Показати схожі тендери

Закупівля Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини» від Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-011179-a
Id Tender 187f5ab85fa24fd8bcfef27baa9d3b1d
План UA-P-2025-04-25-010502-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 17:27
Остання зміна 13.05.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
140 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
701.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 17:24 до 03.05.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 17:24
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 17:24
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.05.2025 06:00
до 06.05.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 16:17
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 16:17
до 13.05.2025 11:33
Період уточнень
з 25.04.2025 17:24 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 17:24 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.05.2025 06:00 до 06.05.2025 16:17
Період кваліфікації
з 03.05.2025 06:00 до 06.05.2025 16:17
Основні параметри
Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Строк поставки товарів: протягом 7 календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, але не пізніше 10.12.2025 року включно. Кількість товарів: 50 штук (50 рулонів). Мова: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою (допускається без перекладу зазначення найменування виробника товару, а також бланк Учасника) та надаються у 1-му примірнику. Усі документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника (в разі її використання у своїй діяльності) або центром (бюро тощо) перекладів або засвідчується нотаріально. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками нерезидентами можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центу (бюро тощо). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
140 300 грн.
Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Назва предмета закупівлі
Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Примітки
Строк поставки товарів: протягом 7 календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, але не пізніше 10.12.2025 року включно. Кількість товарів: 50 штук (50 рулонів). Мова: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою (допускається без перекладу зазначення найменування виробника товару, а також бланк Учасника) та надаються у 1-му примірнику. Усі документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника (в разі її використання у своїй діяльності) або центром (бюро тощо) перекладів або засвідчується нотаріально. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками нерезидентами можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центу (бюро тощо). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Очікувана вартість
140 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
701,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Код ДК 021:2015
22510000-8 - Офсетні пластини
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03039, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Голосіївський, 3
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після фактичної доставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на доставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично доставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Документи лота
-
28.04.2025 12:19
-
-
28.04.2025 12:19
-
-
-
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА ЮА"
Пропозиція:
135 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 12:20
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
28.04.2025 12:19
-
28.04.2025 12:19
-
-
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
25.04.2025 17:24
-
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Гайдарова
Електронна пошта
Телефон
+380674457220
Замовник
ЄДРПОУ
05417058
Повна назва
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Поштовий індекс
03039
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Голосіївський проспект, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Період вимог/скарг з 06.05.2025 16:17 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.05.2025 06:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 16:17
Довідка НАЗК
06.05.2025 16:17
Повідомлення про рішення
03.05.2025 06:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У зв’язку тим, що під час розгляду тендерної пропозиції (далі - ТП) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА ЮА" (далі – Учасник), виявлені невідповідності в інформації та в документах, що подані Учасником у складі своєї ТП, та подання яких вимагалось Тендерною документацією (далі – ТД), яка була затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 21-Т від 28.04.2025, та відповідно до пункту 43 Особливостей, пунктів 4, 5 розділу 6 ТД, вимагаємо усунути невідповідності в інформації та в документах поданих у складі Вашої ТП. Перелік невідповідностей та посилання на вимоги ТД, щодо яких виявлено невідповідності. 1. Учасником у складі ТП не надано інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Згідно з абзацам восьмим підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї ...», пунктом 5 Розділу 2 «Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД, Замовником вимагалася «Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”». 2. Учасником у складі ТП не надано довідка в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду», в якій зазначається інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: якості поставленого товару; розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку поставки товару; розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів. Згідно з абзацам восьмим підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї ...», пунктом 8 Розділу 2 «Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД, Замовником вимагалася «Довідка в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду», в якій зазначається інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: якості поставленого товару; розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку поставки товару; розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів». Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей через електронну систему закупівель: 1. Надати інформацію/документ «Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 2. Надати інформацію/документи «Довідка в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду», в якій зазначається інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: якості поставленого товару; розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку поставки товару; розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів.
Створено
05.05.2025 15:55
Надати до
06.05.2025 15:55
Договір
UA-2025-04-25-011179-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 0225В
135 000 грн.
112 500 грн.
З ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
19.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Номенклатура
Майстер-плівка, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 22510000-8 «Офсетні пластини»
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Повна назва
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05417058

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА ЮА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45246138

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.05.2025 11:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 300 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 06:00
Замовник:
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Контактний телефон:
+380674457220
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 300 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 06:00
Замовник:
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Контактний телефон:
+380674457220
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності