Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГІОН АВТО" по закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів: TOYOTA CAMRY 2.4, MITSUBISНI OUTLANDER 2.0, MITSUBISНI PAJERO WAGON, VOLKSWAGEN PASSAT 2.0, HYUNDAI ACCENT, CHEVROLET AVEO SF69Y, RENAULT DUSTER – 6 одиниць, RENAULT LOGAN – 2 одиниці 1. Виявлена невідповідність: Під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи Савінкової З.В. (далі - підписувач) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тип носія особистого ключа підписувача – незахищений, а тип підпису – удосконалений. Вимога тендерної документації: підпункт 1.4. розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладеної невідповідності Учасник повинен здійснити накладення електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог підпункту 1.4. розділу ІІІ ТД. 2. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не надано лист – відгук від контрагента до договору від 04.07.2024 року №323 який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: … Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний** виконаний договір (аналогічні** виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі (-ах) – відгуку (-ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - лист – відгук від контрагента за договором від 04.07.2024р. №323, що вказаний у Довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із обов’язковим зазначенням у листі відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. 3. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01.05.2025р. №378-05 (далі – Довідка), в якій зазначено, що ремонтні бокси СТО, приймальний відділ та відділ запчастин які залучені Учасником для надання послуг за предметом закупівлі знаходяться в оренді, на підтвердження чого, Учасником надано договір оренди від 01.01.2025 року №01/01-25 (далі – Договір) термін дії якого сплинув 01.04.2025 року. Враховуючи викладене, Договір оренди не покриває запланований період надання послуг за предметом закупівлі. Крім того, учасником не надано додаток №1 (Акт приймання-передачі) який зазначений в пункті 3.1. Договору. Вимога тендерної документації: Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. …Для підтвердження наявності орендованого(-ої), залученого(-ої), такого(-ої) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази, будівель (їх частин) де розташовано СТО, Учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію (-її) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі (-ах), які є невід'ємні, та додатковими угодами/договорами оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю, відображену Учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Додаткову угоду та/або інший документ/інформацію, який/яку учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження чинності дії договору від 01.01.2025 року №01/01-25 протягом всього запланованого строку надання послуг за предметом закупівлі. - Додаток №1 (акт приймання-передачі) до договору від 01.01.2025 року №01/01-25.