Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням) від департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-001804-a
Id Tender 538f86a063be4de48930b33dbd3067e9
План UA-P-2025-04-25-001646-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 10:15
Остання зміна 21.05.2025 12:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
79 533 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
397.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 10:15 до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 10:15
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 10:15
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:55
до 09.05.2025 11:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 11:44
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 11:44
до 21.05.2025 12:34
Період уточнень
з 25.04.2025 10:15 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 10:15 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:55 до 09.05.2025 11:44
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:55 до 09.05.2025 11:44
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
79 533 грн.
ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням)
Очікувана вартість
79 533 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
397,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 12:32
Закінчення аукціону
05.05.2025 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням
Код ДК 021:2015
39298700-4 - Нагороди
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, каб. 610
Дата постачання по
30.06.2025 10:14
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія "Флагман"
Пропозиція:
73 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"
Пропозиція:
72 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 12:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 10:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук Ксенія Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472540121
Замовник
ЄДРПОУ
38764676
Повна назва
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням)
Період вимог/скарг з 09.05.2025 11:44 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 12:55 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 11:46
Довідка НАЗК
09.05.2025 11:43
Повідомлення про рішення
05.05.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 10:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 10:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1) Згідно вимог п.п.4.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має подати, як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, серед іншого: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо. Учасником ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР" у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано наступні документи: Наказ № 01-03-п від 17.03.2015р., Наказ № 01-08-ос від 01.08.2018р., та Протокол № 12/05/2023 загальних зборів учасників ТОВ «ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР» від 12.05.2023 року. Згідно інформації, що міститься у Протоколі № 12/05/2023 загальних зборів учасників ТОВ «ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР» від 12.05.2023 року стосовно питання 2 Учасники товариства вирішили «У зв'язку з виробничою (господарською) необхідністю, внести відомості до Єдиного державного реєстру про Петренка Антона Дмитровича 15.06.1984 р. нар., реєстраційний номер облікової картки платника податків 3084724970, як про особу, що може вчиняти дії від імені Товариства, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо, з правом підписувати заяви, пропозиції, довідки, тендерну документацію, документи від імені Товариства для здійснення ним господарської діяльності (ЗА ПОГОДЖЕННЯМ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ). Виходячи зі змісту цього пункту протоколу можна зробити висновок, що повноваження Петренка Антона Дмитровича на підписання документів тендерної пропозиці мають бути погоджені загальними зборами учасників. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР" не надано погодження загальних зборів учасників на підписання документів тендерної пропозиці. На усунення даної невідповідності надати ПОГОДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІ (протокол та/або інший документ). 2) Згідно вимог п.п.5.1. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має подати, як частину своєї пропозиції: Інформація в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації). Учасником ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР" у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Лист-згода з проектом договору Вих. № 972/05/25 від 02.05.2025р.. Проте даний документ НЕ МІСТИТЬ ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації). На усунення даної невідповідності надати інформацію в довільній формі, що містить ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації).
Створено
08.05.2025 11:17
Надати до
09.05.2025 11:17
Договір
UA-2025-04-25-001804-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11
72 000 грн.
60 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням
Номенклатура
медаль «За сумлінну працю» у футлярі з посвідченням
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Повна назва
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38764676

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"
Повна назва
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30018771

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 12:25
-
21.05.2025 12:34
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
79 533 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472540121
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
79 533 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472540121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності