Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з нанесення дорожньої горизонтальної розмітки на вулицях м. Дрогобич та м. Стебник Львівської області від Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-010055-a
Id Tender d38f4eb377c048f3b0aba2231cbc8336
План UA-P-2025-04-25-011536-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.04.2025 15:43
Остання зміна 24.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 935 389 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 676.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 15:42 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 15:42
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 15:42
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:38
до 18.06.2025 09:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 13:24
до 24.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.06.2025 09:47
-
Період уточнень
з 25.04.2025 15:42 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 15:42 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:38 до 18.06.2025 09:47
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:38 до 18.06.2025 09:47
Основні параметри
Послуги з нанесення дорожньої горизонтальної розмітки на вулицях м. Дрогобич та м. Стебник Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 935 389 грн.
Послуги з нанесення дорожньої горизонтальної розмітки на вулицях м. Дрогобич та м. Стебник Львівської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з нанесення дорожньої горизонтальної розмітки на вулицях м. Дрогобич та м. Стебник Львівської області
Примітки
Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
2 935 389 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14676,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 14:09
Закінчення аукціону
05.05.2025 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з нанесення дорожньої горизонтальної розмітки на вулицях м. Дрогобич та м. Стебник Львівської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич і місто Стебник, на вулицях міста Дрогобич і міста Стебник
Дата постачання по
21.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються при наявності бюджетного фінансування за фактом надання Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання обсягів нанесеної розмітки, Актів прийняття виконаних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. У випадку залучення Замовником інженера з технічного нагляду, оплата Послуг здійснюється після підписання Актів приймання обсягів нанесеної розмітки, Актів прийняття виконаних робіт (форма № КБ-2в) інженером з технічного нагляду.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Крок
Пропозиція:
1 405 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БПГ"
Пропозиція:
1 404 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
1 404 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 14:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослав Купич
Електронна пошта
Телефон
+380324433570
Замовник
ЄДРПОУ
05447349
Повна назва
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Дрогобич
Адреса
вул. Трускавецька, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з нанесення дорожньої горизонтальної розмітки на вулицях м. Дрогобич та м. Стебник Львівської області
Період вимог/скарг з 23.05.2025 13:24 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 14:38 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 13:24
Довідка НАЗК
23.05.2025 13:24
Повідомлення про рішення
12.05.2025 14:53
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що. є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 10 робочих днів, а саме до 26.05.2025 р.. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 14:51
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 29.05.2025 16:15 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 16:06 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 16:15
Повідомлення про рішення
29.05.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 03.06.2025 14:46 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 16:15 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.06.2025 14:46
Повідомлення про рішення
29.05.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Згідно п.п 3 пункту 4 Додатка №1 до тендерної документації учасник не надав документального підтвердження інформації а саме: - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або договір на складання кошторисної документації і оригіналом чи завіреної належним чином копії ліцензії комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або договір на складання кошторисної документації і оригіналом чи завіреної належним чином копії ліцензії комплексу АВК-5 або аналогічного програмного забезпечення .
Створено
02.06.2025 13:54
Надати до
03.06.2025 13:54
Період вимог/скарг з 05.06.2025 12:04 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 14:46 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:04
Довідка НАЗК
05.06.2025 12:04
Повідомлення про рішення
03.06.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.06.2025 09:47 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 09:43 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
18.06.2025 09:47
Повідомлення про рішення
18.06.2025 09:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 935 389 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380324433570
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 935 389 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380324433570
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності