Показати схожі тендери

Закупівля “Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл. (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” від КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-007387-a
Id Tender 98d55318a30d477287137ff500012dd8
План UA-P-2025-04-28-008247-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 14:45
Остання зміна 19.05.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
440 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 203 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 14:45 до 06.05.2025 00:30
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 14:45
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 14:45
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:30
до 12.05.2025 11:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 11:55
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 11:55
до 19.05.2025 14:12
Період уточнень
з 28.04.2025 14:45 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 14:45 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:30 до 12.05.2025 11:55
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:30 до 12.05.2025 11:55
Основні параметри
“Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл. (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
440 600 грн.
“Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл. (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”
Назва предмета закупівлі
“Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл. (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”
Очікувана вартість
440 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2203,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл.
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Маковея, Святоюрська, Січових Стрільців, Тичини, Лозинського, Лепкого, Шашкевича та І. Хрестителя
Дата постачання по
31.12.2025 14:41
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту наданих послуг/виконання робіт. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем.Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг/виконання робіт, шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня надання послуг, за умови надходження фінансування. Розрахунки проводяться у національній валюті України.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець зобов’язується надати послуги, якість яких відповідає умовам Договору, а в разі їх відсутності або неповноти – вимогам нормативних документів, що регламентують якість надання послуг, зазначених у предметі даного Договору, зокрема: Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про автомобільні дороги», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ 3587 – 97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану, СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», СОУ 45.2-00018112-035:2010 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Автомобільні дороги та мости» та інших нормативно правових актів. Всі застосовані матеріали при проведені робіт з нанесення дорожньої розмітки повинні відповідати сертифікатам відповідності та паспортам якості. Гарантійний термін нанесеної дорожньої розмітки із використанням фарби має становити не менше 6 місяців, холодним пластиком не менше 12 місяців. Протягом гарантійного строку експлуатації, розмітка повинна відповідати ДСТУ 2587:2010. У разі невідповідності розмітки ДСТУ2587:2010 протягом гарантійного строку експлуатації, Виконавець зобов’язаний за свій рахунок переробити невідповідні ділянки. Строк надання послуг: до 31.12.2025 року. Місце надання послуг: вул. Маковея, Святоюрська, Січових Стрільців, Тичини, Лозинського, Лепкого, Шашкевича та І. Хрестителя у м. Яворів, Львівської обл.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
425 469.24 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соломко Назарій Ігорович
Електронна пошта
Телефон
+380325921067
Замовник
ЄДРПОУ
37288833
Повна назва
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Поштовий індекс
81000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Яворів
Адреса
вул. Січових Стрільців, 13
Кваліфікація
Лот № 1 “Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл. (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”
Період вимог/скарг з 12.05.2025 11:55 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 00:30 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 11:55
Довідка НАЗК
12.05.2025 11:55
Повідомлення про рішення
06.05.2025 00:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяв один учасник. Тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю “Трафік Менеджмент Груп” вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “Трафік Менеджмент Груп” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, необхідно, у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) або договори ЦПХ на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію встановлено, що у складі останньої учасник надав копію наказу (розпорядження) від 03.04.2023 року № ТМГ00000002-0000000010 про переведення на іншу роботу, копію наказу (розпорядження) про переведення на посаду від 05.05.2021 року № 13к та копію наказу (розпорядження) про переведення на іншу роботу від 24.03.2025 року № ТМГ00000002-0000000078. Копії наказів про призначення на посаду осіб, що зазначені у вищенаведених наказах, у складі тендерної пропозиції відсутні. 2. Відповідно до пп. 3.1 та 3.2 п. 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку із зазначенням замовника торгів, з яким укладено аналогічний договір (договори), згідно наведеної форми та скан-копію (копії) договору (договорів) (не менше одного), який(які) вже виконаний(виконані) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в довідці. На виконання даних вимог учасник надав довідку від 05.05.2025 року № 03 та копію договору від 01.04.2024 року № 63 з додатками та додатковою угодою до нього. Розглянувши дані документи встановлено, що загальна ціна договору від 01.04.2024 року № 63 становить 1 535 834,26 грн. з ПДВ, однак учасник у поданій ним довідці про аналогічний договір зазначив що вартість договору становить 1 628 352,00 грн. з ПДВ. 3. Відповідно до п. 8 таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або договір на складання кошторисної документації і оригіналом чи завіреної належним чином копії ліцензії комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення. Розглянувши тендерну документацію встановлено, що у складі останньої оригінал чи завірена належним чином копія ліцензії комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення відсутні. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Створено
09.05.2025 14:37
Надати до
10.05.2025 14:37
Договір
UA-2025-04-28-007387-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1905-01
425 469.24 грн.
354 557.7 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл.
Номенклатура
послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в м. Яворів, Львівської обл.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Повна назва
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37288833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Повна назва
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39612538

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 14:12
Повідомлення про договір
19.05.2025 14:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
440 600 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:30
Замовник:
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380325921067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
440 600 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:30
Замовник:
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380325921067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності