Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б» (далі – Роботи) за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. від Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-004397-a
Id Tender 7cabcb71eed64cd7b544998ac8316e55
План UA-P-2025-04-28-004899-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 12:27
Остання зміна 10.07.2025 13:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 664 477 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
116 644.77 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 12:26 до 14.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 12:26
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 12:26
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 09:00
до 21.05.2025 10:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 10:17
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 10:17
до 10.07.2025 13:28
Період уточнень
з 28.04.2025 12:26 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 12:26 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 09:00 до 21.05.2025 10:17
Період кваліфікації
з 14.05.2025 09:00 до 21.05.2025 10:17
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б» (далі – Роботи) за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 664 477 грн.
Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
11 664 477 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
116644,77
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б» (далі – Роботи) за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65020, Україна, Одеська область, Одеса, Старопортофранківська,71Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2В, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
11 629 931.89 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
-
-
-
-
28.04.2025 12:17
Тендерна документація
28.04.2025 12:16
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вовченко Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380977991662
Замовник
ЄДРПОУ
02214254
Повна назва
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
Поштовий індекс
65023
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вулиця НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 63
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 21.05.2025 10:17 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 09:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 10:17
Довідка НАЗК
21.05.2025 10:17
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
14.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додаток № 1 до тендерної документації Довідка Учасника в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування у пункті 91 відсутній договір оренди на вантажний автомобіль , у пунктах з 92 по 101 відсутня інформація щодо власності або оренди обладнання. Додаток № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Відсуня ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та/або документ, який дозволяє виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
Створено
19.05.2025 20:33
Надати до
20.05.2025 20:33
Договір
UA-2025-04-28-004397-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№1-Р
11 629 931.89 грн.
9 691 609.91 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б» (далі – Роботи) за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Номенклатура
«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б» (далі – Роботи) за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
Повна назва
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02214254

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Повна назва
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43046609

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 13:28
-
10.07.2025 13:26
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-28-000003
Дата створення проекту
28.05.2025 11:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.05.2025 12:01
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 17:07
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.05.2025 Одеса № 104 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 22.05.2025 № 003100-18/6322-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 № 104 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 3 UA-2025-04-28-004397-a 28.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.05.2025 00:00
Документи рішення
28.05.2025 12:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025 № 10, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.05.2025, Додаток 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі», Додаток 2 «Технічна специфікація», Додаток 4 «Проект договору» та Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.04.2025 о 15:42 – 15:44, Додаток 2 «Технічна специфікація» та Додаток 4 «Проект договору» до ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.05.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.04.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.05.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» (далі – ТОВ «ВБ СТРАЖ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.05.2025 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.05.2025, пояснення та документи Замовника, отримані 10.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни у Додаток 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі», Додаток 2 «Технічна специфікація», Додаток 4 «Проект договору» та Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, які 28.04.2025 о 15:42 – 15:44 розміщені та відображені в електронній системі закупівель у нових редакціях зазначених додатків до ТД, додатково до їх попередніх редакцій, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД зазначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. На підтвердження правової підстави володіння/користування обладнанням та матеріально-технічною базою надати у складі пропозиції витяг з оборотно-сальдової відомості або видаткові накладні або договір оренди/суборенди або договір на надання послуг, лізингу, користування тощо; а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» надано довідку від 12.05.2025 № 1 про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, зокрема про наявність у нього орендованого приладу електровимірювального багатофункціонального цифрового EP 180M в кількості 1 штука на підставі договору оренди обладнання від 02.01.2025 № 02/01-12, укладеного з фізичною особою-підприємцем «Шептуха Максим Миколайович». Також учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди обладнання від 02.01.2025 № 02/01-12, укладений з фізичною особою-підприємцем «Шептуха Максим Миколайович» та акт приймання-передачі обладнання в оренду від 02.01.2025. Проте у наданих у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» договорі оренди обладнання від 02.01.2025 № 02/01-12 та акті приймання-передачі обладнання в оренду від 02.01.2025 відсутня інформація про прилад електровимірювальний багатофункціональний цифровий EP 180M, який зазначений у довідці від 12.05.2025 № 1, чим не підтверджено право користування на зазначене обладнання та не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБ СТРАЖ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.05.2025 № 10), проте зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність в інформації та/або документах учасника ТОВ «ВБ СТРАЖ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначену невідповідність. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.06.2025 із зазначеного питання Замовник 10.06.2025 надав пояснення, що не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 17:07
Документи висновку
12.06.2025 17:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог Висновку Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі № UA-2025-04-28-004397-a від 12.06.2025, повідомляємо наступне: Замовником вжито заходів, спрямованих на покарання певної особи у порушеннях, зазначених у висновку органу моніторингу та на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: 1. Із уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, уповноваженою особою Світланою Вовченко проведено роз’яснювальну роботу щодо виявлених порушень, викладених у Висновку, із детальним аналізом допущених помилок. 2. У ході вказаної роботи наголошено на обов’язковому дотриманні вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Виконуючи зобов’язання органу моніторингу щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, ректор ОНМА ім. Нежданової видала наказ №73 від 16.06.2025 року (додається) щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності - оголошення догани фахівцю з публічних закупівель, уповноваженій особі Світлані Вовченко та з метою недопущення у подальшому порушень, направлення її на курси підвищення кваліфікації або навчання у іншій формі з питань публічних закупівель (сканований наказ додається ). 4. Для посилення контролю за дотриманням вимог законодавства під час проведення закупівель у подальшому, встановлено додаткові внутрішні механізми перевірки проектів рішень, що приймаються у межах процедури закупівлі (включаючи попередню перевірку змін до тендерної документації та рішень про відхилення пропозицій). Таким чином, Замовником вжито заходів, спрямованих на усунення причин та умов, що призвели до порушень, встановлених у висновку моніторингу, та забезпечення їх недопущення у подальшому. Ректор ОНМА ім. А. В. Нежданової Олена ХІЛЬ Текст відповіді доручено опублікувати уповноваженій особі Світлані Вовченко
Дата публікації
18.06.2025 11:25
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують правові підстави володіння/користування обладнанням та матеріально-технічною базою на прилад електровимірювальний багатофункціональний цифровий EP 180M, який зазначений у позиції 57 довідки від 12.05.2025 № 1. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
05.06.2025 16:13
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 16:13
-
Відповідь
Пояснення на запит
Рішеня
10.06.2025 15:05
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
пояснення
1) Стосовно першого запитання органу моніторингу Обґрунтування закупівлі (у тому числі визначено розмір очікуваної вартості закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) було визначено на підставі проекту, який пройшов державну експертизу та отримав позитивний експертний звiт № ЕК-6057/12-24 від 02 січня 2025 року, який зареєстрований на порталі ЄДЕССБ за реєстраційним номером: EX01:6660-9726-3673-5183 та погоджений Сторонами. Проект* на капітальний ремонт за закупівлею UA-2024-11-29-013206-a (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-29-013206-a) був виготовлений організацією ФОП Хворостенко Вадим Олександрович (код ЄДРПОУ 2463304597) за договором №144 від 29.11.2024 року. Закупівля була здійснена на основі протокольного рішення Уповноваженої особи - Василя Карайван № 014/1 від 29.11.2024 року (обґрунтування закупівлі опубліковано у системі prozorro та на сайті Замовника). *Вказаний проект опублікований у електронній системі prozorro. Додаткові файли проекту надамо (при спроможності системи до публікування цих файлів) при публікування відповідей на запит органу моніторингу. Ціна закупівлі розраховувалася як ціна зведеного кошторисного розрахунку експертного звіту -12 019 940,00 грн, але очікувана вартість даної закупівлі не містить: - вартості проектних робiт (у т. ч. вартості експертизи)- 185 000,00 грн; - вартості здійснення авторського надзору - 30 793,00 грн; - вартості здійснення технічного надзору- 139 670,00грн. Отже ціна закупівлі становила: 12 019 940,00 грн. -185000,00 грн. -30793,00 грн.-139670,00 грн.= 11 664 477,00 грн. Обґрунтування закупівлі опубліковано на електронній платформі prozorro при публікуванні плану закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-04-28-004899-a, вкладка «Обгрунтування та план закупівлі UA-P-2025-04-28-004899-a» Треба зазначити, що публікація через електронний майданчик, який з’єднаний з системою prozorro, усіх файлів, програмно тісно пов’язана з публікацією на офіційному сайті Замовника. Ці публікації з електронного майданчика «програмно підтягуються» на офіційний сайт Замовника (розділ «Електронні закупівлі»). Так, обґрунтування закупівлі було опубліковано на офіційному сайті Замовника за посиланням https://odma.edu.ua/pro-akademiyu/normatyvni-dokumenty/elektronni-zakupivli/. 2) Щодо другого запитання органу моніторінга У тендерній документації, зокрема в підпункті 1.2 пункту 1 Додатка 1, зазначено: «На підтвердження правової підстави володіння/користування обладнанням та матеріально-технічною базою надати у складі пропозиції витяг з оборотно-сальдової відомості або видаткові накладні або договір оренди/суборенди або договір на надання послуг, лізингу, користування тощо; а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів». Разом із тим, у зазначеному підпункті не передбачено обов’язку надання підтверджувальних документів на усе обладнання, зазначене у довідці. Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації чітко визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, наявність якого є обов’язковою, а саме: • кран (не менше однієї одиниці), • навантажувач (не менше двох одиниць), • компресор пересувний (не менше однієї одиниці), • екскаватор (не менше двох одиниць), • бульдозер (не менше однієї одиниці), • автогрейдер (не менше однієї одиниці), • коток (не менше двох одиниць), • офісне та складське або виробниче приміщення. ТОВ «ВБ СТРАЖ» надало у складі тендерної пропозиції: - довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залученні при виконанні послуг від 12.05.2025 № 1, у якій перелічено обладнання та матеріально-технічну базу, які є обов’язковими для підтвердження (п. 89-90, 92-101); - документи, що підтверджують правову підставу володіння/користування усім обладнанням та матеріально-технічною базою, що входить до обов’язкового переліку згідно з вимогами тендерної документації (договір оренди з ФОП Зубрицький Сергій Олександрович №01 від 03.01.2025р., договір про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом між ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та ТОВ "ЯГУАР" № 01-09-23-О від 01.09.2023р., договір про надання послуг будівельних механізмів (устаткування, машин) між ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та ТОВ «АКОЛ» №АК59/01092023 від 01.09.2023р., оборотно-сальдова відомість ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»). Щодо пункту 57 довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залученні при виконанні послуг, в якому зазначено електровимірювальний прилад EP 180M, зауважимо, що такий тип обладнання не входить до переліку обладнання, наявність якого є обов’язковою, визначеного тендерною документацією, а отже, не підлягає оцінюванню на предмет надання документів, що підтверджують право володіння або користування. З урахуванням наведеного, тендерна пропозиція ТОВ «ВБ СТРАЖ» відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1, в частині надання підтвердження правової підстави володіння/користування щодо обов’язкового обладнання та матеріально-технічної бази.
Рішеня
10.06.2025 16:01
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 664 477 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 09:00
Замовник:
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
Контактний телефон:
380977991662
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 664 477 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 09:00
Замовник:
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
Контактний телефон:
380977991662
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності