Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів)) від ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-006486-a
Id Tender c2cb8a8e08744e51b9644cd60aa4858b
План UA-P-2025-04-25-004736-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 13:17
Остання зміна 15.05.2025 09:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 13:16 до 04.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 13:16
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 13:16
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.05.2025 17:00
до 08.05.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 11:03
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 11:03
до 15.05.2025 09:57
Період уточнень
з 25.04.2025 13:16 до 01.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 13:16 до 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.05.2025 17:00 до 08.05.2025 11:03
Період кваліфікації
з 04.05.2025 17:00 до 08.05.2025 11:03
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів))
Закупівля проводиться за процедурою відкритті торги з особливостями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненями)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 000 грн.
ДК 021:2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів))
Примітки
Закупівля проводиться за процедурою відкритті торги з особливостями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненями)
Очікувана вартість
9 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів)
Код ДК 021:2015
50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
6 930 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 13:16
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
25.04.2025 13:16
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.04.2025 13:16
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Третяк Юлія Юріївна
Електронна пошта
Телефон
0684500878
Замовник
ЄДРПОУ
44005647
Повна назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
69041
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Сергія Синенка, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів))
Період вимог/скарг з 08.05.2025 11:03 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.05.2025 17:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 11:04
Довідка НАЗК
08.05.2025 11:03
Повідомлення про рішення
08.05.2025 11:01
Пропозиція, що перемогла
04.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 13:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 13:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі пропозиції надано копію договору надання послуг № 63-22 від 21.12.2022 з Полтавською митницею не завірену належним чином. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога встановлена в Додатку 5 до тендерної документації ; 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - завірену належним чином копію договору надання послуг № 63-22 від 21.12.2022 з Полтавською митницею. Завірені належним чином копії документів – це копії з оригіналів документів, кожна сторінка яких завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (у разі її використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Головний державний інспектор, уповноважена особа ___________ Юлія ТРЕТЯК
Створено
06.05.2025 10:01
Надати до
07.05.2025 10:01
Договір
UA-2025-04-25-006486-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21-25
6 930 грн.
6 930 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (Заправка та відновлення картриджів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
6 930
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Повна назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44005647

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44661105

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 09:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 17:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0684500878
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 17:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0684500878
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності