Показати схожі тендери

Закупівля Електроагрегат дизельний 100 кВт від Військова частина А1688.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-010161-a
Id Tender cbb0e9c39f0d41a1b9fd62b031999b28
План UA-P-2025-01-17-014022-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 15:47
Остання зміна 06.06.2025 21:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 15:46 до 03.05.2025 15:46
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 15:46
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 15:46
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:34
до 12.05.2025 11:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 15:42
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 11:52
до 06.06.2025 21:31
Період уточнень
з 25.04.2025 15:46 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 15:46 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:34 до 12.05.2025 11:52
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:34 до 12.05.2025 11:52
Основні параметри
Електроагрегат дизельний 100 кВт
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
Електроагрегат дизельний 100 кВт
Назва предмета закупівлі
Електроагрегат дизельний 100 кВт
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 13:59
Закінчення аукціону
05.05.2025 14:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електроагрегат дизельний 100 кВт
Код ДК 021:2015
31120000-3 - Генератори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКА ЛАРИСА СТЕПАНІВНА
Пропозиція:
1 049 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС
Пропозиція:
1 038 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТАР УКРАЇНА"
Пропозиція:
861 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
868 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 13:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Кісліцин
Електронна пошта
Телефон
+380962583114
Замовник
ЄДРПОУ
26614219
Повна назва
Військова частина А1688
Поштовий індекс
54030
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
вул. 1 Екіпажна, 4-б
Кваліфікація
Лот № 1 Електроагрегат дизельний 100 кВт
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:42 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 14:34 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 особливостей
Документи кваліфікації
07.05.2025 15:42
Повідомлення про рішення
05.05.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.05.2025 14:58 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 15:42 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 особливостей
Документи кваліфікації
09.05.2025 14:58
Повідомлення про рішення
07.05.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.05.2025 11:52 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 14:58 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 11:52
Довідка НАЗК
12.05.2025 11:51
Повідомлення про рішення
09.05.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-25-010161-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27
1 038 000 грн.
1 038 000 грн.
З ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Електроагрегат дизельний 100 кВт
Номенклатура
Електроагрегат дизельний 100 кВт
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1688
Повна назва
Військова частина А1688
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26614219

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС
Повна назва
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44866277

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 21:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000011
Дата створення проекту
03.06.2025 12:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 12:48
Дата публікації висновку про результати
24.06.2025 17:20
Дата завершення усунення порушень
09.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2025 № 61-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 03.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.06.2025 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-04-25-010161-a 25.04.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 12:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; надання відповіді на звернення щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель військової частини А1688 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою (протокол від 25.04.2025 № 132/38/19) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСТАР УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ЕСТАР УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТО КОМПЛЕКТ» (далі - ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» (далі - ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС»); звернення щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації та відповідь на нього; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 22.05.2025 № 8203-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 № 132/38/24 (далі – протокол від 07.05.2025 № 132/38/24), від 09.05.2025 № 132/38/25 (далі – протокол від 09.05.2025 № 132/38/25), від 12.05.2025 № 132/38/27 (далі – протокол від 12.05.2025 № 132/38/27); надання відповіді на звернення щодо усунення порушення; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару за державні кошти від 05.06.2025 № 27 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Разом з цим, Замовник на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей в пункті 5 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку № 6 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання документів, які підтверджують відсутність підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2024 № 237, яка на дату проведення процедури закупівлі втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Участь у процедурі закупівлі взяли три учасники, а саме: ТОВ «ЕСТАР УКРАЇНА», ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» та ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС». Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у технічних вимогах цієї документації (Додатку № 2)». Відповідно до вимог додатку № 2 тендерної документації при поданні тендерної пропозиції учасники мають заповнити розділ «Технічні характеристики товару запропонованого учасником» таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі Електроагрегат дизельний 100 кВт». Згідно з протоколом від 07.05.2025 № 132/38/24 Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕСТАР УКРАЇНА» та відхилив її на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі. Після розгляду тендерної пропозиції наступного учасника ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» Замовник також відхилив її на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі та в протоколі від 09.05.2025 № 132/38/25 зазначив, що ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» «в порівняльній таблиці Додатку №2 Тендерної документації зазначив технічні характеристики товару, які відрізняться від фактичних». Так, аналізом тендерної пропозиції ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» встановлено, що деякі технічні характеристики запропонованого ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» дизельного генератора «GIL165-V-LS-Gucbir» відрізняються від тих, що вимагались Замовником згідно додатку № 2 тендерної документації. Зокрема, максимальна потужність, кВа -165, максимальна потужність кВт – 132, номінальна потужність кВа – 150, номінальна потужність, кВт - 120, що вище, ніж вимагалось Замовником в додатку № 2 тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції третього учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» Замовник прийняв рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, про що зазначив в протоколі від 12.05.2025 № 132/38/27. Разом з тим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Зокрема, у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» у файлі «Порівняльна таблиця_0001.pdf» надав порівняльну таблицю «Технiчнi вимоги до предмета закупiвлi Електроагрегат дизельний 100 кВт» з технічними характеристиками запропонованої моделі електрогенератора «Дизель-генератор DE-l5OBDS на шассi», які співпадають з вимогами до технічних характеристик Замовника. Водночас, після визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» у файлі «Технічний опис.pdf» архівного файлу «Документи переможця.rar» надав технічні характеристики запропонованої дизельної електростанції DAREX-ENERGY модель DE-150BDS, деякі з яких відрізняються від тих, що вимагались Замовником згідно додатку № 2 тендерної документації, та зазначені учасником в порівняльній таблиці. Зокрема, номінальна потужність кВА – 135, номінальна потужність кВт – 108, що вище, ніж вимагалось Замовником в додатку № 2 тендерної документації. Отже, технічні характеристики дизельної електростанції DAREX-ENERGY модель DE-150BDS, запропонованої ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», не відповідають фактичним вимогам до технічних характеристик, встановлених Замовником до предмету закупівлі, як і технічні характеристики дизельного генератора «GIL165-V-LS-Gucbir», запропонованого ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», тендерна пропозиція якого була відхилена. Проте, за наявності однакових підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме, в частині невідповідності технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника щодо технічних характеристик предмета закупівлі, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», визнав його переможцем процедури закупівлі та 05.06.2025 уклав Договір про закупівлю. Відповідно до підпункту 4 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципом рівного ставлення до учасників. Відповідно до частини шостої статті 11 Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Отже, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», які мають невідповідності технічним вимогам до предмета закупівлі в додатку № 2 тендерної документації, Замовник порушив вимоги підпункту 4 частини першої статті 5 Закону, частини шостої статті 11 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлене порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» встановлені порушення підпункту 4 частини першої статті 5, частини шостої статті 11 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, надання відповіді на звернення щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару за державні кошти від 05.06.2025 № 27, укладеним з ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.06.2025 00:00
Дата публікації
24.06.2025 17:20
Документи висновку
24.06.2025 17:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо інформацію про усунення порушень.
Дата публікації
01.07.2025 13:26
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.07.2025 09:59
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
02.07.2025 10:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31120000-3: Генератори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-010161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.06.2025 09:29
Орган перевірки
10.06.2025 00:00
Документи повідомлення
04.06.2025 09:29
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31120000-3: Генератори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-010161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог додатку № 2 тендерної документації при поданні тендерної пропозиції учасники мають заповнити рядок «Технічні характеристики товару запропонованого учасником» таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі Електроагрегат дизельний 100 кВт». Учасник ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» у файлі «Порівняльна таблиця_0001.pdf» надав порівняльну таблицю «Технiчнi вимоги до предмета закупiвлi Електроагрегат дизельний 100 кВт», в якій зазначив технічні характеристики запропонованої моделі електрогенератора «Дизель-генератор DE-l5OBDS на шассi». Після визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» у файлі «Технічний опис.pdf» архівного файлу «Документи переможця.rar» надав технічні характеристики запропонованої дизельної електростанції DAREX-ENERGY модель DE-150BDS. При цьому, деякі технічні характеристики дизельної електростанції DE-150BDS відрізняються від тих, що зазначені учасником в порівняльній таблиці тендерної пропозиції, та вимагались Замовником згідно додатку № 2 тендерної документації. Зокрема, номінальна потужність кВА – 135, номінальна потужність кВт – 108, що вище, ніж вимагалось Замовником в додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку з вище зазначеним прошу пояснити: 1. Яким чином запропонована ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» дизельна електростанція DAREX-ENERGY модель DE-150BDS відповідає вимогам додатку № 2 тендерної документації, зокрема, щодо показників номінальної потужності? 2. Чому Замовником не скасоване рішення про визначення ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» переможцем даної процедури закупівлі за наявності вищезазначених невідповідностей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 10:48
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 10:48
-
Відповідь
Відповідь на звернення від 04.06.2025
Направляємо на Вашу адресу інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішеня
06.06.2025 15:16
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення на запит від 06.06.2025
Надсилаємо на Вашу адресу лист пояснення на запит від 06.06.2025 згідно додатку "Лист пояснення до запиту від 06.06.2025"
Рішеня
09.06.2025 13:51
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31120000-3: Генератори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-010161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до частини шостої статті 11 Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 № 132/38/25 уповноваженою особою з питань закупівель військової частини А1688 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» як таку, що не відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі. При цьому, в протоколі Замовник зазначив, що учасник ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» «в порівняльній таблиці Додатку №2 Тендерної документації зазначив технічні характеристики товару, які відрізняться від фактичних». Учасник ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», тендерна пропозиція якого розглянута Замовником наступною, у файлі «Порівняльна таблиця_0001.pdf» надав порівняльну таблицю «Технiчнi вимоги до предмета закупiвлi Електроагрегат дизельний 100 кВт», в якій зазначив технічні характеристики запропонованої моделі електрогенератора «Дизель-генератор DE-l5OBDS на шассi», що відповідають фактичним. Разом з цим, після визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» у файлі «Технічний опис.pdf» архівного файлу «Документи переможця.rar» надав технічні характеристики запропонованої дизельної електростанції DAREX-ENERGY модель DE-150BDS, деякі з яких відрізняються від тих, що вимагались Замовником згідно додатку № 2 тендерної документації, та зазначені учасником в порівняльній таблиці. У зв’язку з вище зазначеним, прошу пояснити, чому за наявності однакових підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме, в частині невідповідності технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника щодо технічних характеристик предмета закупівлі, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.06.2025 15:36
Орган перевірки
25.06.2025 00:00
Документи повідомлення
19.06.2025 15:36
-
Відповідь
Направляємо на Вашу адресу інформацію пояснення до запиту від 19.06.2025
Пояснення до запиту від 19.06.2024 щодо обгрунтування позиції замовника з поставленогопитання, згідно додатку.
Рішеня
24.06.2025 09:35
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Повідомлення про результати усунення недоліків
Даним зверненням повідомляємо Вас, про виконання усунення недолікв (Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-25-010161-a). На виконання вимог Вашого рішення недоліки усунені шляхом розірвання договору, про що укладено спільну додаткову угоду між замовником та постачальником. У зв'зку з тим, що в системі сертифікації ключів Збройних Сил України виникла проблема, відсутня можливість прикрипити файли про прийняття рішення та додаткову угоду. Після відновлення роботи системи сертифікації ключів ЗС України буде прикріплено файли.
Висновку
01.07.2025 14:13
Замовник
Запит
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Військовою частиною А1478 (далі - Замовник) 01.07.2025 в електронному полі «Звернення за роз’ясненням щодо висновку» електронної системи закупівель розміщена інформація, яка за змістом не є зверненням за роз’ясненням щодо висновку, а є інформацією про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-17-013680-a. Керуючись частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області повідомляє, що вказана Замовником інформація не передбачає надання роз’яснень з боку органу державного фінансового контролю.
Висновку
02.07.2025 09:58
Орган перевірки
Документи повідомлення
02.07.2025 09:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 15:46
Замовник:
Військова частина А1688
Контактний телефон:
+380962583114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 15:46
Замовник:
Військова частина А1688
Контактний телефон:
+380962583114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності