Показати схожі тендери

Закупівля Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (саджанці дерев) від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-28-000905-a
Id Tender 54a38d9df70240ceb7d2f6ed65dbd88d
План UA-P-2025-04-11-014162-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.04.2025 09:37
Остання зміна 10.06.2025 09:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 026 113.14 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 130.57 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 09:36 до 06.05.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2025 09:36
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2025 09:36
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 11:38
до 04.06.2025 09:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 11:36
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 09:50
-
Період уточнень
з 28.04.2025 09:36 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.04.2025 09:36 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 11:38 до 04.06.2025 09:50
Період кваліфікації
з 07.05.2025 11:38 до 04.06.2025 09:50
Основні параметри
Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (саджанці дерев)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 026 113.14 грн.
Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (саджанці дерев)
Назва предмета закупівлі
Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (саджанці дерев)
Очікувана вартість
1 026 113.14 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5130,57
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2025 11:15
Закінчення аукціону
07.05.2025 11:38
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 17 (штуки)
Липа європейська Палліда
Опис предмета закупівлі
Липа європейська Палліда
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, в межах Дніпровського району м. Києва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 95 (штуки)
Платан іспанський
Опис предмета закупівлі
Платан іспанський
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, в межах Дніпровського району м. Києва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 9 (штуки)
Магнолія Альба Суперба
Опис предмета закупівлі
Магнолія Альба Суперба
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, в межах Дніпровського району м. Києва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 40 (сорока) календарних днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі закупівлі за бюджетні кошти – після надходження замовлених коштів на рахунок підприємства з урахуванням черговості, передбаченої абзацом другим підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (із змінами і доповненнями).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КРИВЕНДА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
860 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СТРАТІЙ РУСЛАН ДМИТРОВИЧ
Пропозиція:
869 772 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2025 11:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 09:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабюк Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380936909603
Сайт:
http://www.kpuzn-dnipro.com/
Замовник
ЄДРПОУ
03359813
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Поштовий індекс
02125
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, проспект Визволителів, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (саджанці дерев)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 11:36 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 11:38 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником.
Документи кваліфікації
13.05.2025 11:36
Довідка НАЗК
13.05.2025 11:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі пропозиції надав довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № 21 від 05.05.2025), в якій не зазначив стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях). Крім того, Учасник в складі пропозиції надав ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (-ИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (-ІВ) (Вих. № 19 від 05.05.2025), в якій вказав дату аналогічного договору 29.09.2024, що не відповідає даті наданого договору - 29.08.2024. 2. Посилання на вимогу: підпункт 1.1. пункту 1 Переліку вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого Учасник на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку в довільній формі про наявність в штаті фахівців та працівників необхідної кваліфікації зі списком працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, їх спеціалізації і досвіду; у разі залучення найманих працівників, надати копію(-ї) діючого(-их) договору(-ів). Обов'язково зазначити: ПІБ, займану посаду, стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі про наявність в штаті фахівців та працівників необхідної кваліфікації зі списком працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, їх спеціалізації і досвіду; у разі залучення найманих працівників, надати копію(-ї) діючого(-их) договору(-ів). Обов'язково зазначити: ПІБ, займану посаду, стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях). Крім того, надати лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, в якому буде виправлено дату договору (місяць) відповідно до дати договору, який був наданий учасником у складі пропозиції.
Створено
09.05.2025 14:15
Надати до
10.05.2025 14:15
Період вимог/скарг з 04.06.2025 09:50 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 09:47 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Документи кваліфікації
04.06.2025 09:51
Довідка НАЗК
04.06.2025 09:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 09:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі пропозиції не надав документ/документи, який/які підтверджує/підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме в частині кількості фахівців та працівників необхідної кваліфікації. 2. Посилання на вимогу: підпункт 1.1. пункту 1 Переліку вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого Учасник на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку в довільній формі про наявність в штаті фахівців та працівників необхідної кваліфікації зі списком працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, їх спеціалізації і досвіду; у разі залучення найманих працівників, надати копію(-ї) діючого(-их) договору(-ів). Обов'язково зазначити: ПІБ, займану посаду, стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі про наявність в штаті фахівців та працівників необхідної кваліфікації зі списком працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, їх спеціалізації і досвіду; у разі залучення найманих працівників, надати копію(-ї) діючого(-их) договору(-ів). Обов'язково зазначити: ПІБ, займану посаду, стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях).
Створено
03.06.2025 09:17
Надати до
04.06.2025 09:17
Угоди
UA-2025-04-28-000905-a-b2
Очікує підписання
860 000 грн.
860 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
17 (штуки)
Липа європейська Палліда
Номенклатура
Липа європейська Палліда
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
95 (штуки)
Платан іспанський
Номенклатура
Платан іспанський
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
Магнолія Альба Суперба
Номенклатура
Магнолія Альба Суперба
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359813

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КРИВЕНДА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП КРИВЕНДА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3179200797

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 026 113.14 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Контактний телефон:
380936909603
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 026 113.14 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Контактний телефон:
380936909603
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності