Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-007932-a
Id Tender 65fb86f55a194ff8bd17b4c92125e131
План UA-P-2025-04-25-008713-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 14:25
Остання зміна 19.06.2025 18:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
468 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 341 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 14:24 до 05.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 14:24
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 14:24
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 14:01
до 04.06.2025 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 17:03
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 16:37
до 19.06.2025 18:22
Період уточнень
з 25.04.2025 14:24 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 14:24 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 14:01 до 04.06.2025 16:37
Період кваліфікації
з 06.05.2025 14:01 до 04.06.2025 16:37
Основні параметри
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
468 200 грн.
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
Очікувана вартість
468 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2341,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 13:26
Закінчення аукціону
06.05.2025 14:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
260
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, адреса СТО Учасника, адреса СТО Учасника
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі рахунків, актів наданих послуг. Кошти НСЗУ.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"
Пропозиція:
234 150 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ДРАЙВ 2019"
Пропозиція:
234 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКСПЕРТАВТОТРАНС"
Пропозиція:
281 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГАРАНТ-ТУР"
Пропозиція:
233 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 13:26
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Цюцюра
Електронна пошта
Телефон
+380972186030
Замовник
ЄДРПОУ
34167494
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул.Миколайчука І. будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
Період вимог/скарг з 09.05.2025 17:03 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 14:01 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 17:03
Довідка НАЗК
09.05.2025 17:03
Повідомлення про рішення
06.05.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - у відповідності до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів.» Учасником документ не наданий. - у відповідності до п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати «не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». Учасником документ не наданий. - у відповідності до п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати «Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.» Учасником документ не наданий. -у відповідності до п.4.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати «скан-копію(-ї) Атестату про акредитацію із додатками (у разі їх наявності), виданого Національним агентством з акредитації згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 р. № 2407-III (зі змінами і доповненнями), який підтверджує компетентність випробувальної лабораторії Виконавця щодо перевірки технічного стану транспортних засобів відповідних категорій в обсязі, визначеному законодавством.» Учасником надана сканокопія Атестату про акредитацію (зареєстрований у Реєстрі 10.04.2024р. за № 201939, дійсний до 09.04.2029р.). Згідно відомостей, що зазначені в атестаті, атестат має додаток на 56 аркушах, який є невід’ємною частиною самого атестата. Скан-копія додатку до Атестату Учасником не надана. - у відповідності до п.4.1.2. Додатку 1 до тендерної документації у випадку, якщо згідно із чинним законодавством паперові примірники документів дозвільного характеру, що зазначені у п.5.1.1. не видаються, додатково надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів (або інформації про їх видачу) та посиланням на відповідні норми чинного законодавства, згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному або іншому вигляді. У разі відсутності (в тому числі на період дії воєнного стану) технічної можливості перевірити інформацію за посиланням на місце оприлюднення даних стосовно документів дозвільного характеру, що зазначені у п. 5.1.1. внаслідок обмеження доступу до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, Учасник надає документ уповноваженого органу стосовно наявності в Учасника дозвільних документів, що зазначені у п.5.1.1. та лист-гарантію за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо їх наявності.» - у відповідності до п.5.1. Додатку 1 до тендерної документації «Якщо тендерна пропозиція подається не керівником/підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.» Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань керівником та підписантом ПП "ГАРАНТ-ТУР" є ПРУС ЖАННА СЕРГІЇВНА. Наразі подана тендерна пропозиція завірена кваліфікованим електронним підписом який належить громадянину БРЕНЬ ІГОРЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ та займає посаду керівника лабораторії ПП «ГАРАНТ-ТУР». Довіреності або доручення на право підпису тендерної пропозиції БРЕНЬ ІГОРЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів; - не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - скан-копію додатку/додатків до Атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 р. № 2407-III (зі змінами і доповненнями), який підтверджує компетентність випробувальної лабораторії Виконавця щодо перевірки технічного стану транспортних засобів відповідних категорій в обсязі, визначеному законодавством; - у випадку, якщо згідно із чинним законодавством паперові примірники документів дозвільного характеру, не видаються, додатково надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів (або інформації про їх видачу) та посиланням на відповідні норми чинного законодавства, згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному або іншому вигляді. У разі відсутності (в тому числі на період дії воєнного стану) технічної можливості перевірити інформацію за посиланням на місце оприлюднення даних стосовно документів дозвільного характеру, внаслідок обмеження доступу до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, Учасник надає документ уповноваженого органу стосовно наявності в Учасника дозвільних документів, та лист-гарантію за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо їх наявності; - довіреність або доручення на право підпису тендерної пропозиції БРЕНЬ ІГОРЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ.
Створено
08.05.2025 17:00
Надати до
09.05.2025 17:00
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:39 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:27 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Для укладання договору Замовник звернувся до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із запитом про статус Переможця станом на дату підписання договору. В отриманій Довідці зазначено, що станом на 13.05.2025р. Переможець має статус «В стані припинення». Також Переможцем надано Рішення № 1 власника (засновника) Приватного підприємства «ГАРАНТ-ТУР» від 12.05.2025р. про припинення ПП «ГАРАНТ-ТУР». Підприємство у стадії припинення має обмежену право- та дієздатність, оскільки його основна мета — завершити поточні зобов’язання та пройти процедуру ліквідації або реорганізації, а не укладати нові договори. Підприємство більше не функціонує як активний суб’єкт господарювання, а перебуває в процесі припинення. Це означає, що його діяльність спрямована на завершення існуючих угод, а не на створення нових. Укладання нових договорів може створити додаткові фінансові зобов’язання, що може негативно вплинути на здатність підприємства виконати свої поточні борги. Всі рішення щодо діяльності підприємства приймаються ліквідаційною комісією, яка має забезпечити справедливий розподіл активів та виконання зобов’язань перед кредиторами. Отже укладення договору відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)» неможливо, оскільки стан припинення юридичної особи виключає можливість взяття на себе нових зобов’язань. Враховуючи викладене, згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:39
Повідомлення про рішення
23.05.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:10 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:39 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:11
Довідка НАЗК
27.05.2025 11:10
Повідомлення про рішення
23.05.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:56 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:52 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 27 травня 2025р., відповідно до протоколу б/н, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: У відповідності до розділу І Додатку 4 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель наступні документи: -повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:37 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:56 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:37
Довідка НАЗК
04.06.2025 16:37
Повідомлення про рішення
02.06.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - у відповідності до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів.» Учасником документ не наданий. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів;.
Створено
02.06.2025 12:11
Надати до
03.06.2025 12:11
Угоди
UA-2025-04-25-007932-a-c3
Підписаний і діє
Номер
136/2025
234 150 грн.
195 125 грн.
З ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
260 (послуга)
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
Номенклатура
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану транспортних засобів, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (71631200-2 Послуги з технічного огляду автомобілів)
Кількість
260
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34167494

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40646984

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
468 200 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380972186030
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
468 200 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380972186030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності