Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка с. Голубівка Самарівського району Дніпропетровської області від Перещепинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-007441-a
Id Tender 4800343b2fb147249ea4839f17c40715
План UA-P-2025-04-25-008646-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.04.2025 14:03
Остання зміна 12.06.2025 14:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 14:02 до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 14:02
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 14:02
до 04.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.05.2025 14:07
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 16:56
до 28.05.2025 00:00
Період уточнень
з 25.04.2025 14:02 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 14:02 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 14:07
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка с. Голубівка Самарівського району Дніпропетровської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
500 000 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка с. Голубівка Самарівського району Дніпропетровської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка с. Голубівка Самарівського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2025 13:44
Закінчення аукціону
07.05.2025 14:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка с. Голубівка Самарівського району Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у строк 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВІНКАСТ
Пропозиція:
468 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ"
Пропозиція:
466 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2025 13:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 10:44
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.clarifications
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Порубова
Електронна пошта
Телефон
+380569391409
Замовник
ЄДРПОУ
04338463
Повна назва
Перещепинська міська рада
Поштовий індекс
51220
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський, м. Перещепине
Адреса
вул. Шевченка, буд. 43
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка с. Голубівка Самарівського району Дніпропетровської області
Період вимог/скарг з 22.05.2025 16:56 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 14:07 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:56
Повідомлення про рішення
14.05.2025 16:53
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку з тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасником.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 16:53
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надана учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ" (далі – учасник) «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.) не містить згадки про технології, що не відповідає встановленій вимозі тендерної документації щодо повноти поданої інформації. 1.2. У наданому договорі № 5 від 27.02.2024 р. про надання послуг (виконання робіт) не підтверджено оренду "Коток дорожній Hamm" у кількості 2 шт., як вказано у довідці наданій учасником -«довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.) . Натомість у договорі про надання послуг (виконання робіт) зазначено інше формулювання: "Коток дорожній Hamm 8 т" та "Коток дорожній Hamm 16 т", що не дає змоги однозначно ідентифікувати відповідність зазначеної техніки в довідці. 1.3. У довідці-«довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.) зазначено "Екскаватор JSB" у кількості 2 шт., але у договорі про надання послуг (виконання робіт) згадуються різні моделі: "Екскаватор гусеничний JSB", "JSB8060", "екскаватор колісний JSB", — що унеможливлює визначення, які саме екскаватори і в якій кількості будуть використані при виконанні договору. 1.4. У довідці-«довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.) зазначено "Навантажувач АМКОДОР", тоді як у договорі про надання послуг (виконання робіт) вказано "Навантажувач одноковшевий АМКОДОР до 2 т". Це не дозволяє достеменно встановити, чи йдеться про одну й ту саму одиницю техніки, та чи відповідає вона вимогам предмета закупівлі. 1.5. У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ" надано Інвентаризаційну відомість на 30.01.2025 року, однак у довідці про МТБ не зазначено жодних даних щодо зазначених у відомості машин, механізмів чи обладнання, тому неможливо визначити, яке саме майно буде залучене до виконання договору, та в якій кількості. 2). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1.Доповнити довідку - «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.), з обов’язковим зазначенням використовуваних технологій. 2.2.Надати уточнену «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.) або нову довідку з технічними засобами, в якій буде: узгоджено назви, марки та кількість техніки з тими, що зазначені у № 5 від 27.02.2024 р. про надання послуг (виконання робіт) (наприклад, «Коток дорожній Hamm 8 т» та «Hamm 16 т»),чітко зазначено модель екскаваторів JSB, які будуть використовуватись (колісні чи гусеничні, конкретна модель), вказано точну назву навантажувача (наприклад, «Навантажувач одноковшевий АМКОДОР до 2 т»). 2.3. Надати пояснення або додаткову інформацію щодо Інвентаризаційної відомості, вказавши, яке саме МТБ із неї буде використовуватися для виконання умов закупівлі, та в якій кількості. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Доповнити довідку - «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.), з обов’язковим зазначенням використовуваних технологій. 3.2.Надати уточнену «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» (Вих.№ 018 від 05 травня 2025 р.) або нову довідку з технічними засобами, в якій буде: узгоджено назви, марки та кількість техніки з тими, що зазначені у № 5 від 27.02.2024 р. про надання послуг (виконання робіт) (наприклад, «Коток дорожній Hamm 8 т» та «Hamm 16 т»),чітко зазначено модель екскаваторів JSB, які будуть використовуватись (колісні чи гусеничні, конкретна модель), вказано точну назву навантажувача (наприклад, «Навантажувач одноковшевий АМКОДОР до 2 т»). 3.3. Надати пояснення або додаткову інформацію щодо Інвентаризаційної відомості, вказавши, яке саме МТБ із неї буде використовуватися для виконання умов закупівлі, та в якій кількості. 3) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. № 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додаток № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей): «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ). У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Створено
20.05.2025 17:20
Надати до
21.05.2025 17:20
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 16:56 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:56
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
Перещепинська міська рада
Контактний телефон:
+380569391409
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
Перещепинська міська рада
Контактний телефон:
+380569391409
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності