Показати схожі тендери

Закупівля 42120000-6 Насоси та компресори від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ" МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-009640-a
Id Tender 34c9339777334fda93c64e6ae7f00183
План UA-P-2025-04-24-011881-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 15:28
Остання зміна 30.05.2025 13:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 15:27 до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 15:27
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 15:27
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.05.2025 00:00
до 06.05.2025 15:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 15:07
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 15:07
до 30.05.2025 13:26
Період уточнень
з 24.04.2025 15:27 до 01.05.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 15:27 до 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.05.2025 00:00 до 06.05.2025 15:07
Період кваліфікації
з 04.05.2025 00:00 до 06.05.2025 15:07
Основні параметри
42120000-6 Насоси та компресори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
42120000-6 Насоси та компресори
Назва предмета закупівлі
42120000-6 Насоси та компресори
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Повітродувка
Код ДК 021:2015
42120000-6 - Насоси та компресори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Чорновола, 67А
Дата постачання по
26.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА"
Пропозиція:
258 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 12:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Наконечна
Електронна пошта
Телефон
+380976359068
Замовник
ЄДРПОУ
43368628
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ" МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
35100
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Млинівський р-н, селище міського типу Млинів
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 44
Кваліфікація
Лот № 1 42120000-6 Насоси та компресори
Період вимог/скарг з 06.05.2025 15:07 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 15:07
Довідка НАЗК
06.05.2025 15:07
Повідомлення про рішення
04.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-24-009640-a-a1
Підписаний і діє
Номер
30/25
258 000 грн.
215 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Повітродувка
Номенклатура
Повітродувка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 26 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ" МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ" МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43368628

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33399780

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 13:26
-
30.05.2025 13:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000045
Дата створення проекту
12.05.2025 15:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:12
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 15:40
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 32-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 № 32-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-24-009640-a 24.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Благоустрій громади» Млинівської селищної ради Рівненської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА», протокол уповноваженої особи від 06.05.2025 № 12, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.05.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Пунктом 3 Особливостей передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2025 році – 25 відсотків. Крім того, у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Оскільки, предмет даної закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, очікуваною вартістю 300000,00 гривень, то згідно п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону закупівля даного товару підлягає локалізації. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до п. 13-1 Порядку № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищевикладене, якщо Замовник здійснює закупівлю товарів, які входять до переліку, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону і очікувана вартість дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, Замовник повинен застосовувати дані норми Закону. Наявність цих умов є безумовною підставою для застосування норми щодо локалізації при здійсненні такої закупівлі, а отже, Замовник при формуванні тендерної документації повинен встановити вимоги щодо локалізації. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вищевказаних вимог, чим не дотримано норми п. 13-1 Порядку № 861. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує відсутність інформації в тендерній документації щодо локалізації закуповуваного товару.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 та пунктів 3, 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 15:40
Документи висновку
23.05.2025 15:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до проведеного моніторингу закупівель, було надано висновок в котрому з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформуємо Вас, що для недопущення порушень у подальшому будуть вжиті відповідні заходи. Зокрема, планується проведення заходів з підвищення кваліфікації особи відповідальної за здійснення закупівель, шляхом залучення її до додаткових тренінгів та семінарів з питань законодавства у сфері публічних закупівель та внутрішніх процедур закупівель. Також буде впроваджено додаткові етапи перевірки документації перед проведенням закупівлі. В рамках забезпечення належного контролю будуть проводитись регулярні внутрішні аудити відповідності закупівель законодавчим вимогам та внутрішнім політикам організації. Окрему увагу буде приділено визначенню відповідальних осіб на кожному етапі закупівельного процесу для посилення контролю за дотриманням вимог. Всі ці заходи спрямовані на підвищення прозорості, законності та ефективності закупівельної діяльності, що допоможу мінімізувати ризики виникнення порушень у майбутньому.
Дата публікації
29.05.2025 16:40
Документи інформації про усунення порушення
29.05.2025 16:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015:42120000-6 — Насоси та компресори (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-24-009640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Згідно Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Учасником ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» надано в складі тендерної пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (лист від 02.05.2025 № 322-05/25-т), а також порівняльну таблицю (лист від 02.05.2025 № 323-05/25-т) відповідно до пп. 2.3 та пп. 2.12 яких максимальна продуктивність закуповуваного товару повітродувки, згідно вимог Замовника - 2,34 м3/хвилину, учасником подана - 2,46 м3/хвилину, вага згідно вимог Замовника – 250 кг, учасником подана - 130 кг, що не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. 3. Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Оскільки, предмет даної закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, очікуваною вартістю 300000 грн., то згідно п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону закупівля даного товару підлягає локалізації. Підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів визначено Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Згідно п. 13-1 Порядок № 861 Замовник зазначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Чому тендерна документації не містить вищевказаних вимог? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.05.2025 18:41
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 18:41
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 12.05.2025 р. у межах проведення моніторингу № UA-M-2025-05-12-000045 від 12.05.2025 р.
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «42120000-6 — Насоси та компресори» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-24-009640-a) повідомляємо наступне: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. З урахуванням зазначеного уповноважена особа здійснювала запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді. Також застосовувався метод порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо) станом на 24 квітня 2025 року, тобто на той час коли оприлюднювалась закупівля. Розмір очікуваної вартості закупівлі становив 300 000,00 грн та був визначений відповідно до кошторисних призначень. Замовником не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту, оскільки у Замовника відсутній власний веб-сайт, розміщення такого обґрунтування не було можливим. Однак Замовник виконав дану вимогу закону, забезпечивши документальне підтвердження такого обґрунтування за підписом уповноваженої особи (Надаємо відповідний документ як додаток до цієї відповіді). 2. Згідно Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Учасником ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» надано в складі тендерної пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (лист від 02.05.2025 № 322-05/25-т), а також порівняльну таблицю (лист від 02.05.2025 № 323-05/25-т) відповідно до пп. 2.3 та пп. 2.12 яких максимальна продуктивність закуповуваного товару повітродувки, згідно вимог Замовника - 2,34 м3/хвилину, учасником подана - 2,46 м3/хвилину, вага згідно вимог Замовника – 250 кг, учасником подана - 130 кг, що не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. За основу технічних та якісних характеристик та технічної специфікації до предмета закупівлі було взято технічні характеристики обладнання, що попередньо використовувалося на підприємстві, а саме «Компресор роторний 22 серії ВФ М-50-2,34-1,5-4, проте вийшло з ладу, що спричинило потребу у здійсненні закупівлі нового обладнання. Максимальна продуктивність повітродувки, що раніше використовувалась була на рівні 2,34м3/хвилину, проте збільшення продуктивності обладнання до 2.46 м3/хвилину матиме лише позитивний вплив на виробничу діяльність, одночасно згідно з вимогами замовника щодо ваги обладнання, а саме 250 кг, було зазначено максимально допустиму вагу обладнання що може використовуватися на місці його встановлення, зниження ваги до 130 кг запропонованого учасником матиме лише позитивний результат у подальшому його використанні. 3. Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Оскільки, предмет даної закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, очікуваною вартістю 300000 грн., то згідно п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону закупівля даного товару підлягає локалізації. Підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів визначено Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Згідно п. 13-1 Порядок № 861 Замовник зазначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Чому тендерна документації не містить вищевказаних вимог? Згідно Положення пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону вимоги щодо локалізації товару не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Маракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов?язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі". Зазначений документ відповідно не подається учасником у складі тендерної пропозиції. Тобто згідно з положеннями зазначеного пункту, вимога не застосовується до товарів, якщо країною їх походження є держава, яка є стороною Угоди про державні закупівлі (Agreement on Government Procurement) GPA/113, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеш, зі змінами, внесеними Протоколом від 30 березня 2012 року в м. Женева або має чинні міжнародні договори з Україною, які містять положення про державні закупівлі, а також ратифіковані відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» №738-VIII від 16.07.2015
Рішеня
15.05.2025 09:34
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ" МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976359068
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ" МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976359068
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності