Показати схожі тендери

Закупівля Спеціалізований вантажний сідловий тягач (код за ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби) від КП "Горянин" Гірської сільської ради".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-25-011173-a
Id Tender e15ad7b73f66450ea1ae21df791242d8
План UA-P-2025-04-24-015653-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2025 19:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Спеціалізований вантажний сідловий тягач (код за ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-013821-a. У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який наразі продовжено з 05:30 16 листопада 2023 року на 90 діб, а саме до 14 лютого 2024 року, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.11.2023 № 734/2023, затвердженим Законом України від 08.11.2023 р. № 3429-IX (набрав чинності 10.11.2023) «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Пунктом 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2022 № 922 «Про публічні закупівлі», внесеним змінами до Закону, які набрали чинності 10.09.2022, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» Кабінетом Міністрів України постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яка набрала чинності 19.10.2022, затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пп.6 положень пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: “6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;” Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей, Замовником було проведено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю Спеціалізований вантажний сідловий тягач (код за ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби). Проте, зазначені відкриті торги було автоматично відмінено електронною системою закупівель на підставі підпункту 2 пункту 51 Особливостей у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-013821-a). Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що при застосування вказаного підпункту предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕР ТРАНС" надав в установленому порядку пакет документів, при цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізнятються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, здійснено закупівлю по Спеціалізований вантажний сідловий тягач (код за ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби) без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-013821-a/print/report/html сформований електронною системою закупівель Prozorro.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціалізований вантажний сідловий тягач
Код ДК 021:2015
34138000-3 - Автотягачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
02.05.2025 00:00
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Мельник
Електронна пошта
Телефон
+380956130024
Замовник
ЄДРПОУ
33678185
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Поштовий індекс
08324
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
вул. Центральна, 5
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-25-011173-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№2104
750 000 грн.
625 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Спеціалізований вантажний сідловий тягач
Номенклатура
Спеціалізований вантажний сідловий тягач
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 2 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33678185

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕР ТРАНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕР ТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40408348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Замовник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Контактний телефон:
+380956130024
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Контактний телефон:
+380956130024
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності