Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з юридичного консультування, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015 від Міністерство юстиції України.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-25-011065-a
Id Tender fa90ec2f15fd4721aa15e74cd2403698
План UA-P-2025-04-15-016074-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2025 17:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
571 004 USD (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Послуги з юридичного консультування, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015
послуги
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Мін’юст відповідно до підпункту 61 пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228, залучає національних та іноземних консультантів (радників), інших суб’єктів господарювання для надання юридичних, консультаційних послуг, пов’язаних з проведенням аналізу проектів міжнародних договорів України, контрактів та інших угод, які укладаються Україною з іноземними суб’єктами, та для опрацювання переговорних позицій України під час їх укладення, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зазначає наступне. Згідно з пунктом 3 витягу з протоколу Кабінету Міністрів України від 03.04.2025 № 37 на Мінекономіки, Мін’юст та Мінфін покладено завдання щодо невідкладної підготовки та подання в установленому порядку на розгляду Уряду проєкту рішення Уряду щодо виділення Мінекономіки та Мін’юсту коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних з наданням консультаційних послуг для підготовки проекту Угоди щодо створення Інвестиційного фонду відбудови (далі – Угода). Відповідно до пункту 4 витягу з протоколу Кабінету Міністрів України від 08.04.2025 № 39 на засіданні Кабінету Міністрів України прийнято розпорядження Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету» від 08.04.2025 № 316-р (далі – Розпорядження КМУ № 316-р). Пункт 1 Розпорядження КМУ № 316-р регламентує Міністерству фінансів виділити Мін’юсту видатки у загальному розмірі 54 005 000,00 грн на безповоротній основі за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету на здійснення заходів, пов’язаних із наданням консультаційних послуг для підготовки проекту Угоди. Згідно із пунктом 2 Розпорядження КМУ № 316-р Мін’юст має невідкладно забезпечити до 15.04.2025 залучення консультантів провідних міжнародних юридичних компаній (радників) до підготовки переговорних позицій України щодо укладення Угоди. Станом на сьогодні існує нагальна потреба у закупівлі юридичних консультаційних послуг національних та іноземних консультантів (радників), інших суб’єктів господарювання на 2025 рік з метою захисту національних інтересів України та формування позиції України з урахуванням специфіки законодавства Сполучених Штатів Америки та України під час підготовки узгодженої позиції України щодо процесу перемовин з Американською Стороною для укладення Угоди (далі – закупівля послуг з юридичного консультування), з огляду на специфіку Угоди, характеру, предмету, складності та ризиків, які постають перед державою Україна в цілому та перед Міністерством зокрема, особливо під час збройної агресії РФ, для забезпечення дотримання та захисту національних інтересів України, максимального й ефективного аналізу Угоди, оцінювання ризиків та попередження всіх можливих негативних наслідків у зв’язку з її укладенням. Враховуючи вищезазначене, у зв’язку з чутливістю та політичною важливістю належної участі України у перемовинах з американською стороною під час укладення Угоди, необхідне залучення міжнародної юридичної компанії (радника), яка має попередній досвід співпраці з Україною, необхідний ступінь кредиту довіри, а також досвід роботи в юрисдикції США, зокрема із законодавством штату Делавер (застосовне право до Угоди). Керуючись цим міркуванням, Мін’юст з урахуванням одного із принципів здійснення публічних закупівель згідно із пунктом 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», добросовісної конкуренції серед учасників, провів аналітику та забезпечив пошук міжнародних юридичних компаній (радників) із значним досвідом роботи з Україною, рейтингованих у міжнародних рейтингах юридичних фірм, зокрема, «Legal 500» та «Chambers & Partners», на наявність у них досвіду у релевантних практиках та направив їм пропозицію взяти участь у закупівлі послуг з юридичного консультування, а саме: - «White & Case LLP»; - «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, LLP»; - «Foley Hoag LLP»; - «Hogan Lovells US LLP»; - «Ernst & Young LLC»; - «K&L Gates LLP»; - «Squire Patton Boggs (US) LLP»; - «Holland & Knight LLP». Інформація про результати такої перевірки наведена у таблиці нижче. Найменування Legal-500 Chambers and Partners Примітки «White & Case LLP» International trade and national security (CFIUS) – Tier 1 Customs, export controls and economic sanctions – Tier 2 Energy transactions: oil and gas – Tier 2 Trade remedies and trade policy – Tier 1 International arbitration – Tier 1 Mining & Minerals – Tier 1 International Trade: Export Controls & Economic Sanctions – Band 4 International Trade: Trade Remedies & Trade Policy – Band 2 Public International Law – Band 4 Mining & Metals – Band 1 Компанія є загальновизнаною міжнародною юридичною фірмою, яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною. Наразі Компанія співпрацює з Міністерством фінансів України, також мала проєкти з українськими компаніями. «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, LLP» International arbitration – Tier 3 - Компанія є загальновизнаною міжнародною юридичною фірмою, яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною. У Мін’юсту є успішний досвід співпраці у справах у закордонних юрисдикційних органах. Зокрема, у листопаді 2024 році Компанія успішно захистила інтереси України у справі Boyko v. Ukraine (за результатами розгляду справи арбітражний трибунал відмовив у задоволенні позову в повному обсязі). Також Компанія успішно представила інтереси Ощадбанку проти РФ. Наразі Компанія представляє інтереси України у справах ABH Holdings S.A. v. Ukraine та Shareholders of PJSC «Motor Sich» Wang Jing, Li Fengju, Ren Jinglin and others v. Ukraine. «Foley Hoag LLP» - Public International Law – Band 1 Компанія є загальновизнаною міжнародною юридичною фірмою, яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною. Наразі Компанія представляє інтереси України у справах «CTF Holdings S.A.» проти України та «Sinohydro Corporation Limited» v. Ukravtodor. «Hogan Lovells US LLP» International trade and national security (CFIUS) – Tier 2 Customs, export controls and economic sanctions – Tier 2 Trade remedies and trade policy – Tier 1 Government relations – Tier 1 Environment: regulatory – Tier 2 International arbitration – Tier 2 International Trade: Export Controls & Economic Sanctions – Band 1 International Trade: Trade Remedies & Trade Policy – Band 1 Government Relations: Federal – Band 2 Компанія є загальновизнаною міжнародною юридичною фірмою яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною. Наразі Компанія представляє інтереси України у справі «Misen» v Ukraine. Також Компанія представляє інтереси Приватбанку у Високому суді Лондона в спорі проти Коломойського та Боголюбова. «Ernst & Young LLC» - - Компанія має широку експертизу щодо фінансових, податкових питань, а також значний досвід роботи на ринку України. Однак, Компанії заборонено здійснювати юридичну практику в США, у зв’язку з чим подальше залучення Компанії неможливе. «K&L Gates LLP» Environment: transactional – Tier 4 Government relations – Tier 1 Environment: regulatory – Tier 4 International arbitration – Tier 5 Government Relations: Federal – Band 2 Компанія є загальновизнаною міжнародною юридичною фірмою, яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною та українськими компаніями. «Squire Patton Boggs (US) LLP» International arbitration – Tier 4 Government relations – Tier 1 Environment: regulatory – Tier 4 Public International Law – Band 5 Government Relations: Federal – Band 3 Компанія є загальновизнаною міжнародною юридичною фірмою, яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною. Наразі Компанія представляє інтереси НАК «Нафтогаз» у справі про визнання і виконання арбітражного рішення проти РФ. «Holland & Knight LLP» Energy transactions: oil and gas – Tier 3 Government Relations: Federal – Band 2 Компанія є американською юридичною фірмою, яка має досвід у релевантних практиках в юрисдикції США, а також досвід роботи з Україною. Наразі Компанія представляє інтереси України у справах ВАТ «Татнєфть» проти України. та Олег Жуковський проти Національного Банку. Обидві справи розглядаються в судах США. За результатами розгляду пропозиції Мін’юсту такі міжнародні юридичні компанії (радники) відмовились взяти участь у закупівлі послуг з юридичного консультування: - «Ernst & Young LLC» (відмовились у зв’язку із забороною здійснювати юридичну практику в США цією компанією); - «K&L Gates LLP» (відмовились у зв’язку зі значною політизованістю даного питання); - «Squire Patton Boggs (US) LLP» (відмовились у зв’язку зі значною політизованістю даного питання); - «Holland & Knight LLP» (відмовились у зв’язку зі значною політизованістю даного питання). На запит Мін’юсту міжнародними юридичними компаніями (радниками) «White & Case LLP», «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, LLP», «Foley Hoag LLP», «Hogan Lovells US LLP», які погодились взяти участь у закупівлі послуг з юридичного консультування, було підтверджено в електронних листах відсутність конфлікту інтересів. Враховуючи викладене, до зазначених міжнародних юридичних компаній (радників) Мін’юстом було направлено запити про надання цінової пропозиції вартості на 2025 рік послуг з юридичного консультування у сфері забезпечення захисту національних інтересів України та формування позиції України з урахуванням специфіки законодавства Сполучених Штатів Америки та України під час підготовки узгодженої позиції України щодо процесу перемовин з Американською Стороною для укладення Угоди. Міжнародними юридичними компаніями (радниками) було надано Мін’юсту такі цінові пропозиції на 2025 рік: - «White & Case LLP» - 985 600,00 дол. США; - «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, LLP» - 3 443 700,00 дол. США; - «Foley Hoag LLP» - 336 500,00 дол. США (у ціновій пропозиції визначено вартість послуг, надання яких є необхідним на першому етапі, із зазначенням, що вартість послуг, які будуть необхідними на наступних етапах наразі не вбачається за можливе оцінити, а відтак загальну вартість усіх необхідних послуг згідно із ціновою пропозицією визначити неможливо); - «Hogan Lovells US LLP» - 571 004,00 дол. США. Враховуючи вищезазначене, міжнародна юридична компанія (радник) «Hogan Lovells US LLP» запропонувала чітко визначену ціну у розмірі 571 004,00 доларів США, яка покриває всі етапи очікуваних послуг, і є найнижчою ціновою пропозицією. З урахуванням визначеного у пункті 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо одного із принципів здійснення публічних закупівель, максимальної економії, ефективності та пропорційності, пропонується укладення договору про закупівлю послуг з юридичного консультування для забезпечення захисту національних інтересів України та формування позиції України з урахуванням специфіки законодавства Сполучених Штатів Америки та України під час підготовки узгодженої позиції України щодо процесу перемовин з Американською Стороною для укладення Угоди щодо створення Інвестиційного фонду відбудови з міжнародною юридичною компанією (радником) «Hogan Lovells US LLP», як такою, що надала найнижчу цінову пропозицію вартості її послуг з юридичного консультування на 2025 рік. Згідно з наданим міжнародною юридичною компанією (радником) «Hogan Lovells US LLP» розрахунком, вартість послуг з юридичного консультування у 2025 році складає 571 004,00 дол. США, що в гривневому еквіваленті складає 25 695 180,00 грн (відповідно до показника обмінного курсу гривні до долара США (в середньому за період) згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік»: 1 дол. США=45,0 грн). Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) (далі – Указ № 64) термін дії воєнного стану продовжено з 05 години 30 хвилин 08.02.2025 строком на 90 діб. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, відповідно до пункту 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості здійснення публічних закупівель). Підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, визначено, що придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У зв’язку з тим, що відповідно до пункту 2 Розпорядження КМУ № 316-р Мін’юст має невідкладно забезпечити до 15.04.2025 залучення консультантів провідних міжнародних юридичних компаній до підготовки переговорних позицій України щодо укладення Угоди щодо створення Інвестиційного фонду відбудови, а також враховуючи те, що перший раунд перемовин, до якого має бути залучений міжнародна юридична компанія (радник) – відбудеться 11.04.2025 – існують об’єктивні обставини, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу у розумінні підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель та підтверджуються документально Розпорядженням КМУ № 316-р. Згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель, запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, наразі існує нагальна потреба у закупівлі послуг з юридичного консультування міжнародної юридичної компанії (радника) за предметом закупівлі: послуги з юридичного консультування, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015, у відповідності до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі в межах наявного фінансування за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету, передбачених на закупівлю послуг з юридичного консультування за вказаним предметом закупівлі становить 25 695 180,00 гривень. У зв’язку з цим, наразі існує нагальна потреба у закупівлі послуг з юридичного консультування у 2025 році для забезпечення захисту національних інтересів України та формування позиції України з урахуванням специфіки законодавства Сполучених Штатів Америки та України під час підготовки узгодженої позиції України щодо процесу перемовин з Американською Стороною для укладення Угоди щодо створення Інвестиційного фонду відбудови, та у підписанні договору з міжнародною юридичною компанією (радником) «Hogan Lovells US LLP» на суму 571 004,00 дол. США.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з юридичного консультування
Код ДК 021:2015
79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Сполучені Штати Америки, місто Вашингтон, округ Колумбія
Дата постачання з
10.04.2025 00:00
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Документи закупівлі
25.04.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Пітулько
Електронна пошта
Телефон
+380442711742
Замовник
ЄДРПОУ
00015622
Повна назва
Міністерство юстиції України
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Архітектора Городецького, 13
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-25-011065-a-c1
Підписаний і діє
Номер
12-1
571 004 USD
571 004 USD
Без ПДВ
Підписано
15.04.2025
Строк дії договору з
15.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з юридичного консультування
Номенклатура
Послуги з юридичного консультування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
USD
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міністерство юстиції України
Повна назва
Міністерство юстиції України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00015622

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
міжнародна юридична фірма "Hogan Lovells US LLP"
Повна назва
міжнародна юридична фірма "Hogan Lovells US LLP"
Місцезнаходження
Сполучені Штати Америки
Реєстр
US-DOS
Код ЄДРПОУ
04-2150535

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 004 USD
Замовник:
Міністерство юстиції України
Контактний телефон:
+380442711742
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 004 USD
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Міністерство юстиції України
Контактний телефон:
+380442711742
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності