Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з постачання готових страв для харчування хворих від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-007148-a
Id Tender 3848c5f220f2457fbd902f8aff7a04e1
План UA-P-2025-04-28-007450-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.04.2025 14:28
Остання зміна 13.06.2025 12:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 436 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
42 180 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 14:28 до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 14:28
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 14:28
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:05
до 26.05.2025 15:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 14:45
до 01.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.05.2025 15:01
-
Період уточнень
з 28.04.2025 14:28 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 14:28 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:05 до 26.05.2025 15:01
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:05 до 26.05.2025 15:01
Основні параметри
Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 436 000 грн.
Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
Очікувана вартість
8 436 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42180,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 11:36
Закінчення аукціону
12.05.2025 12:05
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 230 (комплект)
Харчування дітей від 1 до 18 років (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Харчування дітей від 1 до 18 років (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
230
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 400 (комплект)
Харчування вагітних та породіль (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Харчування вагітних та породіль (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
400
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 6 300 (комплект)
Харчування хворих на цукровий діабет (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Харчування хворих на цукровий діабет (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
6 300
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 21 400 (комплект)
Харчування основного контингенту хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Харчування основного контингенту хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
21 400
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 8 600 (комплект)
Харчування основного контингенту хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Харчування основного контингенту хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
8 600
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 800 (комплект)
Харчування післяопераційних хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Харчування післяопераційних хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
800
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 20 000 (комплект)
Покращене харчування військовослужбовців (норма № 5 (лікувальна)) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Опис предмета закупівлі
Покращене харчування військовослужбовців (норма № 5 (лікувальна)) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
20 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 35 календарних днів. Розрахунки за послуги з покращеного харчування військовослужбовців (норма №5 (лікувальна)) здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 13.08.2024 № 955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ від 15.11.2024 № 1299 та від 20.12.2024 №1446). У разі затримки фінансування (відшкодування) розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування (відшкодування) закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»
Пропозиція:
8 113 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
8 089 875 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
7 911 350 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Погоріла Яна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380463738390
Замовник
ЄДРПОУ
34549336
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
вул.Київська, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
Період вимог/скарг з 19.05.2025 14:45 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 12:05 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «29. Меню картка-розкладка 2025. хlsx», де в таблиці в графі «Найменуванні планових продуктів, які закладаються до котла на одну людину на добу (грамів)» зазначена «Кава розчинна» при цьому в Постанові КМУ від 29.03.2002 №426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (далі – Постанова 426) Нормі №5 – лікувальній зазначається «Кава натуральна». Постановою 426 не зазначено, що для Кави натуральної може використовуватися заміна.
Документи кваліфікації
19.05.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту у достатній для надання послуги кількості, скан-копію** свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договір оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу, скан – копію договору на проведення дезінфекції транспортних засобів учасника та останнього акту здачі – приймання наданих послуг за таким договором, датованого поточним роком. …** Тут і надалі під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.» Учасником надано не кольорові скан – копії оригіналів наступних документів: - Договір № 03/12 оренди автомобіля від 03 грудня 2024 року; - Договір № 08/10 оренди автомобіля від 08 жовтня 2024 року; - Договір № 13/12 про надання послуг від 13 грудня 2024 року; - Акт надання послуг № 8 від 01 травня 2025 р. до договору № 13/12 про надання послуг від 13 грудня 2024 року; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 2) Згідно п.п. 2.6 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг).;». Учасником надано не кольорові скан – копії оригіналів наступних документів: Наказ 36-К від 19.12.2024 р. та Наказ № 6 від 19.02.2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 3) Згідно п.п. 2.2 п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок кухарів з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами);». Учасником не надано скан – копію особової медичної книжки кухаря – Махновська Тетяна Юріївна. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан – копію особової медичної книжки кухаря - Махновська Тетяна Юріївна. 4) У п.п. 2.4. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок водіїв з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами)». Учасником надано довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду. Скан – копії особових медичних книжок водіїв відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан – копії особових медичних книжок водіїв. 5) У п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Учасник у складі пропозиції, крім усього зазначеного вище та з метою підтвердження проходження періодичних випробувань автотранспорту, також надає результат(-и) санітарно-мікробіологічного(-них) дослідження(-нь) (змивів зі стін, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту у 2024 або 2025 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігієнічні випробування - бактерії групи кишкової палички). Вказаний висновок повинен бути виданий на ім’я учасника (у разі використання власного автотранспорту). Учасником надано не кольорові скан – копії наступних документів: експертний висновок № БР-000535 з/24 від 16 грудня 2024 р.; експертний висновок № БР-000536 з/24 від 16 грудня 2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 6) У п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.» Учасником надано не кольорову скан – копію протоколу проведення гігієнічного навчання та прийому заліку працівників ТОВ «Київпромсервіс 1» від 12.02.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію оригіналу протоколу. 7) У п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Акт має бути виданий не пізніше квітня 2024 р.;» Учасником надано не кольорову скан – копію акту від 07.03.2025 року № 453-29. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію акту.
Створено
15.05.2025 08:57
Надати до
16.05.2025 08:57
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:34 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 14:45 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 встановлено: 1) Згідно п. 8 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовником вимагалося примірне тижневе меню для лікувального харчування для всіх категорій хворих з урахуванням профілю харчування, відповідної енергетичної цінності раціону та інших вимог, зазначених в таблиці 1 Додатку 2; для послуги з покращеного харчування військовослужбовців (норма №5 (лікувальна)) примірне тижневе меню мало подаватися у формі картки-розкладки у форматі Exсel та мало містити інформацію про перелік, вагу продуктів, що використовуються для приготування страв, вихід готової страви та її енергетичну цінність. Відповідність кількості кожного продукту в тендерній пропозиції нормі №5 (лікувальній) визначається як середньодобова кількість, шляхом поділу кількості кожного продукту в тижневому меню на 7 днів. Учасником 2, у складі тендерної пропозиції, надано файл «8,05,25 карта розкладка.xlsx», який містить вкладку «картка-розкладка». Після перевірки на відповідність наданої картки-розкладки Постанові КМУ № 426 від 29.03.2002 р. «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма №5 - лікувальна) (Заміна харчових продуктів проводиться відповідно до розділу 2 спеціальної заміни норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. № 426) було виявлено невідповідність даним нормам в частині: - Кількість таких продуктів, як: хліб із борошна пшеничного першого сорту та картопля – нижча за норму, що вказана в постанові. Постановою КМУ 426 від 29.03.2002 р. (зі змінами) не зазначено, що для цих продуктів може використовуватися заміна. Кількість таких продуктів, як: борошно пшеничне першого сорту, м’ясо, м’ясо птиці, сметана, кава натуральна, гірчичний порошок, буряки, морква, цибуля, огірки, помідори, коріння, зелень та овочі в цілому – вища за норму. При цьому в картці-розкладці зазначено «Горошок консервований», що не передбачено Постановою. Таблиця перевірки відповідності переліку продуктів та їх ваги наданого в меню-розкладці Учасника нормам, зазначеним в Постанові КМУ №426 від 29.03.200 (зі змінами) додається – «Таблиця відхилень.xlsx». - Учасником 2 пропонується 5-разове харчування хворих військовослужбовців, тоді як в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» зазначено, що харчування має бути 3- або 4-разове.
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.05.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 26.05.2025 15:01 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 15:34 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрати комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» переможцем, оскільки його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Документи кваліфікації
26.05.2025 15:01
Довідка НАЗК
26.05.2025 15:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.05.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 2.5 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації лікувального харчування для різних категорій хворих у урахуванням профілю харчування зі стажем роботи не менше п’яти років (надати копію диплому)», при цьому у тендерній документації Замовника зазначено, що «під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файл «8.1 Диплом Цюпко.pdf», який містить чорно-білу скановану копію диплому Г-ІІ № 168999 виданий 27 червня 1979 р. Новіковій Галині Григорівні; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію диплому. 2) Згідно п.п. 2.6 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг)», при цьому «під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файл «14. Трудова книжка Цюпко Г.Г..pdf», який містить чорно-білу скановану копію Трудової книжки АТ-І № 4318671, дата заповнення 16.08.1977 р. виданої Цюпко (Новіковій) Галині Григорівні; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан–копії трудової книжки (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) Цюпко (Новікової) Галини Григорівни.
Створено
23.05.2025 13:32
Надати до
24.05.2025 13:32
Договір
UA-2025-04-28-007148-a-a1
Очікує підписання
8 113 680 грн.
8 113 680 грн.
З ПДВ
Номенклатура
230 (комплект)
Харчування дітей від 1 до 18 років (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Харчування дітей від 1 до 18 років (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
230
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
400 (комплект)
Харчування вагітних та породіль (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Харчування вагітних та породіль (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
400
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 300 (комплект)
Харчування хворих на цукровий діабет (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Харчування хворих на цукровий діабет (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
6 300
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
21 400 (комплект)
Харчування основного контингенту хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Харчування основного контингенту хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
21 400
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 600 (комплект)
Харчування основного контингенту хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Харчування основного контингенту хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
8 600
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
800 (комплект)
Харчування післяопераційних хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Харчування післяопераційних хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
800
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 000 (комплект)
Покращене харчування військовослужбовців (норма № 5 (лікувальна)) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Номенклатура
Покращене харчування військовослужбовців (норма № 5 (лікувальна)) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)
Кількість
20 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34549336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»
Повна назва
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14232458

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 436 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 436 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності