Зміст
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяв один учасник. Тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю “Трафік Менеджмент Груп” вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “Трафік Менеджмент Груп” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту:
“Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності:
1. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, необхідно, у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) або договори ЦПХ на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію встановлено, що у складі останньої учасник надав копію наказу (розпорядження) від 03.04.2023 року № ТМГ00000002-0000000010 про переведення на іншу роботу, копію наказу (розпорядження) про переведення на посаду від 05.05.2021 року № 13к та копію наказу (розпорядження) про переведення на іншу роботу від 24.03.2025 року № ТМГ00000002-0000000078. Копії наказів про призначення на посаду осіб, що зазначені у вищенаведених наказах, у складі тендерної пропозиції відсутні.
2. Відповідно до пп. 3.1 та 3.2 п. 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку із зазначенням замовника торгів, з яким укладено аналогічний договір (договори), згідно наведеної форми та скан-копію (копії) договору (договорів) (не менше одного), який(які) вже виконаний(виконані) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в довідці. На виконання даних вимог учасник надав довідку від 05.05.2025 року № 03 та копію договору від 01.04.2024 року № 63 з додатками та додатковою угодою до нього. Розглянувши дані документи встановлено, що загальна ціна договору від 01.04.2024 року № 63 становить 1 535 834,26 грн. з ПДВ, однак учасник у поданій ним довідці про аналогічний договір зазначив що вартість договору становить 1 628 352,00 грн. з ПДВ.
3. Відповідно до п. 8 таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або договір на складання кошторисної документації і оригіналом чи завіреної належним чином копії ліцензії комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення. Розглянувши тендерну документацію встановлено, що у складі останньої оригінал чи завірена належним чином копія ліцензії комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення відсутні.
Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.