Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-002107-a
Id Tender 8d5b6061ad734cdcba229f94e1167c0c
План UA-P-2025-04-27-000891-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.04.2025 10:35
Остання зміна 14.05.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 120 662 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 603.31 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 10:32 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 10:32
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 10:32
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00
до 06.05.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 14:38
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 14:38
до 14.05.2025 14:51
Період уточнень
з 28.04.2025 10:32 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 10:32 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00 до 06.05.2025 14:38
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00 до 06.05.2025 14:38
Основні параметри
Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 120 662 грн.
Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
8 120 662 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40603,31
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62463, Україна, Харківська область, місто Південне, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ЧОРНОБИЛЯ,73
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 30 банківських днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
Пропозиція:
7 937 092.54 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 10:35
Оголошення про проведення закупівлі
28.04.2025 10:32
Критерії прийнятності
28.04.2025 10:32
Критерії прийнятності
28.04.2025 10:32
Проект договору
28.04.2025 10:32
documentType.tender.billOfQuantity
28.04.2025 10:32
documentType.tender.billOfQuantity
28.04.2025 10:32
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Скрильник
Електронна пошта
Телефон
+380577466349
Замовник
ЄДРПОУ
03189541
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Поштовий індекс
62463
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харківський р-н місто Південне
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ЧОРНОБИЛЯ будинок 73
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Період вимог/скарг з 06.05.2025 14:38 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 00:00 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 14:38
Довідка НАЗК
06.05.2025 14:38
Повідомлення про рішення
06.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-28-002107-a-c1
Підписаний і діє
Номер
55-2025
7 937 092.54 грн.
6 614 243.78 грн.
З ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73
Номенклатура
Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03189541

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
Повна назва
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44991989

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.05.2025 14:51
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000041
Дата створення проекту
02.06.2025 13:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 20:16
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 21:21
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 № 186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. ? Начальник Станіслав КОСІНОВ ?Додаток ?до наказу Північно-східного офісу ?Держаудитслужби ?від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-04-28-002107-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель????? Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 20:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: порядок здійснення закупівлі, визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби від 22.04.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідльністю "ОПТСТРОЙ+" (далі — ТОВ "ОПТСТРОЙ+"), протокол розкриття тендерної пропозиції від 06.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2025, Договір від 14.05.2025 № 55-2025 (далі — Договір), пояснення Замовника від 04.06.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 14.05.2025 оприлюднено Договір з додатками у форматі PDF, серед яких відсутні документи з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товарів в електроній системі закупівель та договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Отже, Замовником не оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка містить країну походження товарів у форматі PDF, та договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, у тому числі інформацію, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим недотримано пункт 10 частини першої статті 10 Закону. На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, наступного змісту: «Замовником вимоги пункту 10 частині першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону були виконані в повному обсязі, але у зв’язку з проблемами в роботі майданчику Zakupivli pro (а саме проведення технічних робіт та усунення помилок) виникла технічна помилка в роботі при завантаження документів. При поданні договору та додатків до нього в Державну Казначейську Службу України було подано усі додатки, в тому числі і інформацію про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі. Наразі дана технічна помилка виправлена в повному обсязі усі додатки завантажені та висвітлені на майданчику Prozorro (Інформація про ціни додається)». Однак, пояснення не спростовує факту недотримання вимог законодавства, оскільки Замовником не оприлюднено Договір з додатками та Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка містить країну походження товарів, саме, у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання порядоку здійснення закупівлі, визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі) та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 21:21
Документи висновку
12.06.2025 21:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт другого поверху головного корпусу літ. А-2 Комунальної установи Комарівський психоневрологічний інтернат за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 73», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 8 120 662,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-28-002107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очіку-ваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частині першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 20:33
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 20:34
-
Відповідь
Надання роз'яснень по запиту
По першому питанню, доповідаємо, що 24.03.2025 між КУ КПІ Товариством з обмеженою відповідальністю «ГС-ГРУП» був укладений договір про розробку кошторисної документації з проходженням експертизи. Так, згідно зі зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва, який складений за поточними цінами було визначено очікувану вартість предмета закупівлі (Договір додається). По другому питанню надаємо посилання на власну сторінку веб-сайту https://kukpi.org.ua/, де оприлюднено обґрунтування щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. По третьому питанню роз’яснюємо, що Замовником вимоги пункту 10 частині першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону були виконані в повному обсязі, але у зв’язку з проблемами в роботі майданчику Zakupivli pro (а саме проведення технічних робіт та усунення помилок) виникла технічна помилка в роботі при завантаження документів. При поданні договору та додатків до нього в Державну Казначейську Службу України було подано усі додатки, в тому числі і інформацію про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі. Наразі дана технічна помилка виправлена в повному обсязі усі додатки завантажені та висвітлені на майданчику Prozorro (Інформація про ціни додається).
Рішеня
04.06.2025 10:17
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 120 662 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
+380577466349
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 120 662 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КОМАРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
+380577466349
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності