Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів)) від КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ"ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-013172-a
Id Tender dd44a8e79648454899d6d62301378a12
План UA-P-2025-04-24-016098-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 22:43
Остання зміна 11.06.2025 19:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
632 917 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 329.17 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 22:42 до 02.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 22:42
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 22:42
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:41
до 03.06.2025 22:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 16:01
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 22:13
до 11.06.2025 19:28
Період уточнень
з 24.04.2025 22:42 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 22:42 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:41 до 03.06.2025 22:13
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:41 до 03.06.2025 22:13
Основні параметри
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
632 917 грн.
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Очікувана вартість
632 917 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6329,17
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 12:18
Закінчення аукціону
05.05.2025 12:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Код ДК 021:2015
98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
15 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
80400, Україна, Львівська область, м. Кам’янка - Бузька, вул. Героїв Небесної Сотні 29 – А
Дата постачання по
31.12.2025 22:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАНД МОДЕРН"
Пропозиція:
581 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
Пропозиція:
581 249 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 22:43
Оголошення про проведення закупівлі
24.04.2025 22:41
-
24.04.2025 22:41
-
24.04.2025 22:41
Проект договору
24.04.2025 22:41
-
24.04.2025 22:41
-
24.04.2025 22:41
-
24.04.2025 22:41
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яцюк Марія Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380325423705
Факс
+380325423705
Замовник
ЄДРПОУ
01996326
Повна назва
КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»
Поштовий індекс
80400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Кам'янка-Бузька
Адреса
вул.Героїв Небесної Сотні 29а
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Період вимог/скарг з 16.05.2025 16:01 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 12:41 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Електронною системою до розгляду пропонується тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН". Відповідно до умов пункту 41 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгду пропозиції було виявлено невідповідність у поданій пропозиції. Про що Замовником подано  повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей (абзац два статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)). Замовник розглянув пропозицію з урахуванням виправлення, та встановлено наступне, що Учасником виправлено невідповідності згідно повідомлення Замовника та накладено елктронний підпис на пропозицію повторно. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 4 до Тендерної документації встановлено Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час розгляду повторно пропозиції учасника встановлено, що накладено повторно файл із підписом на пропозицію в цілому, а саме УЕП, а не КЕП (підпис на пропозицію попередньо було накладено КЕП, тому Замовник не подавав про виправлення цього). На даному етапі Замовник розглядає подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення: Останній підпис здійснено: Підписувач:Директор Сейко Анастасія-Марія Андріївна Організація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" ЕДРПОУ:37288660 ЦСК:КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер:30DD1B0800000000000000000000000000000001 Засіб КЕП: Ні Кваліфікований:Так Посилений: Так Тип засобу КЕП:Не визначено Час підпису: вівторок, 13 травня 2025 р. о 11:16:42 З огляду на викладене пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абзац пятий підпункту 2 пункту 44 Особливостей). Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження (п. 43 Особливостей). Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абзац пятий підпункту 2 пункту 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:01
Повідомлення про рішення
12.05.2025 12:46
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 22:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 22:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Станом на 12.05.2025р. проводиться детальний розгляд та вивчення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН". Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно умов частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на великий обсяг інформації, яка міститься у тендерній пропозиції учасника пропозиція пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" та те, що Замовник обмежений у часі по прийняттю остаточного рішення, є необхідність продовжити строк розгляду такої пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 12:44
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей;Відповідно до умов пункту 2 підпункту 3 Додатку 4 та пункту 3 Додатку 6 до ТД вимагалось, зокрема подання довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність аналогічного договору (не менше одного), виконаного учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування адреси, та контактних телефонів) предмету закупівлі, та строку виконання. Учасником подається довідка, проте не вказано адреси, та контактних телефонів Замовника, предмету закупівлі, та строку виконання, всупереч вимогам пункту 2 підпункту 3 Додатку 4 та пункту 3 Додатку 6 до ТД. Відповідно до умов пункту 2 підпункту 1 Додатку 4 та пункту 1 Додатку 6 до ТД вимагалось, зокрема подання довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать надання послуг, передбачених у документації (вказати інформацію про пральні машини із зазначенням об’єму завантаження; прасувальний каток тощо). Учасник подає довідку, проте відсутні відомості про прасувальний каток, всупереч вимогам пункту 2 підпункту 1 Додатку 4 та пункту 1 Додатку 6 до ТД. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; пункт 2 п.п.1,3 Додатку 4 до ТД та пункти 1, 3 Додатку 6 до ТД 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту 2 підпункту 3 Додатку 4 та пункту 3 Додатку 6 до ТД вимагалось, зокрема подання довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність аналогічного договору (не менше одного), виконаного учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування адреси, та контактних телефонів) предмету закупівлі, та строку виконання. Учасником подається довідка, проте не вказано адреси, та контактних телефонів Замовника, предмету закупівлі, та строку виконання, всупереч вимогам пункту 2 підпункту 3 Додатку 4 та пункту 3 Додатку 6 до ТД. Відповідно до умов пункту 2 підпункту 1 Додатку 4 та пункту 1 Додатку 6 до ТД вимагалось, зокрема подання довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать надання послуг, передбачених у документації (вказати інформацію про пральні машини із зазначенням об’єму завантаження; прасувальний каток тощо). Учасник подає довідку, проте відсутні відомості про прасувальний каток, всупереч вимогам пункту 2 підпункту 1 Додатку 4 та пункту 1 Додатку 6 до ТД. Просимо подати інформацію в новій редакції та/або шляхом внесення змін.
Створено
12.05.2025 12:50
Надати до
13.05.2025 12:50
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 16:01 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 22:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 22:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; Відповідно до умов пункту 2 підпункту 1 Додатку 4 та пункту 1 Додатку 6 до ТД вимагалось, зокрема довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать надання послуг, передбачених у документації (вказати інформацію про пральні машини із зазначенням об’єму завантаження; прасувальний каток тощо). У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються документи, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг тощо. Учасником подається довідка, де вказано зокрема - W4600H Electrolux Пральна машина з віджимом (800об/хв), зав.65 кг, паровий нагрів, можливий загальний добовий обсяг прання - 650 кг (1шт) - орендоване майно. На підтвердження подається Договір оренди обладнання від 01.09.2021р. Відповідно до п.1.1. Розідлу 1 Договору вказано Орендодавець зобов’язується передати, а Орендар зобов’язується прийняти в строкове платне користування обладнання, (надалі – Майно) (більш детально в Договорі). Актом приманян – передачі вказано (витяг з пропозиції) Відповідно до умов Договору оренди від «01» вересня 2021 року Орендодавець: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм-Пак", в особі директора Сисуна Анатолія Олексійовича, передає, а Орендар: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Модерн", в особі директора Яремчук Олесі Орестівни, приймає Майно, а саме: W4600H Clarus Control Пральна машина з віджимом (800об/хв), завантаження 65кг – 1 шт. Проте майно W4600H Electrolux Пральна машина з віджимом (800об/хв), зав.65 кг, паровий нагрів, можливий загальний добовий обсяг прання - 650 кг (1шт), не вказано у п.1.1. Розділу 1 Договору згідно якого передають таке майно. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; пункт 2 пп. 1 Додатку 4 до ТД та пункт 1 Додатку 6 до ТД 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту 2 підпункту 1 Додатку 4 та пункту 1 Додатку 6 до ТД вимагалось, зокрема довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать надання послуг, передбачених у документації (вказати інформацію про пральні машини із зазначенням об’єму завантаження; прасувальний каток тощо). У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються документи, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг тощо. Учасником подається довідка, де вказано зокрема - W4600H Electrolux Пральна машина з віджимом (800об/хв), зав.65 кг, паровий нагрів, можливий загальний добовий обсяг прання - 650 кг (1шт) - орендоване майно. На підтвердження подається Договір оренди обладнання від 01.09.2021р. Відповідно до п.1.1. Розідлу 1 Договору вказано Орендодавець зобов’язується передати, а Орендар зобов’язується прийняти в строкове платне користування обладнання, (надалі – Майно) (більш детально в Договорі). Актом приманян – передачі вказано (витяг з пропозиції) Відповідно до умов Договору оренди від «01» вересня 2021 року Орендодавець: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм-Пак", в особі директора Сисуна Анатолія Олексійовича, передає, а Орендар: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Модерн", в особі директора Яремчук Олесі Орестівни, приймає Майно, а саме: W4600H Clarus Control Пральна машина з віджимом (800об/хв), завантаження 65кг – 1 шт. Проте майно W4600H Electrolux Пральна машина з віджимом (800об/хв), зав.65 кг, паровий нагрів, можливий загальний добовий обсяг прання - 650 кг (1шт), не вказано у п.1.1. Розділу 1 Договору згідно якого передають таке майно. Просимо подати інформацію в новій редакції та/або шляхом внесення змін.
Створено
20.05.2025 20:54
Надати до
21.05.2025 20:54
Період вимог/скарг з 03.06.2025 22:13 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 21:08 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 22:13
Довідка НАЗК
03.06.2025 22:12
Повідомлення про рішення
03.06.2025 22:10
-
03.06.2025 21:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-24-013172-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ПР-5/25
581 249 грн.
581 249 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 500 (кілограми)
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Номенклатура
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Кількість
15 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»
Повна назва
КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01996326

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37288660

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 19:28
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000026
Дата створення проекту
24.06.2025 15:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 16:52
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2025 №178 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 24.06.2025 №178. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-24-013172-a, 24.04.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 16:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-24-013172-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 11:28
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 11:28
-
Відповідь
Пояснення
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація: Послуги з прання та прасування білизни повинні відповідати вимогам Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014р. № 293 (із змінами) та вимогам Замовника. Мийні засоби повинні мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби для прання, які будуть використовуватися при пранні білизни. Забір білизни для прання та прасування здійснюється за вимогою замовника (не пізніше одного календарного дня з дня отримання заявки). Характеристика надання послуг: І. Здача-приймання білизни: 1. Брудна білизна до пральні доставляється у мішках з тканини (2 шари тканини), полімерних матеріалів, пластику, іншої водонепроникної тканини, у інших водонепроникних ємностях з маркуванням "БРУДНА БІЛИЗНА". Чиста білизна транспортується до Замовника у мішках з тканини з маркуванням "ЧИСТА БІЛИЗНА". 2. До прання приймаються: білизна - за вагою та кількістю. 3. Приймання білизни повинно здійснюватися поштучно, з внесенням кількості одиниць по видах до спеціального документу – накладної/ або акт надання послуг, яку веде Учасник. Після приймання кожної окремої партії білизни у накладній/ або акт надання послуг проставляється підпис уповноваженої особи, яка здає білизну. ІІ. Вимоги щодо прання білизни: 1. Прання білизни здійснюється з додержанням усіх норм та правил для прання білизни для закладів охорони здоров’я затверджених Наказом МОЗ від 30.04.2014р. № 293. 2. Прання повинно бути за повним циклом: прання, ополіскування, віджимання, крохмалення, сушіння, прасування. Якість випраної білизни замовник оцінює візуально за її чистотою, відсутністю забруднень і плям, порівнянням країв і середини таких виробів, як простирадла, наволочки, підковдри - постільна білизна та кольорова білизна (рушник, пеленка, простирадло, ватник, салфетка) від використання озокериту. 3. Прання, ополіскування та віджим в пральних машинах повинні відбуватись без механічного пошкодження виробів. 4. Для видалення специфічних забруднень (жирових, білкових, плям крові та інших) повинні застосовуватись спеціальні плямовивідні засоби відповідно з нормативними документами. 5. Після прання вироби повинні бути чистими, без плям, без неприємного запаху та дефектів. 6. Після полоскання на виробах не повинно бути миючого засобу. При наявності залишків миючого засобу необхідно провести додаткове полоскання. ІІІ. Вимоги до прасування білизни: 1. Прасування білизни проводиться на спеціалізованому обладнанні без допущення зносу білизни, більш ніж нормативний знос при пранні та прасуванні. 2. Випрана білизна повинна бути рівномірно просушеною, добре відпрасованою, без зморшок, заломів, складок, перекосів, підпалин. Вологість виробу повинна бути не більше 12 %. 3. Після проведення прання та прасування білизна зважується та вага кожної окремої партії вноситься до відповідних документів. 4. Випрасувана білизна комплектується партіями відповідно до партій, котрі приймалися та перевіряються згідно з накладними або акт надання послуг представниками Замовника та Учасника. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з цінових пропозицій надавачів послуг. Очікувана вартість 632 917 грн. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі - визначення потреби з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. - формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних характеристик. - розрахунок очікуваної вартості відбувся шляхом аналізу отриманих цінових пропозицій надавачів послуг (шляхом отримання трьох цінових пропозицій) до оголошення проведення відкритих торгів із особливостями (подаються у прикріпленому файлі).
Рішеня
30.06.2025 15:20
Замовник
Документи повідомлення
30.06.2025 15:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
632 917 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 10:00
Замовник:
КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»
Контактний телефон:
+380325423705
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
632 917 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 10:00
Замовник:
КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»
Контактний телефон:
+380325423705
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності