимагається.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
730 000 грн.
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Назва предмета закупівлі
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Очікувана вартість
730 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 900
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2025 11:02
Закінчення аукціону
07.05.2025 11:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Код ДК 021:2015
79212300-6 - Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, АЕРОПОРТ ЦА
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату вартості послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку на умовах відтермінування платежу 20 (двадцять) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, а також за умови реєстрації податкової накладної в ЄРПН складеної в порядку визначеному чинним законодавством України (у випадку якщо Виконавець є платником ПДВ та/або операція не є звільненою від оподаткування відповідно до чинного законодавства України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги надаються протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 31.07.2025. Допускається дострокове надання Послуг за погодженням Сторонами.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Пропозиція:
299 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2025 11:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Партика Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322298295
Замовник
ЄДРПОУ
33073442
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
АЕРОПОРТ ЦА
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:41 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 11:37 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції визначити переможцем процедури закупівлі на закупівлю ДК 021:2015: 79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності.) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-009577-a) Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС", ціна тендерної пропозиції: 299 900,00 грн. з ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС". 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:41
Довідка НАЗК
04.06.2025 15:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 15:05
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. У зв’язку із необхідністю детального розгляду великого обсягу документів, наданого учасником в складі тендерної пропозиції, задля дотримання норм чинного законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 15:05
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.1. Надана у складі пропозиції Учасника Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням кількості, що буде використано для виконання договору, за 01.01.2025р. 1.2. Підпункт 1.1. Кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Надати Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 на дату подання пропозиції. 2.1. Учасником надано у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 05.05.2025 (далі – Довідка Учасника), всупереч вимозі підпункту 1.2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із переліком ЗАГАЛЬНОЇ ЧИСЕЛЬНОСТІ штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності у кількості не менше 50 осіб із зазначенням їх ПІБ, посади, стажу (досвіду) роботи, реєстрового номера аудитора (за наявності), з яких: - не менше 25 осіб, які працюють в учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) та повинні знаходитись у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - не менше 5 осіб в учасника, які залучаються до виконання завдань мають мати документ (надати копії), що підтверджує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Підтвердження інформації, зазначеної у Довідці Учасника, надано не в повному обсязі: - Відсутні накази Харахурсаха М.О.; Михайленка Д.А. (надано наказ про прийняття на роботу до ТОВ «Легіс-Аудит»); - Найменування посади, зазначене у Довідці Учасника, не відповідає назві професії (посади), зазначеної у наданих в складі пропозиції наказах: Полатайко І.О., Огороднік І.В., Губар Л.О., Деревенко (Пляшко) О.І., Шупило К.М., Лавріненко (Сімороз) І.С., Несторук (Боговик) Д.С., Олендій (Воробей) Ю.В., Притула (Черкас) І.Ю., Верченко В.Б., Лукаш Н.А., Олендій О.Т. (тривалість робочого часу 30 годин на тиждень), Скрипка Я.В., Ємцева В.В., Журба (Козаченко) О.Я., Антонюк (Березовська) Д.Ю., Тесленко І.М., Лечехліб Н.В., Валієва К.І., Семченко А.М., Чапалюк Ю.В., Куца К.К., Клець (Гордєєва) А.В., Фірчук О.О., Поковба І.І., Вершута Ю.С., Сагало В.О., Шульга О.В., Поплавський В.Й., Клімчук (Лобода) Л.В., Звягінцев Д.І., Осташко Н.С., Перебийніс Ю.В., Томашкевич О.Д., Козаченко Я.Я. - Прізвище працівника, зазначене у наказі про прийняття на роботу, не відповідає прізвищу працівника, зазначеного у Довідці Учасника: Пляшко (Деревенко) О.І., Боговик (Несторук) Д.О., Воробей (Олендій) Ю.В., Козаченко (Журба) О.Я. При цьому, відсутні накази про зміну в облікових та інших документах ТОВ «Грант Торнтон Легіс» прізвища зазначених працівників. - Надано накази про прийняття на роботу до ТОВ «Грант Торнтон», ТОВ «Легіс-Аудит» та ТОВ «ІВ Інтербіланц Аудит», які не є ні учасником закупівлі, ні співвиконавцем учасника ТОВ «Грант Торнтон Легіс». Згідно даних Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (https://register.apob.org.ua/uk/search), 19 працівників із зазначених у Довідці Учасника внесені до відомостей про працівників суб’єкта аудиторської діяльності ТОВ «Грант Торнтон Легіс», які є аудиторами, із необхідних 25. У складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) стосовно 3 працівників ТОВ «Грант Торнтон Легіс», із необхідних 5. Довідка Учасника містить інформацію стосовно ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» та «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд», які згідно Довідки щодо залучення субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт / надання послуг від 05.05.2025 залучаються як співвиконавці. Так, згідно з підпунктом 1.5 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, у разі залучення спроможностей співвиконавців для підтвердження своєї відповідності такому критерію як наявність працівників, які мають необхідне знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження ВІД СПІВВИКОНАВЦЯ інформації про відповідність критерію відповідно до вимог пункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасника відсутні документи від ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» та «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» про відповідність критерію відповідно до вимог пункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. Наданий учасником лист «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» (без дати підписання) містить інформацію про те, що «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» підтверджує, що у штаті аудиторської фірми ЗАТ «Грант Торнтон» на умовах повної зайнятості за трудовим договором працюють фахівці, які зазначені у Довідці Учасника як працівники залученого співвиконавця. При цьому, ЗАТ «Грант Торнтон» не є ні учасником закупівлі, ні співвиконавцем учасника ТОВ «Грант Торнтон Легіс» згідно наданих у складі пропозиції документів. Враховуючи наведене, надані документи на працівників «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» / ЗАТ «Грант Торнтон», що підтверджують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), не підтверджують відповідність ТОВ «Грант Торнтон Легіс» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно з вимогами тендерної документації. Згідно даних Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (https://register.apob.org.ua/uk/search), 6 працівників із зазначених у Довідці Учасника внесені до відомостей про працівників суб’єкта аудиторської діяльності ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит». У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC) стосовно працівників ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит». У складі пропозиції відсутні накази про працевлаштування до ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» стосовно Кондратьєва М.М., Рибкіної І.Ю., Чупак Х.С. Довідка Учасника містить невідповідність найменування посади із наказом стосовно Примак Ю.Р. У складі пропозиції Учасника відсутня довідка, видану Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка містить перелік аудиторів та умови їх працевлаштування (основне місце роботи) учасника та співвиконавця (співвиконавців). З огляду на викладене вище та надані у складі пропозиції документи, учасник не підтвердив інформацію про відповідність такому критерію як наявність працівників, які мають необхідне знання та досвід шляхом залучення спроможностей співвиконавців «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» та ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» у відповідності до вимог тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 Кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із переліком загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності у кількості не менше 50 осіб із зазначенням їх ПІБ, посади, стажу (досвіду) роботи, реєстрового номера аудитора (за наявності), з яких: - не менше 25 осіб, які працюють в учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) та повинні знаходитись у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - не менше 5 осіб в учасника, які залучаються до виконання завдань мають мати документ (надати копії), що підтверджує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надати: - накази, що засвідчують працевлаштування кожного працівника; - копії дипломів, виданих однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC); - довідку, видану Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка містить перелік аудиторів та умови їх працевлаштування (основне місце роботи). У разі залучення учасником спроможностей співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цьому критерію відповідно до вимог пункту 1.2 цього додатка пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3.1. У складі пропозиції Учасника надано Довідку від 05.05.2025 «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (далі – Довідка), у якій відсутня інформація про терміни дії зазначених договорів, працівників контрагентів, які відповідали за виконання договорів, їх контактний телефон та електронна пошта. Зазначена у Довідці електронна пошта належить Уповноваженій особі: Кохненко Євгену – головному фахівцю з публічних закупівель – експерту, згідно даних https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=20572069 . Термін дії договору №35.1-14.4/8.3-7 від 28.03.2025, наведеного у Довідці на дату подання пропозиції є діючим, підтвердження його виконання у складі пропозиції Учасника не надано. Рекомендаційний лист ДП «МА «Бориспіль» від 16.04.2025 №03-22-155 не містить відомостей щодо договору №35.1-14.4/8.3-7 від 28.03.2025, наведеного у Довідці, не наведена інформація щодо відсутність претензійних або судових вимог щодо неналежного виконання учасником зобов’язань за договором. З огляду на викладене вище, учасником не надано інформації та документального підтвердження виконання третього аналогічного договору. 3.2. Підпункт 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше трьох, із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Надати листи-відгуки (рекомендаційні листи) про співпрацю та фактичне виконання договорів, зазначених у довідці, що завірені Контрагентом; повинні містити інформацію про договір, який виконувався, та відсутність претензійних або судових вимог щодо неналежного виконання учасником зобов’язань за договором; бути належно оформленими, містити вихідний номер та дату видачі таких документів. Надати копію третього аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цього договору, дія якого завершена; документи на підтвердження виконання зобов’язань за даним договором (документи, що підтверджують приймання виконаних робіт/наданих послуг та підтвердження здійснення розрахунків, які повинні містити посилання на договір, якого стосуються). 4.1. Відсутня довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) службової (посадової) особи учасника (директора), яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати документи пропозиції) та діє без довіреності. 4.2. Підпункт 3.1 пункту 3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації. 4.3. Надати довідку в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) службової (посадової) особи учасника (директора), яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати документи пропозиції) та діє без довіреності. 5.1. У графі «Адреса електронної пошти» Відомостей про учасника зазначено електронну пошту «[email protected]», що не відповідає адресі електронної пошти, яка зазначається учасником на усіх бланках, наданих у складі тендерної пропозиції. 5.2. Підпункт 3.3 «Відомості про учасника за формою 1» пункту 3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації. 5.3. Зазначити офіційну «Адресу електронної пошти» у Відомостях про учасника. 6.1. Учасником у складі пропозиції надано документ «Підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам» від 05.05.2025, який містить інформацію згідно з пунктами 3-6 Додаткових документів, які характеризують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та подаються учасником в складі тендерної пропозиції, наведених у Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації, всупереч вимозі надати окремі довідки в довільній формі по кожному пункту. 6.2. Пункти 3-6 Додаткових документів, які характеризують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та подаються учасником в складі тендерної пропозиції Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації. 6.3. Надати окремі довідки в довільній формі згідно з пунктами 3-6 Додаткових документів, які характеризують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та подаються учасником в складі тендерної пропозиції, наведених у Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації.
Створено
02.06.2025 09:59
Надати до
03.06.2025 09:59
Договір
UA-2025-04-28-009577-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ОД/2025/06/12/1
299 900 грн.
249 916.67 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Номенклатура
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
299 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33073442

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34764976

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 14:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
380322298295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
380322298295
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності