Показати схожі тендери

Закупівля Монітор пацієнта від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-008644-a
Id Tender a3f3c5e94a674b94a1a544a3028a3ff5
План UA-P-2025-04-28-009591-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 15:26
Остання зміна 20.05.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
446 335 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 231.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 15:25 до 06.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 15:25
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 15:25
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 09:00
до 12.05.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 10:35
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 10:35
до 20.05.2025 12:06
Період уточнень
з 28.04.2025 15:25 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 15:25 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 09:00 до 12.05.2025 10:35
Період кваліфікації
з 06.05.2025 09:00 до 12.05.2025 10:35
Основні параметри
Монітор пацієнта
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
446 335 грн.
Монітор пацієнта
Назва предмета закупівлі
Монітор пацієнта
Очікувана вартість
446 335 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2231,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Монітор пацієнта
Код ДК 021:2015
33195100-4 - Монітори
Код НК 024:2023
33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Кількість
5
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:25
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Пропозиція:
443 965 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
28.04.2025 15:21
Тендерна документація
28.04.2025 15:21
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гоцківська Дарина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962461798
Факс
+380412430810
Замовник
ЄДРПОУ
01991406
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
10002
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. Червоного Хреста,3
Кваліфікація
Лот № 1 Монітор пацієнта
Період вимог/скарг з 12.05.2025 10:35 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 09:00 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 10:35
Довідка НАЗК
12.05.2025 10:34
Повідомлення про рішення
06.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ", поданої на процедуру закупівлі згідно ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Монітор пацієнта), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-28-008644-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надана тендерна пропозиція Додаток №2 до тендерної документації Вих. №01 від 05 травня 2025 року, в якій невірно вказано суму ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп 2 п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункт 3 Додатку №2 до Тендерної документації «Монітор пацієнта» передбачено, що учасник повинен надати тендерну пропозицію учасника за формою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: привести у відповідність Тендерну пропозицію згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Створено
09.05.2025 12:31
Надати до
10.05.2025 12:31
Договір
UA-2025-04-28-008644-a-a1
Підписаний і діє
Номер
496
443 965 грн.
414 920.56 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (набір)
Монітор пацієнта
Номенклатура
Монітор пацієнта
Кількість
5
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01991406

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42497927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 12:06
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
446 335 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380962461798
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
446 335 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380962461798
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності