Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-007369-a
Id Tender 13737f74c6c24d1284c90d0bd08b8de5
План UA-P-2025-04-25-008523-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 13:59
Остання зміна 20.05.2025 14:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
345 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 13:59 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 13:59
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 13:59
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00
до 12.05.2025 09:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 09:19
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 09:19
до 20.05.2025 14:04
Період уточнень
з 25.04.2025 13:59 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 13:59 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00 до 12.05.2025 09:19
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00 до 12.05.2025 09:19
Основні параметри
Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
69 000 грн.
Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна)
Назва предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна)
Очікувана вартість
69 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
345,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 50421200-4 - послуги з ремонту і тезнічного обслуговування рентгенологічного обладнання)
Код ДК 021:2015
50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості Послуг протягом 20-ти банківських днів після підписання Акту здачі-приймання наданих послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно рахунку, наданого Виконавцем, по банківським реквізитам вказаними в п. 10 Договору (реквізити Виконавця) та/або визначених в рахунку Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович"
Пропозиція:
68 940 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Погоріла Яна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380463738390
Замовник
ЄДРПОУ
34549336
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
вул.Київська, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна)
Період вимог/скарг з 12.05.2025 09:19 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 00:00 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрати фізичну особу підприємця "Балашов Сергій Володимирович" переможцем, оскільки його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Документи кваліфікації
12.05.2025 09:19
Довідка НАЗК
12.05.2025 09:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 1.1 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність власних або орендованих офісних приміщень та власного або орендованого транспорту (надати копії підтверджуючих документів) та обладнання, необхідних для виконання умов договору по предмету закупівлі.» Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію в довільній формі про наявність власних або орендованих офісних приміщень та власного або орендованого транспорту (надати копії підтверджуючих документів). 2) Згідно п.п. 2.2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації «Учасник надає довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору із зазначенням прізвища, ініціалів, посади працівників. У довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником для забезпечення виконання умов договору з надання послуг, які є предметом цієї закупівлі.» Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію про відповідальну особу, призначену учасником для забезпечення виконання умов договору з надання послуг, які є предметом цієї закупівлі. 3) Згідно п.п. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією у період з 2020 року по 2023 рік про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці.». Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій зазначено договір, укладений між ФОП Балашов С.В. та КНП «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради № 35-БВ/2024 про закупівлю послуг UA-2024-02-27-004429-а від 14.03.2024 року та копії документів на підтвердження даного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі, з інформацією у період з 2020 року по 2023 рік про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. 4) Згідно п. 6 розділу 1 «Технічна специфікація» Додатку 2 до тендерної документації Учасник «Надати авторизаційний лист від офіційного дилера на роботу з приймачами малодозовими з цифровою обробкою рентгенівського зображення.». Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, авторизаційний лист від офіційного дилера на роботу з приймачами малодозовими з цифровою обробкою рентгенівського зображення.
Створено
08.05.2025 13:34
Надати до
09.05.2025 13:34
Договір
UA-2025-04-25-007369-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24-БВ/2025
68 940 грн.
68 940 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 50421200-4 - послуги з ремонту і тезнічного обслуговування рентгенологічного обладнання)
Номенклатура
Послуга з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання (комплекс рентгенівський діагностичний цифровий, флюорограф, комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображень, мобільна рентген система, комплекс рентгенівський діагностичний, система рентгенографічна діагностична мобільна) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 50421200-4 - послуги з ремонту і тезнічного обслуговування рентгенологічного обладнання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
68 940
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34549336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович"
Повна назва
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2552013570

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 14:04
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності