Обгрунтування використання процедури
З метою забезпечення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог будівельних норм, національних стандартів та правил, контроль якості, обсягів у відповідності із проектно – кошторисною документацією та нормативно – правовим актам необхідно здійснювати авторський нагляд по об’єкту: «послуги з проведення авторського нагляду по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення несних конструкцій перехідних прогонів мосту через р. Десенка в м. Київ».
У відповідності до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом», постанови КМУ від 11.07.2007 № 903 Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об’єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі — генеральний проектувальник). Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» є єдиним автором та розробником проєктно-кошторисної документації «Послуги з проведення авторського нагляду по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення несних конструкцій перехідних прогонів мосту через р. Десенка в м. Київ»)», інші розробники до розробки затвердженого проекту не залучались.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 (3) пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Отже, враховуючи вищезазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану у Замовника наявні підстави щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до положень підпункту 5 (3) пункту 13 Особливостей у разі коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення Закупівлі відповідає чинному законодавству.