Показати схожі тендери

Закупівля Касова стрічка (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-003518-a
Id Tender 0fb72a6b30dd4785b5f31599158c495b
План UA-P-2025-04-25-003912-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 11:13
Остання зміна 26.05.2025 14:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 11:09 до 03.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 11:09
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 11:09
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:41
до 08.05.2025 09:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 09:38
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 09:38
до 26.05.2025 14:29
Період уточнень
з 25.04.2025 11:09 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 11:09 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:41 до 08.05.2025 09:38
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:41 до 08.05.2025 09:38
Основні параметри
Касова стрічка (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 750 грн.
Касова стрічка (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Назва предмета закупівлі
Касова стрічка (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
10 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 14:12
Закінчення аукціону
05.05.2025 14:41
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 160 (Рулон)
Касова стрічка
Опис предмета закупівлі
Касова стрічка
Код ДК 021:2015
30192350-9 - Касова стрічка
Кількість
160
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 200 (Рулон)
Касова стрічка
Опис предмета закупівлі
Касова стрічка
Код ДК 021:2015
30192350-9 - Касова стрічка
Кількість
200
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
5 836.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
7 694 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
7 692 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 14:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 11:13
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
25.04.2025 11:09
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Петербургська
Електронна пошта
Телефон
+380432660177
Замовник
ЄДРПОУ
02011031
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21028
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вул.Пирогова, буд.46
Кваліфікація
Лот № 1 Касова стрічка (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Період вимог/скарг з 08.05.2025 09:38 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 14:41 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 09:38
Довідка НАЗК
08.05.2025 09:38
Повідомлення про рішення
05.05.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». В складі тендерної пропозиції наданий - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань який знаходиться у складі файлу під назвою «Копія Витягу з ЄДР від 09.04.25.pdf» станом на 09.04.2025 року , датування якого суперечить вимозі тендерної документації, де Витяг має бути станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів (25.04.2025 року) 2.- Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, одержаними від корупційних та інших злочинів. В складі тендерної пропозиції учасника надана довідка , яка знаходиться у складі файлу під назвою «Гарантійний лист постанова № 1178.pdf», але інформація в даній довідці викладена не у відповідності до вищезазначених вимог Замовника. 3. Згідно Розділу IX. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - лист - згоду Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасника наданий лист, який знаходиться у складі файлу під назвою «ТВГ Погодження з проектом та істотними умовами договору.pdf», вміст якого суперечить вимогам Замовника, адже істотні умови , це лише розділ договору , що викладений в Додатку 4 до тендерної документації. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». 2. Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран… 3. Лист - згоду Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації.
Створено
07.05.2025 09:15
Надати до
08.05.2025 09:15
Договір
UA-2025-04-25-003518-a-b1
Підписаний і діє
Номер
376
5 836.8 грн.
4 864 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
160 (Рулон)
Касова стрічка
Номенклатура
Касова стрічка
Кількість
160
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (Рулон)
Касова стрічка
Номенклатура
Касова стрічка
Кількість
200
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02011031

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 14:29
-
26.05.2025 14:27
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 750 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 750 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності