Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування від Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-002679-a
Id Tender d4e1e7ce695846ceb558b1ea679490a6
План UA-P-2025-04-28-002573-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 11:01
Остання зміна 28.05.2025 15:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 325 624 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 628.12 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 11:00 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 11:00
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 11:00
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00
до 19.05.2025 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 11:48
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 11:48
до 28.05.2025 15:27
Період уточнень
з 28.04.2025 11:00 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 11:00 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 19.05.2025 11:48
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 19.05.2025 11:48
Основні параметри
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 325 624 грн.
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Очікувана вартість
6 325 624 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31628,12
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
31 628.12
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67231, Україна, Одеська область, с Білка, вул. Стрекалова 68В
Дата постачання по
31.12.2025 11:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АУДИТКОНСАЛТ ЛТД"
Пропозиція:
6 208 141 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 11:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Штикова Тетяна Дмитрівна
Електронна пошта
Телефон
+380485431448
Замовник
ЄДРПОУ
44125214
Повна назва
Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради
Поштовий індекс
67200
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
смт Іванівка
Адреса
вул.Центральна,93А
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Період вимог/скарг з 19.05.2025 11:48 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 00:00 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 11:48
Довідка НАЗК
19.05.2025 11:48
Повідомлення про рішення
19.05.2025 11:45
Пропозиція, що перемогла
13.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-28-002679-a-a1
Підписаний і діє
Номер
82
6 208 141 грн.
6 208 141 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Номенклатура
«Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44125214

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АУДИТКОНСАЛТ ЛТД"
Повна назва
ТОВ "АУДИТКОНСАЛТ ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42155965

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 15:27
Повідомлення про договір
28.05.2025 15:17
Підписаний договір
28.05.2025 15:17
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-28-000006
Дата створення проекту
28.05.2025 11:23
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.05.2025 12:00
Дата завершення моніторингу
19.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.05.2025 Одеса № 104 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 22.05.2025 № 003100-18/6322-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 № 104 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2025-04-28-002679-a 28.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.05.2025 00:00
Документи рішення
28.05.2025 12:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» вимогам Додатка № 3 до тендерної документації, тоді як зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист – гарантію в довільній формі, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 3. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 28.05.2025 № 82 та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835). Слід зазначити, що абзацем 6 пункту 2 Положення № 835 визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. 4. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору підряду від 28.05.2025 № 82 та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. 5. Надайте інформацію про стан виконання договору підряду від 28.05.2025 № 82 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплат. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.06.2025 16:39
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 16:40
-
Відповідь
Відповідь на запит
«На Ваш запит від 05.06.2025, відділ освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради Одеської області надає пояснення. 1. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі експертного звіту проектно-кошторисної документації № 89/25-РБК/ЕЗ від 28.02.2025 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Інформація щодо закупівлі висвітлена на офіційному веб-сайті Іванівської селищної ради https://ivanivca-gromada.gov.ua/ - 6 477 971 гривень . 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» вимогам Додатка № 3 до тендерної документації, тоді як зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист – гарантію в довільній формі, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У своїй пропозиції ТОВ «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» надало сертифікат системи екологічного менеджменту, згідно якого орган сертифікації CERTSYSTEMS підтверджує, що система екологічного менеджменту вищезазначеної організації перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Окрім того, згідно глави ІV. РЕЗУЛЬТАТИ АУДИТА наданого Звіту про аудит до вищезазначеного сертифікату ТОВ «АУДИТКОНСАЛТ» відповідає усім вимогам системи екологічного менеджменту, а саме: - Згідно п. 4.3 Визначення сфери дії системи екологічного менеджменту у ТОВ «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» визначені межі і можливість застосування системи екологічного менеджменту та встановлено її сферу дії. Сфера дії поширюється на: 43.21 Електромонтажнi роботи; 41.10 Органiзацiя будiвництва будівель; 43.39 Iншi роботи iз завершення будівництва; 71.12 Дiяльнiсть у сферi iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчного консультування в цих сферах; 43.99 Iншi спецiалiзованi будiвельнi роботи, н.в.i.у.; 41.20 Будiвництво житлових i нежитлових будівель; 43.29 Iншi будiвельно-монтажнi роботи; 71.11 Дiяльнiсть у сферi архiтектури; 42.99 Будiвництво iнших споруд, н.в.i.у.; 43.22 Монтаж водопровiдних мереж, систем опалення та кондицiонування, 43.91 Покрiвельнi роботи. - Згідно п. 5.1 Лідерство і зобов’язання ТОВ «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» надані підтвердження що: - вище керівництво прийняло на себе відповідальність за результативність СЕМ; - розроблена Екологічна політика, встановлені Екологічні цілі на 2025 р.; - керівництво організації вважає охорону навколишнього середовища обов’язковою складовою частиною бізнес-процесів підприємства. - Згідно 5.2.1 Політика ТОВ «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» надало розроблену та затверджену Екологічну політику, відповідно до якої Політика відповідає призначеності середовищу підприємства; характеру, масштабу та впливам на довкілля; спрямована на максимальне задоволення потреб та очікувань замовників, підтримання високого рівня кваліфікації персоналу. Також вона містить зобов'язання щодо постійного поліпшування результативності СМ, зобов’язання щодо застосовних правових вимог. - Згідно п. 7.1.Ресурси ТОВ «АУДИТКОНСАЛТ ЛТД» забезпечується усіма ресурсами для розробки, впровадження, підтримки та постійного поліпшування системи екологічного менеджменту. Значну увагу підприємство приділяє переоснащенню новим сучасним виробничим обладнанням, охороні довкілля. - Згідно п. 7.5 Задокументована інформація у ТОВ "АУДИТКОНСАЛТ ЛТД" розроблена задокументована нформація, яку потрібує стандарт ISO 14001:2015, в ході проведення аудиту були надані: - П-4.3 Положення щодо сфери застосування СЕМ затв. 13.01.2025; - Пр-6.1 Управління ризиками затв. 13.01.2025; - Пр-6.1.2 Ідентифікація екологічних аспектів затв. 13.01.2025; - Пр-6.1.3 Аналізування вимог замовників, законодавчих та обов’язкових для дотримання вимог затв. 13.01.2025; - Пр-7.5 Розробка та оформлення документованої інформації затв. 13.01.2025; - Пр-8.1 Порядок поводження з відходами затв. 13.01.2025; - Пр-8.2 Готовність до аварійних ситуацій та реагування на них затв. 13.01.2025; - Пр-9.1.1 Моніторинг та управління процесами затв. 13.01.2025; - Пр-9.2 Внутрішній аудит затв. 13.01.2025; - Пр-9.3 Аналізування системи менеджменту затв. 13.01.2025; - Пр-10.2-01 Управління невідповідностями затв. 13.01.2025; - Пр-10.2-02 Коригування та коригувальні дії затв. 13.01.2025; - Пр-10.3 Постійне поліпшування затв. 13.01.2025 - Політика СЕМ затв. 13.01.2025; - Цілі СЕМ затв. 13.01.2025. Документація охоплює усі види діяльності, які впливають на процеси забезпечення якості, безпечності, охорони навколишнього середовища. Таким чином, Замовник повністю підтверджує відповідність вимогам тендерної пропозиції, щодо обов’язкового застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт. 3. Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договор підряду від 28.05.2025 № 82 та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі pdf та у машино зчитному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835). Таким чином, замовником було розміщено в ЕСЗ договор про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, у машиночитному форматі (до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word). 4. Керуючись Договором № 82 від 28.05 2025 року, пунктом 16.10. «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. В підпункті 4 продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У цьому випадку Сторони погоджуються, що продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань відбувається на підставі письмового звернення Сторони Договору із зазначенням підстав, обґрунтування продовження строку дії даного Договору та/або строку виконання зобов’язана щодо надання Послуг, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Споживача» Необхідність внесення змін до укладеного Договору виникла після його підписання. При наданні Договору № 82 від 28.05.2025 року в органи Казначейства, для реєстрації бюджетних зобов'язань, нам було відмовлено по причині невідповідності між сумою укладеного Договору та сумою коштів фактичного фінансування. Так як рішенням Іванівської селищної ради Одеської області № 1147-VIII від 24 січня 2025 року, було виділено фінансування в сумі 4 316 494 грн, на часткове здійснення виконання цих робіт, з можливістю продовження фінансування в подальшому. Виходячи з вищевикладеного, нами, за згодою сторін, було укладено додаткову угоду № 1 на продовження строку виконання робіт до 01 березня 2026 року. Після укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання були зареєстровані в органах Казначейства. 5. На даний час розпочато роботи по об'єкту : «Капітальний ремонт підвального приміщення під споруду найпростішого укриття в Більчанському ліцеї ім. О. Одарія Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Стрекалова, 68 В, село Білка, Березівський район, Одеська область». Коригування. Оплата по Договору № 82 від 28.05.2025 року, станом на 10.06.2025 року, не здійснювалась. На підтвердження пояснення надаємо документи на 10 аркушах.»
Рішеня
11.06.2025 13:28
Замовник
Документи повідомлення
11.06.2025 13:29
-
11.06.2025 13:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 325 624 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради
Контактний телефон:
+380485431448
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 325 624 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради
Контактний телефон:
+380485431448
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності