Закупівля Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ".
Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1 передбаченій у Додатку 8 до тендерної документації.
1.2. Акт наданих послуг або інший документ, що підтверджують виконання договору, подаються згідно кожного поданого договору
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1 передбаченій у Додатку 8 до тендерної документації.
1.2. Акт наданих послуг або інший документ, що підтверджують виконання договору, подаються згідно кожного поданого договору
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Поштовий індекс
61201
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Клочківська, будинок 366
Кваліфікація
Лот № 1
Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 17:01
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1 передбаченій у Додатку 8 до тендерної документації.
1.2. Акт наданих послуг або інший документ, що підтверджують виконання договору, подаються згідно кожного поданого договору
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Тендер:
UA-2025-04-25-011045-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-04-25-011045-a.a1
Дата:
29.04.2025 15:02
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" (надалі - Замовник) були оголошені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-25-011045-a) за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-25-011045-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої скаржника - викладені в наступному.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовник передбачив у додатку 3 до тендерної документації вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, зокрема:
Додаток 3
до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмету закупівлі
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Технічне завдання
№ Найменування відходів згідно національного переліку Опис відходів Одиниця виміру Кількість
1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції використані медичні вироби кг 19 000
2 18 01 09 Лікарські препарати інші таблетки кг 0,98
3 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи ртутьвміщувальні лампи шт 100
Пункт 18 статті 1 ЗУ «Про управління відходами» дає визначення поняттю «медичні відходи» як «відходи, що утворюються внаслідок здійснення діяльності з медичного обслуговування або ветеринарної практики, здійснення експертиз та досліджень у сфері охорони здоров’я, ветеринарної медицини, у тому числі наукових або дослідницьких робіт».
Спеціальний нормативний документ Наказ МОЗ України № 1827 від 31.10.2024 (далі – Наказ), який вступив в силу 01.04.2025 року та прийшов на заміну Наказу МОЗ України № 325 від 08.06.2015 визначає наступні вимоги:
1. Ці Державні санітарні норми та правила встановлюють загальні вимоги до управління медичними відходами закладами охорони здоров’я, фізичними особами — підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, державними спеціалізованими установами, що здійснюють судово-експертну діяльність, неурядовими організаціями, які здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню хвороб, зумовлених ВІЛ, суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями.
3. У цих Державних санітарних нормах та правилах терміни вживаються в таких значеннях:
медичні відходи — відходи, пов’язані з доглядом за новонародженими, діагностикою, лікуванням чи профілактикою захворювань у людей (далі — відходи) (підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102);
Законодавець чітко розмежував «медичні відходи», як категорію відходів, а Наказ МОЗ України № 1827 від 31.10.2024 визначає, що медичними відходами є ті, що визначені кодами підгрупи 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102.
Наказ МОЗ України № 1827 від 31.10.2024 встановлює загальні та окремі державні санітарні норми та правила управління медичними відходами за відповідними кодами відходів відповідно до Національного переліку відходів.
В межах підгрупи 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 визначено наступні види відходів:
Національний перелік відходів не включає до підгрупи 18 01 – вид відходів Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Відходи, визначені кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, що зазначені у пункті 3 таблиці додатку 3 до тендерної документації, належать до підгрупи 20 01 відходів, відповідно до іншого виду відходів, який передбачений Національним переліком відходів.
Враховуючи, що Замовник є закладом охорони здоров’я, на його діяльність розповсюджуються норми Закону України «Про управління відходами» та спеціальні норми галузевого документу – Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024.
Виходячи із зазначеною у пункті 1 Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024, Скаржник теж зобов’язаний окрім Закону, керуватися зазначеними вимогами, адже він є суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, який має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який отримав ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями.
Скаржник має ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, наказ про видачу ліцензії Міндовкілля № 716 від 20.06.2024.
Посилання на наказ: https://mepr.gov.ua/nakaz-mindovkillya-716-vid-20-06-2024/
Відповідно до додатку до наказу Міндовкілля № 716 від 20.06.2024, ми як потенційний учасник маємо право на управління відходами за кодом 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, що належать до категорії медичних відходів та є предметом закупівлі (пункт 1 таблиці додатку 3 до тендерної документації).
Також ми як потенційний учасник маємо дозволи на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 та № 8417/24 за кодами та видами відходів 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції та 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08, що відноситься до медичних відходів та є предметом закупівлі (пункти 1, 2 таблиці додатку 3 до тендерної документації).
Посилання на реєстр дозволів: https://my.eco.gov.ua/eco/registry
Також Скаржник отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, шляхом видачі наказу № 1024 від 24.10.2017 (пункт 25 Додатку №2): Посилання на наказ (відкрите джерело): https://old.dsbt.gov.ua/uk/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-1024-vid-24102017-pro-pryynyattyarishennya-shchodo-zalyshennya-0
Потенційний учасник дотримується вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024 та відповідає встановленим в них вимогам, про що свідчить наявність у Скаржника усіх передбачених законодавством дозвільних документів.
Включення Замовником до технічного завдання, яким передбачене управління медичними відходами виду відходів «20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи», порушує вимоги Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024.
Також зазначена вимога значно звужує конкуренцію, тому що не всі учасники мають одночасно дозвільні документи: ліцензію на управління медичними відходами та дозвіл на оброблення відходів за кодами підгрупи 18 01 Національного переліку відходів, та кодом 20 01 21*.
Зазначену інформацію, як доказ, можна перевірити в ліцензійному реєстрі суб’єктів господарювання шляхом вибірки за відповідними кодами відходів.
Також з метою управління відходами за кодом 20 01 21* Національного переліку відходів суб’єкт господарювання повинен мати відповідну ліцензію та спеціалізовану матеріально-технічну базу, зокрема демеркуризатор. Технічний та технологічний процес управління небезпечними відходами за кодом 20 01 21* Національного переліку відходів кардинально відрізняється від способу управління небезпечними медичними відходами, зокрема, до відходів за таким кодом не застосовується операція видалення, зокрема D10 – спалювання на суші. Єдино можливим законодавчо варіантом оброблення відходів, визначеним кодом 20 01 21* є операції з відновлення, на відміну від медичних відходів, визначених підгрупою 18 01 Національного переліку відходів, до яких застосовується операція з видалення шляхом високотемпературного спалювання.
Включення Замовником виду відходів 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи до технічного завдання додатку 3 до тендерної документації порушує право Скаржника на його конкуренту участь у даній закупівлі, адже Скаржник має усі дозвільні документи на право управління саме медичними відходами, визначеними Замовником у пунктах 1, 2 таблиці додатку 3.
Зазначена вимога Замовником порушує:
- вимоги Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024.
- право на добросовісну конкуренцію (пункт частина 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
- право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (пункт 4 частина 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
- замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. (частина 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
- відповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства, як наслідок порушення порядку проведення процедури закупівлі.
Щодо економічної доцільності включення у медичні відходи: відходів «Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи»:
Замовник зобов’язаний у публічних закупівлях дотримуватися принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності (частина 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Проаналізувавши закупівлі у відкритих даних системи https://prozorro.gov.ua/uk Скаржник дійшов до наступного висновку:
Ціна на послугу управління медичними відходами в Україні становить за 1 кг від 26 до 31 грн. Середня – 28,5 грн/кг.
Ціна на послугу управління медичними відходами в Україні з включенням до медичних відходів коду 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи становить за 1 кг від 36 до 41 грн. Середня – 38,5 грн/кг.
Така значна градація ціни на послуги управління небезпечним медичними відходами відбувається через недотримання Замовниками вимог Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024, а саме включення до медичних відходів з іншої групи за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, як наслідок звужується конкуренція, або в багатьох випадках вона взагалі відсутня.
До прикладу закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-27-002862-a.
Різницю в економії орієнтовно 11 % бюджетних коштів для Замовника ми вважаємо значною.
Ми, як потенційний учасник можемо конкурувати на ринку та запропонувати ціну на послугу управління медичними відходами навіть нижче середньої. Більше того, у закупівлі виключно послуг з управління медичними відходами (у тому числі небезпечних) конкуренція серед учасників значна, це прямо впливає на формування ціни, вона в деяких закупівля досягала навіть за 24 грн/кг. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-10-001249-a).
Просимо Вас взяти до уваги також і економічний фактор закупівель, адже дискримінаційне обмеження кола потенційних учасників призведе до завищення ціни на зазначену послугу.
Скаржник не заперечує, якщо Замовник проведе закупівлю на послугу управління не медичних відходів кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи шляхом відокремлення в окремий лот оголошеної закупівлі, або проведе окремо закупівлю, що наддасть змогу скаржнику прийняти участь вже в оголошеній закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1) Прийняти скаргу до розгляду.
2) Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ", внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-25-011045-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ", внести зміни до умов
тендерної документації по закупівлі за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з
радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з
утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів), ідентифікатор закупівлі UA2025-04-25-011045-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Автор:
37797799, ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
04201, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛЯРНА, будинок 20, офіс 218
Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Звернення:
За тендером : Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Тема:
Забезпечення економії коштів
Зміст:
Шановний замовник!
Ви у пункті 4.1 розділу 4 тендерної документації визначили назву предмет закупівлі Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
У таблиці додатку 3 ви визначили коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 09 Лікарські препарати; 16 12 37 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Код 18 01 03 не відповідає коду визначеному у Національному переліку відходів, код повинен визначатися 18 01 03*, як небезпечний.
Найменування коду 18 01 09 не відповідає найменуванню визначеному у Національному переліку відходів.
Код 16 12 37 не відповідає коду визначеному у Національному переліку відходів, код повинен визначатися 16 12 37*, як небезпечний.
Щодо переліку відходів:
Відповідно пункту 18 статті 1 до ЗУ «Про управління відходами» виділяє медичні відходи як - відходи, що утворюються внаслідок здійснення діяльності з медичного обслуговування або ветеринарної практики, здійснення експертиз та досліджень у сфері охорони здоров’я, ветеринарної медицини, у тому числі наукових або дослідницьких робіт;
Спеціальний нормативний документ Наказ МОЗ України №1827 від 31.10.2024, який вступив в силу 01.04.2025 року (передбачений вами додатком 3 до тендерної документації), визначає наступні вимоги:
1. Ці Державні санітарні норми та правила встановлюють загальні вимоги до управління медичними відходами закладами охорони здоров’я, фізичними особами — підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, державними спеціалізованими установами, що здійснюють судово-експертну діяльність, неурядовими організаціями, які здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню хвороб, зумовлених ВІЛ, суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями.
медичні відходи — відходи, пов’язані з доглядом за новонародженими, діагностикою, лікуванням чи профілактикою захворювань у людей (далі — відходи) (підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102).
Тобто медичні відходи – це відходи виключно підгрупи 18 01 Національного переліку відходів.
Законодавець чітко розмежував медичні відходи, як категорію.
Визначений вами код 16 12 37* відходів не відноситься до медичних відходів за підгрупою 18 01 Національного переліку відходів.
Наказ не передбачає порядок управління відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів.
Також Вам до відома для управління небезпечними відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів суб’єкт повинна мати відповідну ліцензію та матеріальну технічну базу. Технічний та технологічний процес управління небезпечними відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів значно різниця, наприклад не застосовується операція D10 – спалювання на суші, на відміну від небезпечних відходів підгрупа 18 01 Національного переліку відходів.
Ви, як Замовник- заклад охорони здоров’я та ми, як потенційний учасник прямо зобов’язані дотримуватися вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024.
Потенційний учасник дотримується вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024, та має ліцензією на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та має саме дозвіл на оброблення з переліком небезпечних відходів за підгрупою 18 01 відповідно до Національного переліку відходів., яка включає коди відходів 18 01 03* та 18 01 09.
Включення вами до технічного завдання небезпечних відходів за кодом 16 12 37* порушує вимоги Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024.
Також зазначена вимога значно звужує конкуренцію, тому що не всі учасник мають ліцензію управління медичними відходами з кодом підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, та кодом 16 12 37*.
Питання, щодо отримання потенційнім учасник довільних документів на право управління небезпечних відходів за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів не може бути єдиною підставою та правом участі у зазначеній закупівлі, адже учасник має у дозвільних документах право на управління саме медичними відходами підгрупа 18 01 Національного переліку відходів.
Зазначена вимога Замовником порушує:
- вимоги Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024.
- конкуренцію (частина 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
- невідповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства.
Щодо економічної доцільності включення у медичні відходи: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Замовник повинен у публічних закупівлях дотримуватися принципу максимальної економія, ефективність та пропорційність (частина 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Проаналізувавши закупівлі у відкритих даних системі https://prozorro.gov.ua/uk потенційний учасник дійшов до наступного висновку:
Ціна на послугу управління медичними відходами по України становить за 1 кг – від 26-31 грн. Середня - 28,5.
Ціна на послугу управління медичними відходами по України з включеним переліком відходів: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи становить 1 кг – від 36-41 грн. Середня - 38,5.
Така значна градація ціни на послуги управління небезпечним медичними відходами відбувається з недотримання Замовниками вимог Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024, а саме включення до медичних відходів: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, як наслідок звужується конкуренція, або в багатьох випадках вона взагалі відсутня.
Різниця в економії орієнтовно 11% бюджетних коштів для Замовника, ми вважаємо значною.
Ми, як потенційний учасник можемо конкурувати на ринку та запропонувати ціну на послугу управління медичними відходами навіть нижче середньої. Більш того, у закупівлі виключно послуг з управління медичними відходами конкуренція серед учасників значна, це прямо впливає на формування ціни, вона в деяких закупівля досягала навіть за 24 грн/1кг .
В свою чергу просимо Замовника уважно проаналізувати зазначене, та забезпечити конкуренцію у оголошеній закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документації. Ми не заперечуємо, якщо відходи: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи будуть в окремому лоті даної закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
28.04.2025 11:10
Шановний Учаснику!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Крім того, вважаємо за необхідне повідомити про таке.
Пунктом 15 Особливостей передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; (п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Мінекономіки своїм наказом «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 врегулював питання визначення предмета закупівлі. Цей порядок передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно класифікації за Єдиним закупівельним словником з урахуванням показника цифр, що передбачені цим порядком.
Послуги — будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації (п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Порядок визначення предмета закупівлі встановлює, що предмет закупівлі товарів та послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015).
Предметом закупівлі є послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів, який визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
На підставі викладеного, Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог законодавства.
Замовником сформовано предмет закупівлі без поділу на лоти, оскільки ділити на лоти є не доцільним для Замовника. Крім того, Закон не зобов’язує, а залишає за замовником торгів право ділити або ні предмет закупівлі на частини.
Для взяття участі у оголошеній закупівлі учасники можуть скористатися правом залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата оприлюднення відповіді:
30.04.2025 20:33
Звернення:
За тендером : Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Тема:
Щодо дозвільних документів провадження господарської діяльності у сфері управління відходами, визначених чинним законодавством
Зміст:
Шановний Замовник, добрий день. Звертаємо Вашу увагу, на те, що згідно п. 8 Порядку класифікації відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р. «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів», відходи по кодам без позначення символом “*” ідентифікують відходи, що не є небезпечними. Тому, ліцензія на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, не може містити коди відходів, що не є небезпечними (тобто безпечними).
Так, згідно ст. 42 перелік відходів, що не є небезпечними, тобто відходи по коду 18 01 09 (п.1), зазначається тільки в дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів.
Проте, в умовах воєнного стану, який діє на підставі Указу президента України №64/2022 року від 24.02.2022 року, зі змінами, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, задля можливості здійснювати господарську діяльність, суб’єкти господарювання можуть здійснювати операції з оброблення відходів на підставі декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів. Декларація не містить переліку видів відходів, тобто розповсюджується на всі найменування груп, підгруп, видів відходів згідно Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р.
Також згідно п. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, зі змінами, учасник має право залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців.
Тому, на приведення тендерної документації до вимог законодавства, просимо внести зміни в п. 2 Додаток 3 та в п. 19 Додатку 6 тендерної документації та викласти п. 2 Додаток 3 та в п. 19 Додатку 6 в такій редакції: «Документ, що підтверджує право на господарську діяльність, у учасника та /або субпідрядник (у разі залучення), а саме ліцензію або наказ про видачу ліцензії, або витяг з ліцензійного реєстру на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів».
Дата оприлюднення звернення:
28.04.2025 11:24
Дякую за звернення, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата оприлюднення відповіді:
28.04.2025 23:27
Звернення:
За тендером : Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)
Тема:
Щодо визначення кодів відходів у відповідності до Національного класифікатора відходів
Зміст:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що вичерпний перелік відходів міститься в Національному переліку відходів, визначеному в Додатку 4 Порядку класифікації відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р. «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1102-2023-%D0%BF#Text .
Проте, Вами в Додатку 3 до тендерної документації визначені коди, які відсутні в Національному переліку відходів.
Так, код відходів п. 1: 18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції має у сфоєму формулюванні містити «*», тобто 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Код п. 2: 18 01 09 Лікарські препарати, згідно Національного класифікатора відходів називається: 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08.
Код п. 3: 16 12 37 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, також має містити «*», тобто 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Тому, задля приведення тендерної документації до вимог законодавства, просимо внести зміни в Додаток 3 тендерної документації та зазначити коди, згідно Національного переліку відходів для відходів, які є предметом закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
28.04.2025 11:24
Дякую за звернення, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата оприлюднення відповіді:
28.04.2025 23:27
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
710 000
грн.
Період подання пропозицій
до
03.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"