Показати схожі тендери

Закупівля Персональні нагрудні відеореєстратори від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-010070-a
Id Tender 4b7118302cbf4b35a7ff74d18bbaedeb
План UA-P-2025-04-24-011989-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 15:40
Остання зміна 20.05.2025 10:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
336 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 360 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 15:39 до 02.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 15:39
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 15:39
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:08
до 08.05.2025 16:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 16:07
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 16:07
до 20.05.2025 10:54
Період уточнень
з 24.04.2025 15:39 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 15:39 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:08 до 08.05.2025 16:07
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:08 до 08.05.2025 16:07
Основні параметри
Персональні нагрудні відеореєстратори
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється. Відповідальний за закупівлю Савиченков Сергій Володимирович тел.0991304824.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
336 000 грн.
Персональні нагрудні відеореєстратори
Назва предмета закупівлі
Персональні нагрудні відеореєстратори
Очікувана вартість
336 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3360,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 12:33
Закінчення аукціону
05.05.2025 13:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональні нагрудні відеореєстратори
Код ДК 021:2015
32331500-7 - Записувальні прилади
Кількість
40
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
, Україна, Чернівецька область, Чернівці,
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СПЕКТР-8
Пропозиція:
336 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Токар Роман Анатолійович
Пропозиція:
310 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГАЛАЦИН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
232 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
335 040 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солякова Ілона Генадіївна
Електронна пошта
Телефон
380962468240
Замовник
ЄДРПОУ
14321682
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні нагрудні відеореєстратори
Період вимог/скарг з 08.05.2025 16:07 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 13:08 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації та має найкращу пропозицію
Документи кваліфікації
08.05.2025 16:07
Довідка НАЗК
08.05.2025 16:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 13:08
Витяг з ЄДР
05.05.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 15:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 15:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «п. 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги) визначено: 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» та/або 32331500-7 «Записувальні прилади» та/або персональні нагрудні відеореєстратори. 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копію документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.» 1.2. «п.5 3. Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги) визначено: Належним чином звірені копії або сканований оригінал паспорта, копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» та/або 32331500-7 «Записувальні прилади» та/або персональні нагрудні відеореєстратори. 2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 3. копію документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 4. належним чином звірені копії або сканований оригінал паспорта, копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб)».
Створено
06.05.2025 17:53
Надати до
07.05.2025 17:53
Договір
UA-2025-04-24-010070-a-b1
Підписаний і діє
Номер
216-25
232 000 грн.
232 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
40 (комплект)
Персональні нагрудні відеореєстратори
Номенклатура
Персональні нагрудні відеореєстратори
Кількість
40
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
5 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321682

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГАЛАЦИН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ГАЛАЦИН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3111513774

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 10:54
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
336 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 17:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Контактний телефон:
380962468240
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
336 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 17:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Контактний телефон:
380962468240
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності