Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров"яна НП: хвойної породи від Усть-Путильська сільська рада.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-28-009329-a
Id Tender 39b83e3d868d49ddbd56ae085e6637ff
План UA-P-2025-04-28-008357-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.04.2025 15:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
514 992 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Деревина дров'яна НП: хвойної породи
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
З метою дотримання принципу ефективності Закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров'яна НП: хвойної породи
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
343
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
59114, Україна, Чернівецька область, с.Усть-Путила, Вижницький р-н, вул.Центральна, 50
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Документи закупівлі
28.04.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
28.04.2025 15:45
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Янкович
Електронна пошта
Телефон
+380996615660
Сайт:
https://ustputylska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04418140
Повна назва
Усть-Путильська сільська рада
Поштовий індекс
59114
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
с. Усть-Путила
Адреса
вул. Центральна, 50
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-28-009329-a-b1
Підписаний і діє
Номер
66
514 992 грн.
429 160 грн.
З ПДВ
Підписано
25.04.2025
Строк дії договору з
25.04.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
343 (метри кубічні)
Деревина дров'яна НП: хвойної породи
Номенклатура
Деревина дров'яна НП: хвойної породи
Кількість
343
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Усть-Путильська сільська рада
Повна назва
Усть-Путильська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04418140

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45495765

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 15:47
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000032
Дата створення проекту
09.06.2025 14:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 15:06
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 16:17
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 №63-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 09 червня 2025 року № 63-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-04-28-009329-a від 28.04.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 15:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Усть-Путильської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-04-28-008357-a); звіт від 28.04.2025 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, затверджене розпорядженням від 24.04.2025 № 24; договір від 25.04.2025 № 66; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 12.06.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено, що Замовник із Філією «Подільський лісовий офіс Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» уклав договір від 25.04.2025 № 66 (далі – Договір № 66) на суму 514 992,00 грн., предметом якого є товар «Деревина дров'яна НП: хвойної породи», а також оприлюднив цей договір. Відповідно до Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, затвердженого розпорядженням від 24.04.2025 № 24, підставою для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості № 1178), а саме: відмінено відкриті торги UA-2025-03-19-006102-a через неподання жодної тендерної пропозиції. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей № 1178 визначено, що придбання товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Так, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, щодо відкритих торгів (UA-2025-03-19-006102-a), які не відбулись, встановлено, що Замовником підготовлено та оприлюднено проєкт договору на закупівлю товарів «Деревина дров'яна НП: хвойної породи», що є додатком № 3 до тендерної документації (далі – Проєкт договору). Співставленням умов, викладених в редакції Проєкту договору та в редакції Договору № 66, укладеного без використання електронної системи закупівель, встановлено, що вони відрізняються один від одного, зокрема: - Проєкт договору викладено в редакції, що передбачає 13 розділів (загалом 68 пунктів) та інформацію про місцезнаходження і банківські реквізити сторін договору, в той час коли, Договір № 66 укладений в редакції, що передбачає 10 розділів (загалом 52 пункти) та розділ «11. Реквізити сторін»; - умови щодо поставки (приймання-передачі) товару, якості товару, порядку здійснення оплати (розрахунків), відповідальності сторін договору, обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та ін., викладені у договорі № 66 і Проєкті договору, відрізняються; - умови щодо антикорупційних застережень, зазначені у розділі 10 Договору № 66, не були передбачені Проектом договору; - порядок зміни умов договору про закупівлю, Додаток № 2 «Перелік закладів, в які повинна здійснюватися поставка товару», що вказані в Проекті договору відсутні у Договорі № 66. З огляду на зазначене вище, Замовник уклав Договір № 66 на умовах, не передбачених підпунктом 6 пункту 13 Особливостей № 1178, оскільки Договір № 66 відрізняється від Проєкту договору, що був визначений замовником у тендерній документації під час застосування відкритих торгів. Замовник у Поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області з питання відмінностей умов Договору № 66 від Проекту договору, зазначає: «Замовником додатково проведено ретельний внутрішній аналіз закупівлі за предметом "Деревина дров’яна НП: хвойної породи", в результаті якого було встановлено, що умови укладеного Договору № 66 від 25.04.2025 частково відрізняються від положень, викладених у проєкті договору (додаток № 3 до тендерної документації), який був розміщений у межах відкритих торгів № UA-2025-03-19-006102-a. …Усі істотні умови договору — включно з ціною, строками поставки, найменуванням товару, місцем постачання та вимогами до якості - збережено в рамках тих, що були передбачені скасованою тендерною документацією. Відмінності, що були зафіксовані під час аналізу, не мають суттєвого впливу на предмет закупівлі та не порушують її основну мету — забезпечення безперебійного постачання дров’яної деревини в межах встановленого фінансування». Проте, місце поставки товару є істотною умовою договору відповідно до норм статті 180 Господарського кодексу України. Однак, місця поставки, зазначені у Додатку № 2 до Проекту договору, не включені до Договору № 66. Також, однією із сукупності умов застосування підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178 для укладення договору без проведення відкритих торгів є те, що проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, Замовник не врахував норми Особливостей № 1178 та неправомірно уклав Договір № 66 без використання електронної системи закупівель. Згідно з абзацом третім пункту 17 Особливостей № 1178 забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. Відповідно до пункту 5 Особливостей № 1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Отже, Замовник на порушення пунктів 5 і 17 Особливостей № 1178 уклав договір про закупівлю, який передбачає оплату товарів до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу, визначеної цими особливостями. Пунктом 1 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону. Також, підпунктом 1 пункту 21 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів. Статтею 180 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Аналізом умов Договору № 66 в ході моніторингу встановлено, що у ньому відсутня інформація щодо обсягів (кількості) товару «Деревина дров’яна НП: хвойної породи», яка є істотною умовою про предмет договору. У зв’язку з цим, Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з питання відсутності у договорі інформації про обсяги (кількість) товару та наявності/відсутності додатків чи додаткових угоди до Договору № 66. На зазначений запит Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «Замовником виявлено, що при оприлюдненні Договору № 66 в електронній системі закупівель не було оприлюднено Специфікацію, яка є його невід’ємною частиною відповідно до умов самого договору. Вказане є технічною помилкою, що виникла з боку відповідальної особи під час розміщення інформації у системі Prozorro. До пояснень надається Додаток 1 до Договору № 66 від 25.04.2025 — Специфікація до договору, яка є його невід’ємною частиною відповідно до умов самого договору». Відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Однак, в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив Додаток № 1 «Специфікація» до Договору № 66 разом із цим договором, звітом про договір та обґрунтуванням підстави, чим порушив вимоги пункту 13 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами розгляду наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення вимог пунктів 5 і 17 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує привести умови договору від 25.04.2025 № 66 відповідно до умов Проекту договору, що є додатком № 3 до тендерної документації відкритих торгів (UA-2025-03-19-006102-a), які не відбулись, із збереженням умов щодо антикорупційних застережень, зазначених у розділі 10 договору від 25.04.2025 № 66, оприлюднити додатки до договору, а у разі неможливості – розірвати договір від 25.04.2025 № 66, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 16:17
Документи висновку
23.06.2025 16:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-28-009329-а, укладено Додаткову угоду до Договору № 66 від 25.04.2025
Дата публікації
30.06.2025 15:47
Документи інформації про усунення порушення
30.06.2025 15:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деревина дров'яна НП: хвойної породи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-009329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме Філію «Подільський лісовий офіс» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (код ЄДРПОУ 45495765) (далі – Філія «Подільський лісовий офіс» ДСГП «Ліси України»), з яким укладений договір від 25.04.2025 № 66 (далі – Договір № 66) без використання електронної системи закупівель? 3. Відповідно до Обґрунтування підстави, затвердженої розпорядженням від 24.04.2025 № 24, та згідно з розпорядженням від 24.04.2025 № 38 підставою для здійснення закупівлі товарів шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів є підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178). Умовами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178 визначено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей) відкритих торгів, які відмінено. Чому всупереч вимогам підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178 Вами із Філією «Подільський лісовий офіс» ДСГП «Ліси України» укладено Договір № 66, умови якого викладені в редакції, що відрізняються від умов викладених в редакції проекту договору (додаток № 3 до тендерної документації) у відкритих торгах, які відмінено? 4. Чому у Договорі № 66 відсутня інформація щодо обсягів (кількості) товару «Деревина дров’яна НП: хвойної породи», що придбавається покупцем? 5. Чи укладали сторони додатки/додаткові угоди до Договору № 66? Якщо так, то надайте копії таких додатків/додаткових угод. 6. Надайте інформацію про стан виконання Договору № 66 та про суми коштів, сплачених за цим договором. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 11:06
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 11:07
-
Відповідь
Усть-Путильська сільська рада
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деревина дров'яна НП: хвойної породи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-009329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення із наступних питань:
Рішеня
12.06.2025 15:53
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
514 992 грн.
Замовник:
Усть-Путильська сільська рада
Контактний телефон:
+380996615660
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
514 992 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Усть-Путильська сільська рада
Контактний телефон:
+380996615660
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності