Показати схожі тендери

Закупівля Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні). від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-009914-a
Id Tender 4817daaeb7f345d68964201ef45720af
План UA-P-2025-04-24-012144-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 15:37
Остання зміна 12.05.2025 09:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
737 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 370 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 15:35 до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 15:35
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 15:35
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:11
до 06.05.2025 09:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 11:46
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 09:18
до 12.05.2025 09:07
Період уточнень
з 24.04.2025 15:35 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 15:35 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:11 до 06.05.2025 09:18
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:11 до 06.05.2025 09:18
Основні параметри
Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
737 000 грн.
Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
Назва предмета закупівлі
Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
Очікувана вартість
737 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7370,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 373
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2025 13:48
Закінчення аукціону
02.05.2025 14:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Днiпро, проспект Працi ,3
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВ-ПРОМ"
Пропозиція:
639 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АПТРЕЙД Д"
Пропозиція:
640 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2025 13:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніна Юріївна Меліхова
Електронна пошта
Телефон
+380671258808, +380671258808
Замовник
ЄДРПОУ
03341641
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49040
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Праці, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
Період вимог/скарг з 05.05.2025 11:46 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 14:11 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:46
Повідомлення про рішення
02.05.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано довідку з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Довідка повинна надаватись у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням електронного підпису чи печатки банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Також, довідка повинна бути датована не раніше оголошення про проведення цієї процедури та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Довідка повинна бути у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням електронного підпису чи печатки банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Також, довідка повинна бути датована не раніше оголошення про проведення цієї процедури та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Створено
02.05.2025 19:11
Надати до
03.05.2025 19:11
Період вимог/скарг з 06.05.2025 09:18 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 11:46 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 09:19
Довідка НАЗК
06.05.2025 09:18
Повідомлення про рішення
05.05.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-24-009914-a-c1
Підписаний і діє
Номер
11
640 200 грн.
533 500 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
Номенклатура
Лава зі спинкою ( ДК 021:2015 : 39113000-7 - Сидіння та стільці різні).
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341641

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АПТРЕЙД Д"
Повна назва
ТОВ "АПТРЕЙД Д"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45614522

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 09:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
737 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380671258808, +380671258808
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
737 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380671258808, +380671258808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності