Показати схожі тендери

Закупівля Набір ларингоскопічний для дорослих (НК 024:2023 - 15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп); Клинок для ларингоскопа (НК 024:2023 - 46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування) за кодом ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації від Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-011324-a
Id Tender 16ba89546d694e7e92413930c040b086
План UA-P-2025-04-24-010573-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 16:23
Остання зміна 15.05.2025 12:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
205 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 028 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 16:22 до 02.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 16:22
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 16:22
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 17:00
до 07.05.2025 16:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 16:25
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 16:25
до 15.05.2025 12:12
Період уточнень
з 24.04.2025 16:22 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 16:22 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 17:00 до 07.05.2025 16:25
Період кваліфікації
з 02.05.2025 17:00 до 07.05.2025 16:25
Основні параметри
Набір ларингоскопічний для дорослих (НК 024:2023 - 15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп); Клинок для ларингоскопа (НК 024:2023 - 46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування) за кодом ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
205 600 грн.
Набір ларингоскопічний для дорослих (НК 024:2023 - 15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп); Клинок для ларингоскопа (НК 024:2023 - 46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування) за кодом ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації
Назва предмета закупівлі
Набір ларингоскопічний для дорослих (НК 024:2023 - 15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп); Клинок для ларингоскопа (НК 024:2023 - 46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування) за кодом ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
205 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1028,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 8 (штуки)
Набір ларингоскопічний для дорослих
Опис предмета закупівлі
Набір ларингоскопічний для дорослих
Код ДК 021:2015
33171100-0 - Анестезійні інструменти
Код НК 024:2023
15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Клинок для ларингоскопа
Опис предмета закупівлі
Клинок для ларингоскопа
Код ДК 021:2015
33171100-0 - Анестезійні інструменти
Код НК 024:2023
46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за видатковими накладними. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 7 календарних днів з дати отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФРАМЕД"
Пропозиція:
205 440 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
24.04.2025 16:22
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380673563622, +380673563622
Замовник
ЄДРПОУ
05484161
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Поштовий індекс
21029
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Хмельницьке шосе,84
Кваліфікація
Лот № 1 Набір ларингоскопічний для дорослих (НК 024:2023 - 15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп); Клинок для ларингоскопа (НК 024:2023 - 46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування) за кодом ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації
Період вимог/скарг з 07.05.2025 16:25 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 17:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 16:26
Довідка НАЗК
07.05.2025 16:25
Повідомлення про рішення
02.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1 Відповідно до підпункту 22 Додатку 4 до Тендерної документації учасник має підтвердити: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних** договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, які підписані в 2023 - 2025 роках - копії договорів (не менше 1-го), що вказані в довідці. ** Аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Учасником ТОВ "ФРАМЕД" надано договір в якому відсутній код Національного класифікатора ДК 021:2015, а товар зазначений у специфікації наданого договору не є аналогічним до предмета закупівлі відкритих торгів UA-2025-04-24-011324-a Просимо виправити данні невідповідності шляхом завантаження вищезазначених документів протягом наданих 24 годин і врахувати що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження
Створено
06.05.2025 15:55
Надати до
07.05.2025 15:55
Договір
UA-2025-04-24-011324-a-b1
Підписаний і діє
Номер
205 Л
205 440 грн.
192 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Набір ларингоскопічний для дорослих
Номенклатура
Набір ларингоскопічний для дорослих
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
15076 Жорсткий інтубаційний багаторазовий ларингоскоп
Номенклатура
8 (штуки)
Клинок для ларингоскопа
Номенклатура
Клинок для ларингоскопа
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
46827 Клинок для ларингоскопа багаторазового застосування

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05484161

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФРАМЕД"
Повна назва
ТОВ "ФРАМЕД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40969944

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 12:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
205 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 17:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Контактний телефон:
+380673563622, +380673563622
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
205 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 17:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Контактний телефон:
+380673563622, +380673563622
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності