Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-005530-a
Id Tender ff0be912e05141c48aa4e6705777f372
План UA-P-2025-04-28-003784-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 13:06
Остання зміна 29.07.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 349 624 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
36 748.12 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 13:04 до 22.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 13:04
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 13:04
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:01
до 14.07.2025 08:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 21:00
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 08:40
до 29.07.2025 09:37
Період уточнень
з 28.04.2025 13:04 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 13:04 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:01 до 14.07.2025 08:40
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:01 до 14.07.2025 08:40
Основні параметри
Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 349 624 грн.
Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Очікувана вартість
7 349 624 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36748,12
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 11:38
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
44601, Україна, Волинська область, селище Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, 11
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
Пропозиція:
6 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
7 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.05.2025 11:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Неделюк
Електронна пошта
Телефон
+380989443141
Сайт:
https://man.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44104446
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44601
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
смт. Маневичі
Адреса
вул. Освітянська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Період вимог/скарг з 20.06.2025 21:00 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 12:01 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 21:00
Повідомлення про рішення
30.05.2025 18:38
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового часу для детального аналізу тендерної пропозиції Учасника, зокрема перевірки відповідності поданих документів умовам тендерної документації, а також здійснення уточнень щодо окремих аспектів технічної частини пропозиції, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 18:38
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.07.2025 08:40 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 21:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 08:40
Довідка НАЗК
14.07.2025 08:40
Повідомлення про рішення
14.07.2025 08:39
-
27.06.2025 15:51
Електроний протокол про продовження строку
20.06.2025 21:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 18 липня 2025 року у зв’язку з необхідністю додаткового часу для детального аналізу тендерної пропозиції Учасника, зокрема перевірки відповідності поданих документів умовам тендерної документації, а також здійснення уточнень щодо окремих аспектів технічної частини пропозиції, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
27.06.2025 15:50
Дата кінця розгляду
19.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимогою підпункту 1.1. п. 1 Додатку 4 до тендерної документації замовника визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції подає Довідку (складену у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. А також п.п. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. У складі пропозиції Учасник надав документ «1. МТБ.pdf», у якому зазначив перелік власного та залученого згідно договорів оренди обладнання, а також на підтвердження п.п. 1.1.2. надав документи «1.1 Договір ТОВ ЯН-СПЕЦТЕХ.pdf» «1.2 Договір надання послуг ФОП Шинкаренко.pdf» «1.3 Договір ФОП Мазур.pdf» а також на підтвердження п. 5.1. Додатку 4, Учасник надав кошторисну документацію «5. Кошторисний розрахунок.zip» При порівнянні вищезазначених документів встановлено, що у довідці «1. МТБ.pdf» відсутня інформація щодо будівельних машин, механізмів, приладів та інструментів, які підлягають залученню для виконання робіт, а також не надано відомостей, передбачених п.п. 1.1.2 Додатку 4 до тендерної документації. Водночас, зазначене обладнання, зокрема будівельні машини, транспортні засоби, механізми, прилади та інструменти, наявне у складі кошторисної документації, поданої у файлах «5. Кошторисний розрахунок.zip». зокрема на наступні транспортні засоби, будівельні машини, механізми, прилади, інструменти: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т Автомобілі бортові, вантажопідйомність 15 т Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] Крани баштові, вантажопідйомність 5 т Крани баштові, вантажопідйомність 8 т Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т Кран переносний, вантажопідйомність 1 т Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 4 т Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т Електростанції пересувні, потужність 2 кВт Електростанції пересувні, потужність 10 кВт Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С (працює від пересувної електростанції) Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2] Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.] Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.] Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг Машини поливально-мийні, місткість 6000 л Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70 м3/год Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6,3 т Котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м Монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт Машини свердлильні електричні Верстат трубозгинальний гідравлічний Прес гідравлічний з електроприводом Прес-ножиці комбіновані Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт Котел електричний бітумний, місткість 1 м3 Перфоратор електромагнітний Пістолет монтажний Пилка маятникова для різання металопрокату Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т] Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т] Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т] Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг Ямокопачі Бадді, місткість 2 м3 Бадді, місткість 4 м3 Гудронатори ручні Машини шліфувальні електричні Машини шліфувальні електричні(працює від пересувної електростанції) Машини шліфувальні кутові Трамбівки пневматичні при роботі від компресора Котли бітумні пересувні, місткість 800 л Вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного Пилка дискова електрична Пилка дискова електрична(працює від пересувної електростанції) Апарат для газового зварювання і різання Котли бітумні пересувні, місткість 400 л Дрилі електричні Вібратори поверхневі Вібратори глибинні Шуруповерти Рубанки електричні Машини мозаїчно-шліфувальні Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг Фарборозпилювачі ручні Перфоратор пневматичний Перфоратори електричні Трамбівки електричні(працює від пересувної електростанції) Киркувальник Насос гідравлічний ручний Прес ручний Пилосос промисловий Станок для різання керамічної плитки Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт (працює від пересувної електростанції) Для виправлення даної невідповідності, прошу надати інформацію, що вимагається п.п. 1.1. та п.п. 1.1.2. Додатку 4 до тендерної документації на вищевказаний перелік матеріально-технічної бази. 2. Вимогою п.п. 1.2.1. Додатку 4 було надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. У трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники: 1) інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи; 2) виконавець робіт – не менше 1-ї особи; 3) працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб. П.п. 1.2.2. Зазначено наступне: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). На підтвердження вищевказаної вимоги Учасник надав документи «11. Довідка Працівники.pdf» та «11.1 Працівники.7z», в яких зазначено, що на посаді виконавця робіт знаходиться Пастернак Володимир Михайлович. На підтвердження п.п. 1.2.2. щодо даного працівника, Учасник надав документ «2.2 Цивільно-правовий договір Пастернак.pdf» Відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України, працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Загальне визначення цивільно-правового договору наведено у ст. 626 Цивільного кодексу України. Так, вказаною нормою встановлено, що договір - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до статті 901 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Згідно зі статтею 902 ЦК України виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик, працівник не зараховується до штату установи (організації), не вноситься запис до трудової книжки та не видається розпорядчий документ про прийом його на роботу на певну посаду. З аналізу наведених норм вбачається, що трудовий договір - це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов'язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт. Основною ознакою, що відрізняє цивільні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. Виходячи з вищевказаного, Цивільно-правовий договір не є підтвердженням, що учасник перебуває саме у трудових відносинах з виконавцем робіт. А тому з метою виправлення даної невідповідності, прошу надати інформацію, що у трудових відносинах із учасником перебуває також виконавець робіт – не менше 1-ї особи (довідка, складена за формою п.п.1.2.1., а також документальне підтвердження трудових відносин, яке засвідчує можливість використання праці такого працівника). Примітка: аналогічне рішення щодо неприйнятності цивільно-правового договору на підтвердження трудових відносин вказане в рішенні комісії АМКУ № 8688-р/пк-пз від 14.06.2023 в закупівлі UA-2023-05-16-008956-a. 3. Вимогою п.п. 4.1.2. Додатку 4 до тендерної документації було надання копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу, проте вищевказану інформацію Учасник не надав/або не надав лист – роз’яснення в довільній формі (відповідно п. 7.7. Додатку 4 до тендерної документації). Для виправлення даної невідповідності прошу надати інформацію на підтвердження вимоги п.п. 1.4.2. або якщо учасник не повинен складати такий документ – лист роз’яснення в довільній формі у відповідності до п. 7.7. Додатку 4. 4. Відповідно до п. 7.3. Додатку 4 до тендерної документації, Учасник подає Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та/або вимагається для виконання робіт згідно Закупівлі. У разі залучення субпідрядної організації для виконання робіт, що підлягають ліцензуванню, Учасник додатково подає: • довідку в довільній формі з інформацією про залучення відповідної субпідрядної організації; • скановану копію чинної ліцензії або іншого документа дозвільного характеру цієї субпідрядної організації. Надання зазначених документів є обов’язковим незалежно від частки вартості договору про закупівлю, яку становлять роботи, виконувані субпідрядною організацією. Відповідно до технічного завдання, на об’єкті будівництва передбачено влаштування системи пожежної сигналізації (ЛК 2-01-04). Відповідно до п. 13 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень підлягає ліцензуванню. Учасником не надано в складі пропозиції ліцензію на влаштування пожежної сигналізації, також Учасником надано лист «3. Довідка про субпідрядників.pdf» в якому зазначено, що учасник не має наміру залучати субпідрядних організацій». Враховуючи вищевказане, прошу надати копію ліцензії на влаштування системи пожежної сигналізації відповідно до п. 7.3. Додатку 4, а в разі залучення субпідрядної організації для виконання робіт, що підлягають ліцензуванню, надати довідку в довільній формі з інформацією про залучення відповідної субпідрядної організації; та скановану копію чинної ліцензії або іншого документа дозвільного характеру цієї субпідрядної організації. 5. У складі пропозиції Учасник надав архів за файлами «5. Кошторисний розрахунок.zip», на який накладено КЕП, та в якому знаходяться електронні документи, що стосуються інформації про технічні характеристики. Відповідно до п 3 ч.12 п.1 розділу 3, 3)якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо, тому прошу накласти КЕП на кожен документ окремо, який знаходиться в архіві «5. Кошторисний розрахунок.zip».
Створено
09.07.2025 20:09
Надати до
10.07.2025 20:09
Договір
UA-2025-04-28-005530-a-a1
Підписаний і діє
Номер
497
7 000 000 грн.
5 833 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Номенклатура
Реконструкція будівлі комунальної центральної районної аптеки під інклюзивно-ресурсний центр Маневицької селищної ради Волинської області за адресою: вул. 100-річчя Маневич, 11, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44104446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37246416

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 09:37
-
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Додатки до договору
29.07.2025 09:36
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 349 624 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 349 624 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності