Показати схожі тендери

Закупівля Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51, d 77 (ДК 021:2015: 44480000-8 Протипожежне обладнання різне) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-009683-a
Id Tender b191d6bfd0a44f4181dacc945565ab04
План UA-P-2025-04-25-003699-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.04.2025 15:28
Остання зміна 29.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 15:28 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 15:28
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 15:28
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00
до 23.05.2025 14:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 17:03
до 29.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.05.2025 14:18
-
Період уточнень
з 25.04.2025 15:28 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 15:28 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00 до 23.05.2025 14:18
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00 до 23.05.2025 14:18
Основні параметри
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51, d 77 (ДК 021:2015: 44480000-8 Протипожежне обладнання різне)
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 23 січня 2025 року №7 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів та об'єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів оперативно-рятувальної служби у Іллінецькій міській об'єднаній територіальній громаді на 2021-2025 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. При формуванні ціни учасник зобов'язаний враховувати вимоги постанови КМУ від 02 березня 2022 року №178 "Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану" Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Харченка Д.М. №47-72-01-221/47-72 від 23.04.2025 року
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
150 000 грн.
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51, d 77
Назва предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51, d 77
Примітки
Мова тендерної пропозиції - українська.
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 33 (штуки)
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51
Опис предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51
Код ДК 021:2015
44482100-3 - Пожежні шланги
Кількість
33
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 12 (штуки)
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 77
Опис предмета закупівлі
Рукав пожежний напірний (клас 3) d 77
Код ДК 021:2015
44482100-3 - Пожежні шланги
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. ПДВ: 0 (нуль) гривень (застосована вимога постанови КМУ від 02 березня 2022 року №178)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 193 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару:Вінницька область Вінницький район м. Іллінці вул. Польова, 2 Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику — 28 листопада 2025.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЕКСПРЕС БІТ
Пропозиція:
149 760 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
25.04.2025 15:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Бондаренко
Електронна пошта
Телефон
+380432326475
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Рукав пожежний напірний (клас 3) d 51, d 77
Період вимог/скарг з 09.05.2025 17:03 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 17:04
Довідка НАЗК
09.05.2025 17:03
Повідомлення про рішення
03.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Паспорт 51мм.pdf» та «Паспорт 77мм.pdf», з порушенням вимог тендерної документації Замовника (не відповідає вимогам Додатку 1.1 до Тендерної документації Замовника, а саме: в графі «Дата вінвантаження» вказано 07.2023 року, що суперечить технічним вимогам до предмету закупівлі, згідно яких рік виготовлення має бути не раніше 2024 року); 2) Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Гарантійний лист виробника», з порушенням вимог тендерної документації Замовника (не відповідає вимогам Додатку 1.1 до Тендерної документації Замовника, а саме: відсутня назва предмету закупівлі; інформація надана з невідповідностями вимог, зазначеними в додатку). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання Копії паспорту на виріб від виробника - Додаток 1.1 до Тендерної документації Замовника; - щодо надання Гарантійного листа виробника - Додаток 1.1 до Тендерної документації Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Копію паспорту на виріб від виробника з зазначенням гарантійних зобов’язань, у відповідності з вимогами Додатку 1.1 до Тендерної документації Замовника; - З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та недоброякісного товару, своєчасного постачання товару в кількості, якості та з термінами придатності, Учасник обов’язково повинен надати гарантійний лист від виробника продукції, що підтверджує можливість постачання запропонованого товару, який є предметом закупівлі у кількості та в терміни визначені оголошенням та пропозицією Учасника.  В листі повинно бути зазначено: повне найменування Замовника, повне найменування Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також запропонований товар в необхідній кількості, підготовлений у відповідності з вимогами Додатку 1.1 до Тендерної документації Замовника.
Створено
07.05.2025 15:40
Надати до
08.05.2025 15:40
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:18 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:16 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:18
Повідомлення про рішення
23.05.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326475
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326475
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності