Показати схожі тендери

Закупівля Електромонтажні роботи (заміна електропроводки, автоматично-пускової арматури, демонтаж-монтаж світильників на енергозберігаючі) у Ліцеї №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи) від Ліцей № 7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-010971-a
Id Tender 6f792e3fc4f7462bbec07ab5c548b019
План UA-P-2025-04-25-008026-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.04.2025 16:55
Остання зміна 03.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
314 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 140 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 16:50 до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 16:50
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 16:50
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:21
до 28.05.2025 12:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 15:57
до 03.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.05.2025 12:03
-
Період уточнень
з 25.04.2025 16:50 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 16:50 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:21 до 28.05.2025 12:03
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:21 до 28.05.2025 12:03
Основні параметри
Електромонтажні роботи (заміна електропроводки, автоматично-пускової арматури, демонтаж-монтаж світильників на енергозберігаючі) у Ліцеї №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
314 000 грн.
Електромонтажні роботи (заміна електропроводки, автоматично-пускової арматури, демонтаж-монтаж світильників на енергозберігаючі) у Ліцеї №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Назва предмета закупівлі
Електромонтажні роботи (заміна електропроводки, автоматично-пускової арматури, демонтаж-монтаж світильників на енергозберігаючі) у Ліцеї №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
314 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3140,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 12:58
Закінчення аукціону
05.05.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електромонтажні роботи (заміна електропроводки, автоматично-пускової арматури, демонтаж-монтаж світильників на енергозберігаючі) у Ліцеї №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Перемоги, 79
Дата постачання по
10.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ДАР'ЯНА
Пропозиція:
287 192 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОВАЛЬ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
313 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 12:58
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Куліш
Електронна пошта
Телефон
+380974309743
Замовник
ЄДРПОУ
22059005
Повна назва
Ліцей № 7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Перемоги, буд. 79
Кваліфікація
Лот № 1 Електромонтажні роботи (заміна електропроводки, автоматично-пускової арматури, демонтаж-монтаж світильників на енергозберігаючі) у Ліцеї №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Період вимог/скарг з 08.05.2025 15:57 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 13:21 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 15:57
Довідка НАЗК
08.05.2025 15:57
Повідомлення про рішення
05.05.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП ДАР'ЯНА: 1) перелік виявлених невідповідностей : Учасник ПП ДАР'ЯНА надав у складі тендерної пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних (файл додтаток 3 перс дані.pdf), в якому не повністю зазначено адресу реєстрації Щербініна Ігора Валентиновича - «адреса реєстрації: провулок 1 Бердичівський, будинок 3, квартира 7». Оскільки адреса реєстрації не містить назви населеного пункту, даний Лист-згода на обробку персональних даних не задовольняє вимоги пункту 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та не відповідає формі Листа-згоди на обробку персональних даних визначеній в додатку 3 тендерної документації до закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пунктів 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації., Додаток 3 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - лист - згоду на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію (вказати адресу реєстрації повністю) . Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
07.05.2025 13:14
Надати до
08.05.2025 13:14
Період вимог/скарг з 17.05.2025 10:28 по 23.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 13:48 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
17.05.2025 10:28
Повідомлення про рішення
16.05.2025 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:15 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 10:28 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:16
Довідка НАЗК
20.05.2025 15:15
Повідомлення про рішення
17.05.2025 10:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП КОВАЛЬ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ: 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ФОП КОВАЛЬ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції Довідку щодо наявності кваліфікації (Довідка кваліфікація.pdff), в якому зазначено інформацію про працівників штатний/найманий працівник, що суперечить одне-одному. Отже учасником не конкретизовано тип трудових відносин з працівниками, що не задовольняє вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. - Учасник ФОП КОВАЛЬ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ надав у складі пропозиції Проект договору про закупівлю що міститься у додатку 1 цієї документації, однак без Додатку № 3 до проекту договору, чим не дотримано вимог пункту 3.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пунктів 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, вимоги пункту 3.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додаток 1 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформацію про: ПІБ, освіту (або кваліфікацію) кожного працівника. - Проект договору про закупівлю міститься у додатку 1 цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний проект договору). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
19.05.2025 13:45
Надати до
20.05.2025 13:45
Період вимог/скарг з 28.05.2025 12:03 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 11:54 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
28.05.2025 12:03
Повідомлення про рішення
28.05.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
314 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського
Контактний телефон:
+380974309743
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
314 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського
Контактний телефон:
+380974309743
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності