Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-011202-a
Id Tender 3b0f94a36e094a72a3cf1fb01e2411e1
План UA-P-2025-04-25-013255-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.04.2025 17:32
Остання зміна 01.07.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
84 497 143 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
844 971.43 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 17:29 до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 17:29
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 17:29
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 00:00
до 11.06.2025 17:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 17:57
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 17:57
-
Період уточнень
з 25.04.2025 17:29 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 17:29 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 00:00 до 11.06.2025 17:57
Період кваліфікації
з 14.05.2025 00:00 до 11.06.2025 17:57
Основні параметри
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
84 497 143 грн.
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
84 497 143 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
844971,43
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
422 485
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Пропозиція:
83 568 887.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 14:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина МАЛЕТА
Електронна пошта
Телефон
+380312614190
Замовник
ЄДРПОУ
36541721
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
пл. Поштова, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 17:57 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 00:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.06.2025 17:57
Повідомлення про рішення
19.05.2025 09:53
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом завантажених документів Учасником, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
19.05.2025 09:53
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
84 497 143 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
84 497 143 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності