Показати схожі тендери

Закупівля Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 від Долинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-008355-a
Id Tender f090055a37da4b9e94b25c5c359f422d
План UA-P-2025-04-25-008885-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 14:44
Остання зміна 19.05.2025 14:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
515 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 575 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 14:40 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 14:40
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 14:40
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 11:54
до 08.05.2025 20:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 18:50
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 20:04
до 19.05.2025 14:56
Період уточнень
з 25.04.2025 14:40 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 14:40 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 11:54 до 08.05.2025 20:04
Період кваліфікації
з 06.05.2025 11:54 до 08.05.2025 20:04
Основні параметри
Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Назва: «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) Номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019 що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024) та на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
515 000 грн.
Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Назва предмета закупівлі
Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Очікувана вартість
515 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2575,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 11:31
Закінчення аукціону
06.05.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По закінченню надання кожної послуги Виконавець, складає акт приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт) у 3 (трьох) примірниках, який повинен засвідчувати той факт, що Виконавець належним чином надав послуги, та Сторони не мають взаємних претензій. Акт направляється Замовнику. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати його отримання або направити Виконавцю обґрунтовану відмову від підписання Акту. Розрахунок здійснюється після кожної наданої послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ"
Пропозиція:
508 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЄВРО ТРАНС М"
Пропозиція:
469 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 11:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 13:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Період вимог/скарг з 07.05.2025 18:50 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 11:54 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 18:50
Повідомлення про рішення
06.05.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРО ТРАНС М" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав копію не дійсного витягу Укртрансбезпеки про видачу ліцензії; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не повністю заповнив додаток 7 до тендерної документації Довідка «Відомості про учасника»; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав документи, якими визначено право підписання тендерної пропозиції керівником/ уповноваженою особою; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності); ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав довідку за формою 1, в якій зазначив тільки 1 транспортний засіб; ? у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не заповнена належним чином, а саме: кваліфікація/посад; підстава використання праці та форма працевлаштування (директор). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав: копії посвідчення водія (обов’язково категорії “D”); скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або Цивільно правовий договір (ЦПД) або Договір цивільно-правового характеру (договір ЦПХ) тощо. ? учасник торгів під час подання тендерної пропозиції надав довідку за формою 3. Проте не надав акт приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі №_01/02/2023 від 01.02.2023. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? у додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; довідка Відомості про учасника, за зразком, визначеним у Додатку № 7 до тендерної документації; документи, якими визначено право підписання тендерної пропозиції керівником/ уповноваженою особою, у складі тендерної пропозиції подаються наступні документи: для Учасника – юридичної особи: - якщо уповноваженою особою Учасника є керівник Учасника: оригінал або завірена належним чином копія витягу з протоколу засновників про призначення та/або наказу про призначення керівника, та/або іншого офіційного документу, що підтверджує повноваження керівника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції; у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий учасник повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності).» ? у кваліфікаційних критеріях на наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій йдеться про наступне: «Учасник повинен мати у власності/використанні/оренді не менше двох транспортних засобів (основний та резервний), один з яких пасажиромісткістю не менше 20 осіб без урахування місця водія. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, - чіткі фото ТЗ із реєстраційним номером для підтвердження відповідності, - копії документів, що підтверджують проходження технічного огляду транспортних засобів в установленому порядку (діючі), - копії відповідного страхового сертифікату "Зелена картка", або страхового полісу, що посвідчує наявність міжнародного договору страхування.» ? у кваліфікаційних критеріях на наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід йдеться про наступне: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – водіїв зі стажем керування не менше 5 років учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: - копію посвідчення водія (обов’язково категорії “D”); - скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або Цивільно правовий договір (ЦПД) або Договір цивільно-правового характеру (договір ЦПХ) тощо.» ? у кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається договір предметом якого є подібний за змістом та правовою природою, а саме договір про надання транспортних послуг та/або міжнародних перевезень пасажирів тощо. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? завантажити скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; ? повторно завантажити повністю заповнений додаток 7 до тендерної документації Довідка «Відомості про учасника»; ? документи, якими визначено право підписання тендерної пропозиції; ? надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності); ? повторно завантажити довідку про наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у новій редакції та наступні підтверджуючі документи для другого ТЗ: копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; чіткі фото ТЗ із реєстраційним номером для підтвердження відповідності; копії документів, що підтверджують проходження технічного огляду транспортних засобів в установленому порядку (діючі); копії відповідного страхового сертифікату "Зелена картка", або страхового полісу, що посвідчує наявність міжнародного договору страхування; ? повторно завантажити довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у новій редакції, заповнену належним чином; копії посвідчення водія (обов’язково категорії “D”); скан-копії документів, які є підставою використання праці; ? повторно завантажити довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічні договори з актами наданих послуг.
Створено
06.05.2025 17:20
Надати до
07.05.2025 17:20
Період вимог/скарг з 08.05.2025 20:04 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 18:50 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 20:04
Довідка НАЗК
08.05.2025 20:04
Повідомлення про рішення
07.05.2025 18:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав рішення єдиного учасника ТОВ «ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ» у формі листа, адресованого уповноваженій особі, що не відповідає вимогам законодавства. Форма листа, адресованого уповноваженій особі, не є належною формою рішення про значний правочин. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? у додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий учасник повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності).» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності);
Створено
07.05.2025 19:17
Надати до
08.05.2025 19:17
Договір
UA-2025-04-25-008355-a-c1
Підписаний і діє
Номер
113
508 800 грн.
508 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (послуга)
Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Номенклатура
Міжнародні перевезення в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Долинська міська рада
Повна назва
Долинська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054317

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43950826

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 14:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності